Persistența peștilor pradă - pescuit în Mari El

Sezonul pescuitului de gheață nu este departe și mulți pescari au închis deja perioada de "apă lichidă", rămânând în unele astfel de off-sezon. Acestea sunt curățate, sortează tijele de pescuit de iarnă, ascuți cuțitele în exerciții, studiază momente interesante de moduri simple și aparent studiate lungi de capturare. În același anticipare dulce de vacanță Pervovedka eu sunt, de asemenea. În acest articol, am încercat să compun și să compun diferite moduri de tăiere a peștilor, uneori chiar originale. Toate aceste metode pe care le-am găsit pe diverse forumuri ruse apropiate în spirit și le aduc în copie parțială sau completă de mai jos. Voi face o mică rezervare - vă rog să nu mă loviți, așa cum pare cineva, nu sport, o lăcomie și chiar ceva de genul asta. Pe astfel de subiecte, conversațiile sunt deja foarte multe și, de regulă, beztolku, de la gol la gol.

Momeală de pești pașnici

---Prima dată a fost complet aleator. Doar prietenul meu și SUA River (un afluent al Volgăi) aproape de Hunter House din gluhozime a încercat să prindă Roach, Roach în local la două zile la rând. Ne-am despărțit de 30 de pași, am forat și am început să prind. Aveam o jumătate de găleată pentru fiecare dintre ele. Timp de două zile, ne-am aruncat la o adâncime de patru-două găleți de momeală, și ca peștele nu a luat de pe acest loc nu mai este condus.
Aproximativ 10 zile mai târziu a existat un zvon că aproape de casa vânătorului erau tot felul de cosuri zaharoase. Suntem acolo, și există o mulțime, toate sunt forate, și un singur uscat-sod este rar găsit. Masa principală a găurilor era locul în care fusesem hrăniți anterior sorgul. Aici se aflau apoi, după aceea, niște turmă de biban.
A doua oară am acționat în mod intenționat. Am plecat la campingul Blue Harbor și, din nou, timp de 2 zile, la o adâncime de patru metri, am aruncat două găleți de momeală. Soroga nu a luat-o, iar încercările noastre de a găsi o gălbui de pike s-au încheiat mai adânc. Apoi a existat o furtună de zăpadă și câteva săptămâni mai târziu a existat un zvon că chiar și pe portul albastru, peștele și stiuca, chiar și pe cei care nu au prins niciodată. Tocmai am sosit la timp pentru hacking și din nou am fost convinși că cea mai mare parte a prădătorului a fost prinsă de unde am hrănit sorgul. Îndoielile au dispărut, am reușit să privatizăm prădătorul de două ori, deși noi înșine nu am prins nimic. Se pare că momeala a venit puțin, iar în spatele ei un prădător.
Un an mai târziu am acționat diferit. Am găsit un loc liniștit, la o adâncime de 4 metri, la colțurile unui pătrat 5 pe 5 metri spărgător de gheață găuri din prima gheață străpunse, care au scăzut pietre atașate ei pachete de nuiele de salcie. În centrul de pătrate au forat găurile de lucru și au început să le hrănească.
Primul pe gaurile noastre a venit sorgul, apoi stiuca, cateva zile mai tarziu, bibanul, si dupa el o multime de pescari. Două zile mai târziu întregul pește a fost dispersat, dar de data aceasta am prins cel mai mult în găurile noastre. Aceste cazuri dau motive pentru a afirma că prădătorul poate fi încă privatizat pe site, dar acest lucru durează aproximativ 10 zile și două găleți de momeală. Locul de privatizare ar trebui să fie căutat, pe cât posibil, de pe traseele de pescuit și de ochii tuturor.

---Un alt mod (folosit pe Lacul Baikal) este de a lua o sticlă de plastic de 0,250 și de a lumina o țigară cu găuri 4-5mm în ea. adormi în amphipod ei 2/3 răsucește plută, și chiar coborât în ​​sticla câteva pietricele pe o frânghie este coborâtă de către marginea inferioară a gheții. Acest Pribluda este numit "lanternă". Le-am pus 2-3 în locuri diferite, rezultatul fiind de obicei minunat. Numai amfibiul are nevoie de unul inteligent și nu de lucrurile vândute la stația de autobuz din Barnaul (cred că în banda noastră poți înlocui molii.)

---Și am fost așa spionat bunicul lui ca el face semn cu mâna biban, dar curentul de râu a fost slab, procesul poate merge și pe lacuri. Ia mătură vechi (baie), se leaga de ea o bucată de piatră, și o linie de pescuit groasă până la fund, apoi ia un borcan litru Gorbuntsov (acest crustaceu, amphipod astfel, încă un fel de Gammarus - numele Bormashov) și în jos utilizând același jgheab litru mătură în partea de jos și se toarnă direct pe mătură, gorbunets ținut tot timpul într-o mătură, și pe ea merge mult bas, și pește pe lipitori jig sau un blesonku mic. Am încercat, efectul este uimitoare, producție numai Gorbuntsov nu toată lumea va place, kanitelnoe acest caz, deși extractul dintr-o jumătate de găleată. Și trebuie să-l păstrați în același lac, unde este minat, acasă nu mai trăiește mult. Încercată pe Shulbe ... funcționează ... în loc de baie a folosit o strălucitoare cimitir de coastă. Fântâna după perioada respectivă este activă timp de 2 zile. Metoda obișnuită a legii este de 2 ore. Mătură funcționează foarte bine, modul este eficient, chiar și ca o opțiune cu un tufiș de vară inundat pentru a avea grijă. Există o opțiune mai ușoară - mătură baie sau, alternativ, un spic mic, fără momeală este inundat cu o caramida in gaura, atrage un fleac diferite de pește - funcționează bine pe bas.

---Mai devreme în pajiști, am aranjat așa-numitele mături din salcie sau pelin (pe care le veți găsi pe mal) pentru concentrarea de biban. Prin izvorul unor astfel de insule de abundență, a existat tot mai mult. Mulți dintre ei au devenit declasificați. Deci nu am găsit că nu am coborât borcanul de cafea pe linie. Era în găuri, iar înăuntru era un amestec de pește măcinat. Estrusul le-a spălat încet, iar bibanul și peștele au apărut. Scuturați periodic borcanul și mușcătura este reînnoită.

---Am avut un prieten în companie. Obișnuiam să prindem cea mai mare parte.
Apoi s-au transformat în pește. Picioarele lui sunt bolnave - nu a mers departe.
Deci, necinstitorul a inventat și poate acolo unde a citit. Am legat un borcan de cafea sub cordon. Banca ridică totul într-o mică gaură, greutatea e mai gravă în ea. Va îngheța carnea tocată din lucruri mici și din tul și într-un borcan.
Se întoarse mereu pe o furcă. El va coborî borcanul în gaură și va forța gaura de lucru puțin mai departe în aval.
Se plimba în furcă, nu, nu, și se întoarce din nou la ea.
Se scutură periodic borcanul - se dezgheață treptat, se poate și se trage de la distanță peștele (carnea tocată se spală prin găuri).
El a prins chiar o captură bună.

---De mult a fost remarcat faptul că în cazul în care există o mulțime de pești mici, există o mulțime de prădător. Chiar și în vremurile lui Sabaneyev, prădătorul a fost hrănit cu bucăți de pește proaspăt, dulce de pui, sânge proaspăt sau coagulat. Avem un soma familiar, care vânează pentru monștrii râu cu ajutorul hranei. Pe un pescuit similar, calatoreste timp de 5-7 zile.
În prima zi, consilierul cheltuiește exclusiv pe capturarea "whiting" cu o bară de pescuit obișnuită. Toate peștele prins este tăiat în bucăți mici, apoi este zdrobit în continuare de un bolț special și alimentează cea mai mare groapă de pe râu pe o rază de 5 km. În această groapă se găsesc câțiva măgari întăriți cu hărți mari, iar în apropiere, la intrarea în carieră sau la priză, captează în mod constant învârtirea. Potrivit lui, toate zilele ar trebui să fie hrănite, în timp ce pe fluviu, dimineața și seara. Pe o momeală din întregul râu începe să colecteze somnul. Vârful mușcăturilor ajunge în ziua a 5-a 6 a hrănirii continue. Trebuie să spun că el vânează doar pentru maimuțe mari și "prăjitura mică" întotdeauna permite să plece. Mic, crede că somnul cântărește mai puțin de 20 kg! Și captura pentru Donka și filare este aproape aceeași. Fără filare momeală somn el crede în general, că peștele nu prea are sens dacă acesta este, desigur, nu a prinde pe pista, la fel ca o muscatura casual. Această metodă de capturare a unui somn cu momeală a fost învățată de tatăl său, faimosul pescar în timpul său pentru întregul Polesie din Belarus. Apropo, somatnikul afirmă că primul care răspunde la o astfel de momeală nu este somnul, ci ciuperculii și stiuca. Când acești pești opri brusc ciugulit, apoi se apropie de râu „regi“ ... O astfel de momeală, de multe ori vom folosi cu succes nu numai în râuri, dar și în apă în picioare. Predicțiile "somatic" sunt pe deplin confirmate, iar știuca, șobolanul, bibanul și alte pești răpitori cedează rapid presiunii "bel". De mai multe ori, cu captura de o zi, am făcut rezultatul într-un loc prikormlennom dimineața.

---S-a observat că, atunci când proburke fântâni proaspete prins imediat biban 3-5 și apoi totul a devenit liniștit ... Burish noi și aceeași situație ... un gând puțin, am ajuns la această concluzie: în cazul în care puțuri forate proaspete începe să lucreze energic maro „înlăturarea lui“ a sondelor forate gheața zdrobită creează o anumită perturbare a apei în acest loc, care atrage aparent peștele. A decis să încerce. De mai multe ori a scăzut și a luat un burghiu în „puțuri fără lucru“ (vortex de apa creat). Și ce crezi tu? Imediat prins în acest loc 7 okunkov (deși înainte de acest lucru a stat în această gaură patruzeci de minute, la fel ca asta). Păi, a mers! Odată, de trei ori, coborâți burul într-un arc și aici este un pește! Privind la mine, această metodă a început să se aplice și vecinii, și toți s-au îmbunătățit.

--- Pe pescuitul cu un sticlă de mici dimensiuni din jucării de Crăciun sau coji de ouă sunt luate și periodic este aruncat în gaură. Fragmente mici, care se încadrează, creează un nor strălucitor, care atrage bibanul.

- Odată, am citit în "Pescar" că un pescar a coborât un borcan de prăjit pe frânghie până la fund. Dacă pescuitul la o adâncime mai mare de 5 metri într-un borcan puneți o lanternă mică pentru iluminare, plasată anterior într-o pungă de celofan strâns legată. Este un mod original și original, nu am încercat-o eu și nu am văzut nimic asemănător. Pentru băncile potrivite pentru bănci, pe care le-a prins de asemenea și pe o lingură de momeală.

---Know-how-ul. Luați o mătură și stropiți cu un pom de Crăciun zdrobit. Te așezi înăuntru (mătură)! 10 pahare din borșul selectat. Vaccinați o jumătate de tartule cu vase (puteți să le cumpărați pe acoperiș). Apoi, luați burghiul și lăsați-l în mod activ într-un gol pre-tăiat. În haosul creat, aruncăm liniștit know-how-ul la fund. Guppii tremură de frică, apa se rupe în poltorah + bormysh în paharul de Anul Nou provoacă încântare în perches și se vor comporta activ până la cel mai vechi nou an.