Pe coasta de vest a Italiei cu mașina

Aceasta este a doua parte a povestii despre luna de miere petrecută în Italia. Suntem „bazează“ în orașul Gaeta, pe coasta Ulise, și câteva zile într-o mașină a lăsat pe o scurtă călătorie de la Caserta, apoi peste noapte, în apropierea orașului Paestum, lângă Agropoli, apoi vizita Paestum, prin transfer pe Coasta Amalfi, peste noapte și se întoarce la Gaeta cu o vizită pe drumul spre Pompei.

Capitolul 1. Caserta - Laura.

Dimineața cu autobuzul a venit la gară și sa dus la biroul lui Hertz. care este chiar acolo. Nu au apărut probleme cu armura și, după 15 minute, am fost deja la Fiat Grande Punto. Masina a placut cu adevarat, destul de economica si destul de spatioasa pentru doi tineri :).

Prima oprire a fost planificată în orașele din apropiere Santa Maria Capua Vetere și Caserta. În primul am vrut să vedem amfiteatrul roman, iar în Caserta - palatul și parcul regal.

Santa Maria Capua-Vetere a fost complet neatinsă. Nu era nimeni ... nici un turiști în amfiteatru, cu excepția noastră. Dar absența altor vizitatori, personal, le atribui pluseselor incontestabile. Amfiteatrul în sine a rămas destul de bine, este posibil să coborâm în spațiile de sub arenă. A fost destul de interesant să viziteze acolo.

Orașul Caserta este foarte aproape, traficul este doar teribil și multe drumuri din acel moment au fost reparate. De aceea, a trebuit ceva timp. Palatul Regal este imens, iar după ce ați trecut, puteți merge într-un parc mare. De asemenea, puteți merge la palat, care, după cum înțelegem, este și un muzeu. Aproape imediat a devenit clar că o inspecție detaliată a palatului și a parcului avea nevoie de mult mai mult timp decât am planificat. Era deja în mijlocul zilei, cam trei ore, și trebuia să ajungem în întuneric înainte de locul unde ne-am plănuit să petrecem noaptea, pe această coastă, lângă orașul Paestum.

După ce am rătăcit în jurul curților interioare ale palatului, am plecat de la Kazerta, am condus spre sud și în câteva ore am ajuns la locul de care aveam nevoie.

Am decis să ne oprim în satul Laura, situat pe coasta de lângă Pestum, la nord de orașul Agropoli.

Laura a sosit seara. Soarele se pregătea pentru apus, dar era foarte cald. Și, desigur, după o călătorie de o zi, am vrut într-adevăr să fac o baie înviorătoare și să înoate, așa că am mers direct la plajă fără să mă opresc. Marea a fost grozavă ... După baie, m-am întors la mașină pentru ceva mic, un tip mergea alături de un tip de 25 de ani. În primul rând în italiană, apoi în engleză proastă, mi-a spus că i se pare că acum apa este foarte rece. În ceea ce eu, zâmbind, i-am răspuns că, în opinia mea, este caldă și pur și simplu frumoasă :). Da, a fost amuzant, dar trebuie să spun că într-adevăr italienii nu se mai scaldă acum și plajele sunt aproape goale. Se pare că italienii, și noi, sibieni nativi, conceptul de răceală a mării este foarte diferit :).

După ce ne-am odihnit de la drum și ne-am odihnit, am filmat un frumos apus de soare și am căutat o noapte de cazare.

Am vrut cu adevărat să trăim chiar pe plajă, dar nu există hoteluri în Laura deloc. Ideea este că imediat după plajă a început centura pădurii. Și cum ne-a explicat-o localnicilor, este protejată de stat, ceva asemănător unui parc național. Și nu li se permite să construiască hoteluri pe plajă. Laura este un fel de sat turistic. În jurul tăcerii și liniștii, dar nu puteți spune că locul este numai pentru pensionari. Există o mulțime de hoteluri, există, de asemenea, chic 5 *. În timp ce căutam un hotel, am observat un restaurant cu un meniu interesant și prețuri rezonabile. Situat la hotel, sa dus la cină. Soția mea a decis să încerce caracatița, dar nu-i plăcea deloc. Mai târziu sa dovedit că erau doar carne proaspătă în sos fierbinte, mai exact nu prăjite sau fierte, chelnerul nu putea să-l explice în engleză. Mai târziu, într-un alt loc a fost adus deja caracatiță pregătită în mod normal, și erau foarte gustoase.

Seara sa încheiat cu o plimbare pe biciclete, într-un hotel unde ne-am stabilit, li s-au dat exact așa. Apropo, în centura de pădure, care separă plaja de sat, există o mulțime de căi de biciclete, este interesant să călătorești.

Capitolul 2. Paestum - Amalfi.

Paestum este la doar câțiva kilometri de Laura, este un oraș vechi românesc, foarte bine păstrat până în zilele noastre. Foarte bine păstrate trei temple antice, arată foarte bine.

Am ajuns la Paestum devreme, aproape imediat după deschidere. După ce am cumpărat bilete, ne-am dus să ne cunoaștem acest loc minunat. Oamenii erau foarte puțini, soarele - moale, dimineața și plimbarea pe străzi a fost destul de reușit. Templele erau impresionante, păreau foarte interesante în peisajul înconjurător. În plus față de temple, piscina a fost amintită, pe de o parte, un labirint pentru scufundări a fost construit. Ei bine, în general, Paestum a plăcut într-adevăr, un loc interesant.

La prânz am plecat la Solerno. Pe drum, alergând de-a lungul coastei, a condus aproximativ 40 de kilometri și a urcat în oraș. În Salerno a vrut să se oprească și să ia o plimbare, dar mișcarea a fost pur și simplu teribil, în cazul în care să parcheze, nu a fost foarte clar, am decis să nu facă acest lucru și, după ce trece orașul, sa dus la drumul care duce spre Coasta Amalfi.

Pot spune imediat că de pe întreaga coastă Amalfi am fost pur și simplu încântați. Stânci, case pe aceste stânci, străzi chaotice și priveliști ale mării, care se deschid de pe platformele de observare, pur și simplu impresii inexprimabile!

Drumul merge de-a lungul unei serpentine montane și am condus foarte încet. Este aproape imposibil să se oprească aproape oriunde - drumul este foarte îngust, iar de-a lungul drumului există destul de multe autobuze turistice mari, și de multe ori era chiar necesar să se oprească și să treacă.

După un timp, am ajuns în micul oraș din Minori. Siesta era în plină desfășurare, era destul de fierbinte și dorea foarte mult să înoate. Așa că am lăsat mașina în parcare și am mers la plaja orașului. Spre deosebire de Gaeta, plaja cu pietriș aici, dar pietricele sunt foarte mici, astfel încât să nu provoace disconfort. Și, întâmplător, a fost singura plaja, una dintre cele în care am fost, care a fost un duș și a fost posibil să se spele pe apă sare după înot. Ne-am bucurat de înot, am petrecut puțin timp pe plajă și am decis să facem o plimbare de jumătate de oră în oraș, să facem fotografii. Și au făcut-o. Curând, cerul a început să strânge tuchkami și ploaie, a trebuit să împacheteze și merge mai departe, dar, în general, și timpul se scurge ... Din fericire, ploaia nu a fost foarte mult timp, iar în curând soarele strălucea din nou și am ajuns în Amalfi.

Era cam la ora cinci și a devenit clar că noaptea ar fi trebuit să rămânem aici. Am lăsat mașina în parcarea de pe piața principală, plătind deja 3 euro pe oră și m-am dus să caut un hotel.

Prețurile de pe Coasta Amalfi nu sunt deloc scăzute! Ne-am uitat la mai multe hoteluri, dar nu ne-au costat la un cost. Ca urmare, a rămas la hotelul La Conchiglia pentru 80 de euro pentru DBL cu mic dejun. Hotelul are ambele plusuri și minusuri. Acesta este situat pe mal, și la marginea orașului, și anume. dacă umblați de-a lungul țărmului, va exista un impas, la sfârșitul căruia se află acest hotel. După el, numai rocile și o scară îngustă până în vârful cetății. În consecință, nici o mișcare :) în jurul valorii de hotel acolo, solitudine absolută. Și, în timp ce stă pe mal, nu există nici un lux vederi panoramice la mare, dar există un sunet de mare, care se află sub somn si se trezesc ... :) foarte frumos, iar hotelul are o plajă privată foarte mică, în cazul în care și în jurul căreia, în puterea locației hotelului este goală. Hotelul este format din mai multe case separate, construite, la fel ca în Amalfi, fără nici un indiciu de sistemicitate, pur și simplu combinate și pictate în culori alb-albastru. Ieșirea spre plajă este situată chiar pe coridor, între case, de-a lungul scării din fier spirală. În general, hotelul este foarte memorabil, un fel de simplitate, neobișnuit și, într-un fel, haos plăcut. Bineînțeles, sunetul mării, când adormi și te trezești - este super!

Deci, ne-am mutat, am lăsat mașina în parcarea hotelului. Și s-au dus să caute un loc unde să ia masa, în timp ce mergeau în oraș și făceau poze. Au ajuns în piața principală și, pe bună dreptate, au mers pe strada principală, care mergea adânc în oraș din mare. Strada este foarte pitorească, cu o grămadă de magazine, restaurante. După o vreme, am avut deja cina în trattoria pe care ne-a plăcut-o.

Seara, plimbându-se de-a lungul terasamentului și făcând niște focuri de noapte, sa dus la hotel să adoarmă sub sunetul mării :)

Capitolul 3. Amalfi - Positano - Pompei și întoarcerea la Gaeta.

A doua zi ne-am promis să fie foarte ocupat: au vrut doar o mică plimbare pe unitatea de Amalfi la Positano, apoi vizitați Pompei, urca cu mașina la Muntele Vezuviu, și să se întoarcă la Gaeta.

După micul dejun dimineața, am făcut o plimbare în jurul Amalfi, am vrut să merg în partea superioară a orașului, de unde priveliștile minunate ale mării și ale orașului sunt deschise. Și au făcut-o ... a fost dimineață și soarele a fost încă destul de moale.

Înapoi la hotel, avea timp să înoate, beneficiul plajei se afla chiar sub ferestre. Și la ora 11.00 conducem mai departe spre Positano.

Mi sa părut că Positano este mai mare decât Amalfi, și mai neobișnuit, deoarece și mai mult se află locația unor case private mici pe pante abrupte. rutier și, în măsura în care înțelegem, strada principală a orașului, este o serpentină destul de îngustă, care vânturi între case, locuri de parcare, opriri, magazine etc. destul de interesant. Am hotărât, în ciuda faptului că timpul a fost aproape de colț, puțin explorând orașul. Lăsat mașina în parcare, din nou 3 euro pe oră ... da, prețurile de aici, de asemenea, mușcă. Și a mers pe prima stradă, care, între haosul locației caselor, sa prăbușit abrupt. Da, Positano este foarte frumos. )

Cu mașina ne-am dus în întregul Positano, acesta este un eveniment distractiv, așa cum am spus, drumul este destul de îngust, pe lângă magazine, cafenele și bineînțeles o mulțime de oameni, biciclete și alte lucruri. Deci nu poți merge decât foarte încet, dacă nu vrei să bați pe cineva jos. Pentru noi, clasa Mercedes S a condus ... era mai greu pentru el :). Am condus pe drum, oprindu-ne de câteva ori pe platformele de observare pentru a vedea și a lua Positano din lateral și a condus. Următoarea oprire pentru planul nostru a fost Pompei.

Ajunseră la Pompei destul de repede și aproape fără aventuri, își pierduseră doar puțin drumul chiar înainte de intrare. În timpul călătoriei, cerul a început să strângă norii. Și, la fel cum norocul ar fi avut-o, tocmai am intrat în Pompei, a început să plouă și a fost destul de puternic, trebuia să ne ascundem sub arc și să așteptăm. Curând sa încheiat și am mers pe jos în orașul fantomă. Dar nu am mers mult timp, pentru că curând ploaia a venit din nou și din nou am trebuit să ne ascundem sub acoperiș. De fapt, Pompei nu ne-a văzut și ploaia nu sa oprit, timpul de închidere al complexului se apropia, trebuia să ne mutăm la ieșire. Drumul către Gaeta nu a avut prea mult timp, deoarece de fapt mergeam de-a lungul autostrăzii A1. Singurul lucru care a făcut mișcarea dificilă a fost o ploaie torențială, dar în ansamblu am ajuns bine.