Recenzii de carte de Cinderella

Cinderella Charles Perrault

"Cenușăreasa" este una dintre cele mai cunoscute opere. Probabil, nu există nici o persoană care să nu citească în copilărie sau nu a ascultat acest basm. O mulțime de generații de copii au crescut pe această poveste și chiar și astăzi povești poveste relevante, aceasta nu devine caduc. Și fiind adult, vârstă mijlocie, oamenii doresc întotdeauna să creadă în miracole și chiar scuti filme pentru adulți severe, în cazul în care poate fi vazut „efect Cenusareasa“. Filmul de la Hollywood "Pretty Woman" confirmă acest lucru. Oamenii din fiecare poveste așteaptă un "sfârșit fericit".

Ca un copil, acesta a fost unul din basmele mele preferate, mai ales mi-a plăcut să recitesc ultimele pagini. Acum citesc această poveste copiilor mei și sunt sigur că în viitor ei o vor spune nepoților mei.

Poate că pentru cineva această poveste va părea naivă și ireală, dar nu pentru copii. Aceste povești zâna vechi învață copiii bine și rău, și copii, mintea lui pură, atitudine sinceră față de lume, doresc să fie la fel ca eroii unui rol pozitiv. Într-o formă moale, accesibilă Charles Perrault aduce cititorilor povestea fetelor copiilor să aibă o înțelegere că justiția va prevala în orice caz, și oferă oamenilor speranță pentru viitor bun, luminos.

Citind această poveste, copiii învață să experimenteze în mod corespunzător emoțiile: în primul rând, ei se simt rău pentru Cenusareasa, empatiza cu acțiunile ei dezaprobatoare mamei vitrege și pe fiicele ei, apoi se bucură în apariția Prințului, sprijinind-l în căutarea de pantofi proprietarului de cristal și de așteptare pentru un miracol că totul se întâmplă, pentru a primi lecție educativă pozitivă.

Această lucrare poate fi atribuită clasicilor de aur, care nu sunt niciodată depășite.

Cinderella Charles Perrault

Clasicii nu se opresc fascinanți, nu încetează niciodată să fie relevanți. Puritatea și naivitatea clasicilor nu pot fi depășite. Clasicii sunt prezenți pretutindeni: în cinematografie, în haine, în muzică și, bineînțeles, în literatură. În plus, în toate genurile, fie că este vorba de o poveste de dragoste sau de o poveste de detectiv în stilul lui Agatha Christie. Dar există o clasică specială, clasicele din copilărie - magice, naive, frumoase. Există o lume specială în care binele va depăși cu siguranță răul.

Deci vechea basm "Cenușăreasa" nu încetă să ne atingă de bunătatea ei. Cât de importantă pentru copiii moderni este conștientizarea că există bine în această lume și în mod necesar câștigă.

Cenusareasa. Mă întreb, dar care era numele ei? Nimeni nu și-a amintit deja. Ea a făcut cea mai grea și murdară lucrare din jurul casei și, după muncă, a stat mult timp pe o cutie cu cenușă. De ce? Da, să te încălzești. Poate că te-ai gândit că e servitoare? Deloc. Și această casă mare, gospodăria și tot ce era în casă îi aparținea. Era singura fiică a tatălui ei, o persoană respectabilă și nobilă. Dar indiferent cât de grea, a fost o fată săracă, (și au existat motive), încă păstrat cel mai scump - un fel, blând inima, iubitoare.

Binele este întotdeauna răsplătit, altfel această lume ar fi nedreaptă. Și Cenușăreasa noastră se afla la minge, la sărbătoarea vieții, unde dragostea ei aștepta. Care, printr-o șansă norocoasă, era un prinț.