Pescuitul meu pe lac este deliberat (Belarus)

26 mai, în jurul prânzului, a sosit cu un prieten într-un sanatoriu, care este situat lângă lacul Naroch. Aranjament, cină, și numai până la ora 17 a mers să se uite la lac. Cu ea din casă, a luat o tijă de pescuit (filare, transformată într-o tijă de pescuit). Dacă este necesar, poți să faci un donka de pe acest băț.

Pe drum am scos viermi (am luat o scoică cu mine). Ne-am dus la lac - este frumos, apa este curată!

Dar cum puteți să pescuiți în el și ce fel de pește există, la urma urmei, foarte fin. Și această apă de mică adâncime se întinde pe 20 ... Nu știu cât de mult (în consecință, ghidul a spus că puteți merge la 100 de metri și veți avea apă numai la genunchi).

Pescuitul meu pe lac este deliberat (Belarus)

Am aruncat, fără a lua în considerare nimic și imediat mușcă! Ura! Okunek! Apoi, praful și din nou bibanul, adică pentru fiecare casting pește.

Să nu fie mare, dar vsyo-taki! După ce fără sânge pe râul Oka și la șuvoiul de pește, peștele prins, sa înfuriat. De mult timp a fost imposibil să stea - țânțarii sunt supărați și flămânzi. Și, în plus, este necesar un permis pentru a permite pescuitul pe acest lac. Lacul Naroch este unul dintre obiectivele Parcului Național Narochansky.

Pe drumul întrebat de unde poți cumpăra un bilet. Se pare că biletele sunt vândute nu numai în biroul Parcului Național, care este situat în satul Naroch (30 minute de mers pe jos de stațiunea noastră), dar în zona de pădure (la 10 minute de stațiune) și în picioare lângă sanatoriu „Naroch“. Am venit la pădure până la ora 6, căpitanul sa întâlnit, ziua de lucru a fost deja terminată. Mi-a sfătuit să merg la mlaștină pentru crap. Cu greu a găsit această mlaștină.

Pescuitul meu pe lac este deliberat (Belarus)

Dar pentru plăcerea de a prinde aceste crapuri. La un moment dat poklovki în mod constant: impinge, impinge flotorul, și apoi se scufundă, iar acum el a fost pe cârlig. Într-un alt loc am arunca: float shake-uri, sare, cade, se duce, dar niciodată în „celălalt“ locul nu a prins un pește. Minunat! Sau nu a existat nici un crap, broaște pot juca sau rotanchiki - prins pe pâine grisul. Pentru cruciani am mers de patru ori și muscatura a fost mereu, spre deosebire de pescuitul de pe lac.

Biletul pentru dreptul de pescuit amator a fost achiziționat a doua zi. Costul timp de 10 zile, aproximativ 387 ruble. În sanatoriu există un serviciu de închiriere, inclusiv o bară de pescuit. Tijele de pescuit (5 și 6 metri) sunt în stare teribilă: bobine inerțiale cu pârghii sparte; inelele pentru linie nu sunt toate păstrate.

M-am dus de pescuit în dimineața în principal, de la 5 până la 8:30 și în după-amiaza la 18 15 la 30 de ore, iar pentru crap numai după 19-30, așa că într-un fel a evoluat. Captura este cea mai mare parte roșie, biban. Ocazional a dat peste o bumblebee și un roach. Dacă doriți, puteți, de asemenea, să măture top topirea. Atunci când vorbim cu pescarii locali a arătat că este posibil de a prinde crap (din stuf), și după ridicarea interdicției, și știuca. Interdicția se încheie la 30 mai, iar pe 31 mai sunt deja multe bărci pe lac și sunt departe de țărm.

Mă duc la stuf pentru crap.))). Mă duc la țărm, arunc punga, te uiți în jur. Văd o rață cu rață. Trebuie să facem o fotografie. M-am aplecat spre sacul din spatele camerei și am înghețat în groază! Alături de geantă, adormit, am crescut și am pus un cap deasupra. Da, nu mic! Am în vedere cinci secunde. Încă nu a dat sacul. Este necesar și să fotografiați. Încep să mă rog în pungă în căutarea unui fotik. Deja se trezește și se îndepărtează. După aceea, merg cu prudență, uit mereu sub picioarele mele, ca și cum nu ar trebui să trec pe nici un animal.

Țesuturile au aceeași coadă. Și aici am prins tot roșu.

Pescuitul meu pe lac este deliberat (Belarus)

La float, cu vârful roșu, râii înotau. Începeți să o ciocănați cu nasul sau mai bine spuneți cu ciocurile lor. Mă uit la ei și m-am mutat. Cât de drăguț și amuzant sunt! Rața umbla și rațele, în timp ce vântul sufla, înotă la mama ei. Ascultătoare. Am decis să mă reîncarc într-un alt loc, pentru că, probabil, toți peștii s-au speriat. Mă învârt și plutitorul a rămas în același loc. Asta e, am făcut o gustare!

Ar fi mai bine să înoți cu barca la trestia de pe malul lacului, ca un pescar local.

Dar nu soarta, castelul sa rupt și nu se deschide! - "Vino după cină, trebuie să taie castelul." Și după cină, am alte activități. Pe scurt, Dumnezeu nu a vrut ca eu să călăresc sau să prind de pe barcă. Probabil că nu ar fi putut să aducă barca deloc și să se rotească într-un singur loc sau ar fi aruncat în apă.

Și am vrut, de asemenea, să mă opresc la un moment dat. Nu departe de sanatoriu vecin a fost inspecția pescarilor care nu aveau autorizații pentru dreptul de pescuit amator. Deci unul a fost amendat cu 1,5 milioane ruble bieloruse, iar pentru banii noștri, aceasta este de aproximativ 5,3 mii de ruble.

În concluzie, vroiam să spun că nituitul roșu era pe porumb, vierme și manga. Bitingul nu este slab, rezistența este puternică. A fost frumos să-i prindeți. Bibanul a fost prins în principal pe vierme, dar unul a fost cuplat la porumb și unul pe viermii roșii; praful de pe vierme. Alte pești, în special crapul și anghila, nu navigau. De fapt, nu puteți prinde un anghilă, așa că a trebuit să vă mulțumiți cu anghilul afumat, cumpărat în magazinul stațiunii.

Pescuitul meu de pe Lacul Naroch sa dovedit așa. Sunteți, pescarii serioși, veți fi cu siguranță mai buni și, bineînțeles, veți prinde aici un pește mare!

Vă puteți spune și despre excursii, despre clatite delicioase pe care le-au încercat în cele din urmă, dar acest lucru nu este deloc pe tema noastră.