Captura de somn pe kvok - sfatul pescarilor profesioniști

Anul trecut, în mijlocul etoyu luni cu partenerul meu pentru pescuitul experimental Serghei Borovikov suntem fericiti gât singuri, ca de obicei, perfect de capturare crap si linul, am experimentat o mulțime Momeli prădători, dar cel mai memorabil a fost uimitor somnul de captură folosind Kwok.

Cine s-ar fi gândit că acest lucru este posibil chiar și pe clape?
Adevărul este. că în zona localității Stvornsbank, care este împărțită sub baza - Delta Flight - în numeroase mâneci, nu a fost acceptată și au existat trei motive bune pentru aceasta. Primul - este prea mic, unele 2-4 m adâncime, de cele mai multe gropi odată ce-existente zamyty, iar astăzi este numai gropi, adică, porțiuni de mici conductă, în cazul în care aceasta este mai adâncă până la un metru, în comparație cu alte locuri. Prin astfel de cursuri, vă aflați în câteva minute. Gropi mari în cazul în care să caute somn - este neclar. Ei bine, te-a lovit Kwok pe suprafața canalelor de mică adâncime locale - somn sub tine pe o adâncime de doi metri amuzant dacă nu imediat oglohnet atunci sharahnetsya departe bularki oi nu reușesc.

Sunt de acord, este logic?
Al doilea motiv este mărimea producției propuse. Capturarea cu ajutorul kwok-ului în subconștientul multor pescari care vizitează a fost mult timp înconjurat de un halo de "trofeu". ca și cum ar fi eficient numai pentru imitațiile giganților Volga indigen. Și ce să ne așteptăm la captura în canalele deltei? Somovii sunt mulți, dar toate acestea sunt specimene de la 2-Z la 7-10 kg în cel mai bun caz. Sunt suficient de îndrăzneț să fie tentați de sunetul cutremurului care vine la sol?
Și totuși ceva care ma împiedicat întotdeauna să încerc să curețe în delta Volga.

- acesta este al treilea motiv, cel principal. - lipsa totală de fani ai acestui pescuit (inclusiv vânătorul numeroaselor baze) din district. Vizitând delta în aceste locuri de mai multe ori în timpul sezonului de vară-toamnă, nu am auzit niciodată o singură bâzâie de apă prin apă. Da, bumbac, vorbesc chiar despre pescuitul ăsta. Deși vizitatorii somnului sunt prinși de greutatea oaspeților bazelor - care se află pe măgarii lui Zhivnov, care sunt spinări leneși sau polițiști. Acest popor chiar îmi place - peștele este puternic, disperat, rezistent. De obicei seara stau pe gropi. merge la pescuit. Iar în ceea ce privește quoca-ul, pur și simplu nu era suficient un exemplar de viață ilustrativ, așa că cineva a luat și da și a pus. dar ne-ar interesa. Dacă ar exista o intriga, ar apărea o dorință.

Și pentru că ce sa întâmplat în trecut. Acesta poate fi considerat un progres în raport cu un snastn uimitor numit „cobe.“ Cred că Serghei pionier de pescuit Kwok în Stvornenskom bancar și a arătat de exemplu, modul în care un astfel de pescuit este eficientă. Și așa a fost.

Într-o zi în dimineața de dimineață, am făcut o încercare nereușită de a prinde un somn pe broască. Este un lucru ciudat: în locul în care pescuitul a avut succes de la an la an, a existat doar un singur pisicuș nefericit. Am discutat intens despre acest fapt în margele la întoarcerea noastră acasă. Vânătorul Ghenadi Yapenkov a sugerat că somnul în picioare de somn este pur și simplu predau prăji și rămân în indiferență fericită față de mâncare.

- Și să le facem rastormoshim ", am sugerat. - Am cu mine o foarfeca de plastic din Germania si o cutie de somn gata. Poate putem încerca?
Ghenadie a devenit interesat - sa dovedit că știe să cinteze. doar o lungă perioadă de timp nu a avut de-a face cu ei, și nu a încercat niciodată furculița, lăsat ca un cadou de către unul dintre oaspeții de la bază ca vesh, și nerevendicat. În același timp, a decis să îl actualizeze.

Și seara, plasând un stoc de broaște într-o sticlă de plastic de 5 litri, cu două ore înainte de apus, am înotat împreună pe canal, la 130 de ore de la bază. Serghei nu ne-a alăturat, considerând această ocupație ca fiind nepromotivă.
Am pregătit mașina în felul meu. Spinare puternică. în greutate de 60 de grame (mi se părea, această greutate este suficient pentru o apoi inventar de 3 metri adâncime „și compania SOM DAM lui. - Contor împletit tras clopote și un cârlig mare Cum de a realiza clopot necuviincios joacă un rol în atragerea prădător mustăcios, designeri altfel meticuloase germane de mișcare sale nu s-ar fi aplicat amfibiu am plantat un mod familiar. - pentru piciorul din spate, oferindu-i cea mai credința în mișcarea.

La Gennady anticipate a diferit: cordon împletit în loc de gros linia de pescuit monofilament „Kliiskaya“ 0,8 mm sinker 150 g și mai exact la fel cu nasazhennoj târât în ​​spatele unei broaște creasta.

Am început să prindem. A câștigat furca.
Am ales un loc pe arcul barcii. Gennady - la pupa, el a ținut linia cu mâna, spun ei, așa că este mai obișnuit să pescuiască, iar musculatura inițială slabă se simte mai distinct decât rotirea. El măsura adâncimea, ridică platoșa jumătate de metru din fund. înfășurat linia excesivă a mânerului cârligului.
Mai puțin de un minut de pescuit. Gennady a produs numai prima serie de bătăi și suprafețe sonore și imediat a fost urmată de prima mușcătură. În ceea ce privește fiara care stătea pe cârlig, a rămas neclară, pentru că atunci când pescuiește, o linie de pescuit groasă nu putea să o reziste. Peștele a căzut la fund și, când a încercat să ridice imediat, suna brusc: "Tink".
Suntem în pierdere. Sângele din sângele lui Yaroslavkov a fugit de la degetul tăiat, a repetat într-un zâmbet:

- Nu înțeleg. Nu-mi amintesc un astfel de pește.
Această mușcătură a făcut o impresie puternică. Era clar pentru ambii că cârligul nu era cel obișnuit - KVOKO-dilchik. iar peștele a ieșit din grai, kilograme în felul acesta "la cei douăzeci".

Un astfel de start surprinzător a inspirat entuziasmul. Nici măcar nu am ajuns în groapă, am pescuit peste o zonă uniformă de fund lângă țărm, la câțiva metri de marginea bastonului, chiar vizavi de bază! Și tu ești. Aventură neașteptată pe o platformă subacvatică de neuitat!
Gennady înlocuiește instantaneu, mergem mai departe de-a lungul canalului. O oră Vecherki Huntsman prins (și eliberat) Som 7 de la 5 până la 10 kg, ceea ce nu este rău pentru delta. Au existat de asemenea, două Yeshe rupe liniile de pescuit și una dintre ele a avut loc la ieșirea din groapă numit al patrulea rând, atunci când a vrut să să ia somnul momeală trase, astfel încât budarku 6-picior Yeshe zece metri atrase de inerție împotriva curentului. Am luat peștele rupt ultima înlocuire a fost expediat, a trebuit să-l numesc o zi de pescuit.

Nu am prins nimic, deși am văzut mușcătura, și numai în mijlocul pescuitului am înțeles care sunt greșelile mele.
Plăcile noastre au fost de aproximativ 0,5-1 m de jos. Cu toate acestea, greutatea mea de 60 de grame, nu este suficient de clar pentru shushing zvâcnire sub broasca de apă, ea clătină din plumb ei pe cursul dintr-o parte în alta și neliniștiți în cercuri sub barca. Gennady a explicat că bobina trebuie să fie greoaie, nu mai mică de 150-300 de grame și să fie perpendiculară pe podea cu o stradă sau cu o mână. Când atacăm somnul, trebuie văzut un singur obiect în mișcare, pentru a nu deveni confuz și aici "doi iepuri". astfel încât mustăcios într-un fel apuca paharul nu bălăcim în tolshe broasca boi, și anume situat la jumătatea ei fir cu plumb, lăsând pe lanțul de zgârieturi de suprafață. Din cauza asta, a trebuit să cântăresc riglele.

Pentru pescuit, este de dorit să alegeți locurile mai adânci. Pentru a le determina în canale nu este dificilă, o astfel de soartă este de obicei situată mai aproape de băncile abrupte. Barca se oprește cu aproximativ 100 de metri mai mult, o anumită pauză este menținută, iar kvatching-ul începe.
Există o scurtă lovitură - este tare, sonor; există un lung și persistent, este surd și sunetul nu se formează la intrarea kwok-ului în apă, ci la ieșirea când se creează bule de apă.

Care este frumusețea unui astfel de pescuit în canalele înguste ale deltei în comparație cu Volga principală, așa că este în asta. că nu este atât de deznădăjduit afectată de vântul în creștere. Vegetația de pe maluri este un zid, puteți găsi întotdeauna zone protejate de valuri (și de valurile de care aveți nevoie pentru a crea sunetul necesar de către kvok), rechinul nu conduce de-a lungul curentului. transportând o platformă de navigație cu o momeală mare în lateral.
Catfish este mai bine prins in zori inainte de rasarit. până când se ridica deasupra copacilor și la apus de soare, din nou, până când strălucirea dispare în spatele varfurilor de plopi și salcii. Nu este necesar ca ziua pescuitului să fie o vreme clară, dimpotrivă. Gennady afirmă că vremea proastă, cu ploi abundente, peștele se manifestă mult mai activ, iar pescarul trebuie doar să se îmbrace în mod corespunzător.

El a sugerat o serie de prevederi controversate, de exemplu, că desfășurarea de unelte în barca în ceea ce privește Kwok nu contează, poate Peck activitatea cât mai aproape, iar la celălalt capăt budarki. Dar. Judecând după rezultatele ultimului pescuit, am fost convins că această afirmație este adevărată pentru cea mai mare rădăcină de apă adâncă a râului, unde peștii mai mult spațiu pentru a manevra un submarin decât pentru debite mici de delta, cu Kwok pe toate canoanele obligat să ciugulească mai bine.

Gennady spune că atunci când capturați un somn este mai bine să folosiți un cârlig mare, mai degrabă decât un tee. Am rămas un susținător al tei, pentru că de multe ori l-am prins cu somnul bun și am fost convins de inteligența sa excelentă pentru pastele greu de somn. Cu toate acestea, am decis să ne descoperim mâine mâine toate neînțelegerile noastre pe o nouă călătorie de pescuit, la care Serghei Borovikov sa alăturat acum și sa aprins de rezultatele pescuitului de astăzi. Deci dimineața era mai înțeleaptă decât seara.

S-a dat un mic zor, iar noi l-am prins, plecând de la același loc pe malul Niprului. Doar am adus în pescuit câteva ajustări. La cererea mea, Gennady înarmat cu o nouă firmă kvokom din plastic D.A.M. - Sa dovedit că TOT este confortabil și ține perfect somnul. Serghei a înlocuit-o în cârligul de pe tee. Ca un experiment pe unul dintre spinning, el a inlocuit broasca cu un peste mort, dupa ce la taiat si a turnat cea mai parfumata parte din spate. Două dintre ele cu alarme - clopote pe vârfuri - Borovikov a pus pe ambele ambarcațiuni borg, mai aproape de rangerul citat.

Din nou, nu a trecut câteva minute înainte de a începe muscatura. Primul capturat de Serghei "KVOKodil" a tras kilograme cu zece. A luat un pește mort, la început a mestecat, a încercat, apoi a scos-o. că micul ticălos vărsat în râsul de coastă, iar spinningul stătea în poziție verticală. Este bine ca pescarul să fie gata și a reușit să dețină atacul. În cele din urmă, somnul, care a fost frumos pentru aceste locuri, a fost reușit să fie curbat și ridicat la suprafață.

Al doilea, cu toate acestea, copilul este de 2 kg. din nou, peștele mort. Aparent, pentru cei trecuți dimineața, peștele încurcat își avea avantajele față de broasca vie. Și apoi mustacul a început să o ia. și pe alta. Deci, ceea ce am văzut: un pește mort poate fi bine utilizat ca o duză, iar distanțierul nu este mai rău decât mult lăudata olinarnnka Gennady mare.

A fost un pescuit uimitor. Kwok a devenit somyat stimul neconditionate, ei răspund imediat la momeala si a atacat-o fără savurând și fără ezitare, ca și în cazul în care doresc să iasă din motive de vânătoare o sursă de îngrijorare, meshayushy plumb stil de viață relaxat normal.
În plus, banca Stvornsnskogo am pescuit într-o foarte mică de 5-10 metri lățime conductă, la o adâncime de nu mai mult de 2 m. Și, în ciuda opiniei încă proprii convins că pisicile de mare sunt acolo. Pentru noi a fost o revelație. Teoria este că există somn și site-uri similare, dar doar în treacăt, pentru că nu părea ca el să fie aruncat de za - nici un tort, mi 6ygrov sau gropi locale pentru restul. Și ne devine un metru distanță de țărm, la marginea, am vânat acolo pentru alunecarea în și (vytekon prăjește. Și aceste locuri prea convenabil pentru a prinde o barcă, dar apoi, din nou, din moment ce nimeni nu a prins vreodată aici somn, nimeni nu aici și capturi. nici unul dintre pescarii nu nu sunt îndeplinite aici, și, de fapt, a fost musca, peștii au fost cea mai mare parte 5-7 kg. si magarul ceva un „standard“ nu este prins întotdeauna, și aici, ca și la cerere.

Borovikov și cu mine am încercat să cităm în mod independent. La mine nu s-au dovedit a fi nici măcar șovăieli, și tovarășul meu și tot la stânga презабавно. În primul rând, Serghei a luat quok-ul înapoi. Bine, newbie scuzabil, dar apoi, când, aplecat peste de mare budarki Borg, el a procedat la kvochennyu, a devenit clar că bolborosit furtunoase isteric în combinație cu fântâni improscand cu stropire cu precizie dispersa toți peștii din jur. Și apoi, să stăpânească această știință de pescuit foarte, unul trebuie să fie într-o formă fizică adecvată, iar siguranța a avut suficient „de acest lucru pentru câteva minute - doodyshki. Vânătorul a devenit cu siguranță mai bun decât al nostru.

Apoi a venit culminarea pescuitului. După ce rătăcește pe canale, am ajuns la a patra oala, acolo ne-am așteptat pentru copii, care au fost, de asemenea, în dimineața pentru a prinde somn pe o broască Pentru Zorka au prins doar unul, la 5 kg. Au spus că nu există practic nici o mușcătură.
Am decis să mergem cu quoko pe aceeași rută, unde o linie de pescuit groasă a izbucnit la sfârșitul serii la Gennady's. Și brusc? Poate că somnul nu a părăsit încă groapa?

Serghei a coborât podeaua apei la cârligele mari ale broaștelor și ne-am mutat încet sub vocea mândră a cocului de voința curentului. Partea superioară a unuia dintre tije a strălucit fără probleme - "dyk-dyk". ca un scufundător în adâncimi a atins obstacolul. Câteva secunde mai târziu situația a fost repetată, dar de data aceasta sa încheiat cu o grămadă de pește frenetică.

Serghei a râs și a respins:
- Acest lucru. băieți, nu deloc.
Apoi, am fost duși direct la tulpini uscate de plopi care ies din boul, împotriva curentului. Imaginați-vă o barbă grea de șase metri și trei bărbați nesănătoși în ea! Ce tip de transportator de barje a decis să scape de cârlig în acest fel? La adoptarea unei decizii de răspuns adecvate, au existat momente, iar Serghei a decis să manipuleze somnul. A fost important să suprimăm rezistența primară, cea mai puternică a peștilor, să impunem condițiile lor. Și, așa cum a făcut-o, ia luat somnul de jos. desfășurată în direcția opusă, dar apoi a urmat un nou salt puternic, iar cordonul împletit a rupt înșelător.

A spune că Serghei era supărat nu înseamnă nimic. Timp de cel puțin un minut el se afla într-o transă. În cele din urmă a spus:
- Am luat o sume de 30-40 de kilograme foarte mult, dar acesta a fost în mod clar depășit - "cincizeci de copeici". Silisha este imensă. Principalul lucru, după toate, eu practic. A-ah. pe care ea și de pescuit.