2 2 Chat comun pentru jucătorii din zoom

"Bună tuturor. Vreau să sugerez că Starzam adaugă o mică caracteristică jocului, dar a decis să scrie până acum pe forum pentru a vedea ce gândesc ei înșiși.

Mi se pare că, deși zoom-ul în sine este foarte cool, nu sa schimbat deloc de la crearea acestuia. Am jucat mai mult de un milion de mâini și mi se pare că în formatul actual pentru jucătorii de agrement și semi-profesioniști care doresc să-și petreacă timpul ca într-un cazinou, nu există absolut nici un loc pentru comunicare.

Ce crezi?

"Sunt sigur că cei care joacă în ZOOM nu doresc în mod special să socializeze și să construiască o atmosferă la masa de poker".

- Nu este o idee rea. Cititorii acestui subiect, desigur, vânează bani și experiență, dar 60% din pool sunt amatori de divertisment.

Urăsc piscina jucătorilor de poker ZOOM. La PartyPoker, de exemplu, am o grămadă de statistici despre jucători. Nu pot împărți piscina de jucători, de exemplu, nl10 6 max în trei părți. Acest lucru, totuși, va complica viața jucătorilor de agrement.

Numărul de jucători este atât de mare încât nu pot câștiga călăreți pe toți ceilalți jucători de poker. Am jucat aproximativ 20 de mii de mâini, dar cea mai mare probă pentru un jucător a fost doar 60-80 mâini ... "

Xalas se aștepta de la subiect complet diferit:

"Credeam că ar exista un fel de prostii, cum ar fi, permiteți-mi să deschid ori în big blind-ul, sau mă deranjează să aștept.

Singura problemă cu chat-ul general va fi aceea că jucătorii vor putea "scurge" informații despre adversarii lor, de exemplu scriind că deschid astfel și un procentaj de mâini din astfel de și o astfel de poziție. Sau, de exemplu, spune că jucătorul B este un șir. Cred că acest lucru poate fi motivul pentru un număr mare de plângeri din partea jucătorilor afectați. "

Sect7G se simte vinovat când nu poate mulțumi adversarului pentru laudă, deoarece masa sa schimbat deja: