Goa excursie la margao de pe piață

A doua zi a început cu mic dejun la 8:30 într-o cafenea în apropierea hotelului nostru Casa de Chris, mâncarea a fost aceeași ca și ieri, doar de data aceasta am ales în loc de suc de portocale, ananas, în loc de ouă prăjite ouă și ceai în loc de cafea prăjite, să mănânce din nou, am mâncat și prietenii mei și am mers la mare. Pe drum, m-am dus la schimbător de schimb pentru a face schimb de dolari pentru moneda locală (rupii) rata a fost aceasta pentru $ 100 a dat 6250 rupii.
Șezlongurile de șezut au luat de la cafeneaua unde erau ieri, mâncarea din gât nu este scumpă și dau porții mari de mâncare. În cafenea, am întrebat despre fiecare masă, mi sa spus compoziția, în meniul de bucătărie a fost Goan, indian, chinez, european.

Prețurile pentru hrana de la 100 la 400 de rupii, ceai și băuturi sunt mai ieftine decât 30,60, 80,100,120 rupii.

Marea a fost cald din nou, 30 de grade, dimineața este ușor mai rece decât 26-28 de grade, iar în timpul prânzului și seara este foarte cald, ca laptele proaspăt.

În prima zi, am ars puțin, deși mirosit cu creme pentru un bronz sigur, de ce sa întâmplat? Când mergeți la înot, chiar și o cremă și impermeabil, dar valurile sunt atât de mari, încât să se spele această cremă de pe corp, așa că aveți grijă să nu vă arziți imediat și astfel încât odihna dumneavoastră să nu se transforme într-un coșmar!

La prânz, la ora 14 am mers la cină, am comandat un sizler cu creveți, cu cartofi, cu tort de brânză, vă recomand să încercați, foarte gustos! Mai ales atunci când este cald, doar fierte, atunci nu este atât de gustos, bine, și a luat o bere kingfisher, este bere locale, nu gustul rau.

Ce este un sizler? Sizler - un fel de mâncare preparat pe o folie sau o foaie de varză în vas include cartofi, legume (fasole verde, rosii, ardei, conopidă, morcovi și chiar ceea ce este cartofi prăjiți și creveți Toate acest sos este foarte gustos pentru mine personal.! cum ar fi, slizler încă se întâmplă, cu pește, carne de vită, fructe de mare.
După cină, ne-am dus acasă, pe măsură ce se încălzește pe plajă, în principiu poți să stai sub umbrelă și să te bucuri de zgomotul oceanului. Cu prietenii, am fost de acord să mergem în orașul Morgao, este la aproximativ 22 km de Cavelossim și să luăm un autobuz acolo 40 de minute, de ce atât de mult? Da, pentru că se oprește lângă fiecare post. A fost posibil să mergem cu taxiul, dar am decis să economisim bani. Autobuzul de la Cavelossim până la Morgao costă 20 de rupii și un taxi de 600 rupii, există o diferență? Bineînțeles! De ce m-am decis să merg la Morgao? Fiindcă fructele sunt mai ieftine acolo, nu este un oraș de stațiune, nu există mări, locuiesc oameni obișnuiți locali, am fost, de asemenea, interesat să văd orașul, eram în sat.

Când ne-am urcat oamenii de autobuz nu au fost de ajuns, i-am dat șoferului banii, el nu a luat, m-am gândit, poate, când mă duc afară, atunci va trebui să plătească, pe drum, avem o mulțime de oprire și a venit oameni noi, autobuzul nostru a fost de 3 străini, toate celelalte indieni. Apoi conductorul sa oprit și a început să strângă bani. Ceea ce ma surprins cel mai mult a fost faptul ca India nu respecta regulile de securitate, ceea ce am vazut, am fost socat.

Goa excursie la margao de pe piață

Bus deja a fost ambalate, nu există nici un spațiu, chiar și în picioare, dar autobuzul încă oprit, a venit conductorul, a început toate împinge, plecat 2 mai multe persoane dețin un dispozitiv nu este plasat cu o singură strîngînd mână a tubului în autobuz, picioarele în picioare pe treptele din autobuz, iar de altă parte, care deține o ușă care era pe jumătate deschisă, și jumătate din corpul său era în stradă, iar celălalt în autobuz.

Deci, el a călătorit timp de aproximativ 20 de minute, el putea de fapt să cadă, deoarece el a ținut doar o mână. În plimbare cu autobuzul și pe cei săraci și bogați, puternic marcată de contrastul în rochie și înfățișarea unei persoane.
Femeia hindusă care stătea lângă mine a văzut surpriza mea și a început să râdă, sa dovedit a cunoaște limba engleză, am vorbit cu ea puțin, mi-a spus că ultimul autobuz merge la ora 8.

Piata Goa Margao

Ne-am oprit la ultima oprire, și a început să caute pe piață, era deja 18.30, timpul nu era de ajuns, de lângă a fost ceea ce cortul, vinde pepeni verzi la 30 de rupii bucata, a fost foarte ieftin, avem un pepene verde costa 150-200 de rupii.

Goa excursie la margao de pe piață

Am inceput sa ne plimbam, dar piata nu este vizibila, prietenii au inceput sa devina nervosi, m-am gandit, probabil cred ca unde le-am adus, am inceput sa ma intreb in engleza unde este bazaar. Unii dintre ei nu au înțeles, unii nu s-au îndreptat spre o parte și au murmurat ceva, am mers acolo unde ne-au arătat, dar nu au mai văzut și piețele. Am găsit niște tarabe cu mâncare, dar prețurile nu erau destul de ieftine, am început deja să mă deranjez, că am mers, dar nu putem găsi o piață, iar apoi sa întâmplat un miracol, am găsit-o încă.

Când am găsit pe piața dintr-o dată înseninat, am început să rătăcească să caute fructe care nu le place faptul că totul este împrăștiată peremeshku. Și apoi o femeie hindusă în sine început ne conduce pe piață și pentru a arăta unde se vând ananasul, acolo ne-am cumpărat pentru 50 de rupii bucata, si au fost cu 70 de rupii, care este diferența, 70 dulce si tarta la 50, dar, de asemenea, dulce. Ananasul are două sexe, un băiat și o fată, unul dulce ca miere, iar alții sunt dulci și tartă. Pepene verde, am cumpărat 50 de rupii, dar sunt mai mari decât cele pe care le-am văzut pentru 30 de rupii. Am cumpărat, de asemenea, ceai la 800 de rupii pe kilogram, erau foarte multe, iar negru și verde și alb. Ceaiul alb este cel mai scump pret de 12.000 rupii pe 1 kg, aceasta fiind de aproximativ 12.000 de ruble.

Ceaiul negru era cu aditivi diferiți. cu iasomie, cu mango, cardamom, masala și mulți alți aditivi.

Am cumpărat trei tipuri de ceai. negru cu cardamom, negru cu iasomie, frunze întregi negre.

Ne-am uitat tot timpul la ceas, pentru a nu întârzia autobuzul, nu a vrut să se întoarcă cu taxiul. Apoi, femeia ne-a condus la magazinul ei, unde a vândut tot felul de bijuterii, articole de țesături, eșarfe, saras și orice altceva. Nu am cumpărat nimic de la ea, deci. Deoarece nu am fi cumpărat nimic de la asta, scopul călătoriei a fost fructul și să ne uităm la oraș. Am vrut să cumpăr un tricou, dar nu a avut-o.

Până la 8 ore au fost 15 sau 20 de minute și apoi a trebuit să ne întoarcem, am început să ne întoarcem, pe blocajele rutiere de pe scutere, mașini, o mulțime de oameni.

Am văzut un polițist și am întrebat de unde puteți lua autobuzul la Mabor, a condus prin Cavelossim.
Ne-a arătat oprirea cu autobuzele (cealaltă, nu de unde am plecat), am început să-i întreb pe oamenii de aici dacă a fost răspuns la autobuzul pentru Cavelossim, încă nu era un autobuz.

Taxiotul ne-a agățat și a început să ofere un taxi pentru 1.000 de rupii, am spus că mâncăm în autobuz, a început să mintă că autobuzul va dispărea, este prea târziu.

Goa excursie la margao de pe piață

Am spus că nu, apoi a început să scadă prețul și a ajuns la 300 de rupii și nu ne va conduce cu mașina, ci pe o ricșă, aceasta este o motocicletă pe trei roți cu o cabină, în Thailanda se numește tuk tuk.

Așteptăm, așteptam, iar autobuzul nu este acolo, am început deja să mă deranjez. M-am gândit, probabil autobuzul a plecat, iar șoferii de taxi ne vor șterge complet, pentru că nu există nicio modalitate de a ajunge la Cavelossim.

Am văzut o hindusă destul de lumină, m-am dus la ea și am început să comunic cu ea în limba engleză, ea o cunoștea foarte bine, mai bine de la mine. I-am explicat problema ei, ea a răspuns că ar trebui să existe un autobuz, sunt alte lucruri, femeile au stat și l-au așteptat.

Apoi, autobuzul nostru a sosit, i-am spus multumesc, ne-am luat la revedere si am mers la hotel.

Așa că am mers pe piața Goa Margao, puțin cam extremă, dar a fost interesantă și nu plictisitoare.

În Cavelossim am ajuns acolo în 35 de minute, mai repede decât Margao, când am ajuns, am luat sacii cu fructe și ceai și am mers la plajă pentru o altă petrecere. La masa de prânz suntem de acord că vom mânca rechinul la cină. Pentru noi era o masă rezervată, am fost puțin târziu, dar nimic, am adus un rechin brut, am arătat și am dat, este bine că bucătarul a gătit-o.

Goa excursie la margao de pe piață

Gustul unui rechin așa-zis, m-am gândit că ar fi mai rău, am citit-o cu mult timp în urmă că carnea lui nu este mâncată, pregătește doar supa de fin, pentru că nu este gustoasă. Poți să mănânci, nu are oase, doar 1 cartilaj, carnea are un gust obișnuit și atât de normal. Au comandat rum, au luat o sticlă cu ei din cameră, am comandat cartofi prăjiți și o salată de amestec, o scoică cu usturoi, bere și sprite.

Am bătut rom, am băut un pic, la final am fost un salut și am mers să dormim.