Teatrul buff - site, billboard, bilete, recenzii

director artistic și fondator al teatrului modern „Buff“ - Artist al Poporului din Rusia, profesor de Sankt-Petersburg Teatrul de Stat Academia de Arte, laureat al Premiului Guvernului St. Petersburg pentru contribuția sa remarcabilă la dezvoltarea culturii St. Petersburg Isaac R. Shtokbant.

"În 1983 am lansat un curs de artiști de scenă la Institutul de Stat de Teatru, Muzică și Cinematografie din Leningrad", spune Isaac Stockbat. - Au fost talentați. După ce au primit "cruste", nu au alergat și au organizat propriul teatru. În concordanță cu genul, am vrut să-l numim pur și simplu un teatru de cabaret. Șefii mi-au privit ca pe un anormal: ce fel de cabaret în statul sovietic. Apoi mi-am amintit de "Buff". La Buff a fost de acord. În acest cuvânt a existat ceva de la Mayakovsky, din Buffetul său de Mystery. Dar acum mă bucur că nu ni sa permis să ne numim un teatru de cabaret. Ceea ce facem acum nu se încadrează în cadrul îngust al artei cabaretului. "

Acum trupa de teatru sunt absolvenți ai Academiei de Teatru din ani diferiți, printre care: Artisti onoratii Rusia E. Alexandrov, M. Sultaniyazov, M. Tryasorukov, Soloviov, N. Bobrovnichaya, S. Magilenich, M. Smirnov, E. Zubovich V. Smilianets, N. Kozorovitskaya, O. Picalo; câștigători ai animatorii ruși concurenței S. Wilhelm, W. Șuta, A. Kulaeva, Bondaruk M., I. Syabitov A. Stekolnikov și altele. Mulți artiști care au trecut de școală "Buffa" lucra cu succes astăzi pe scena mare: Ghenadie Vetrov Yury Galtsev Elena Sparrow, Mikhail Smirnov, Elena Spiridonova, bine-cunoscut radio de Vadim Karev, Victor Janiszewski.

Buff este inerent un teatru unic. Unde altundeva în țara noastră, veți găsi un teatru în cazul în care într-o singură seară redarea muzicii clasice pe scena principală, de divertisment programele de muzică audiență în „camera Mirror“ și dimineața în teatru „Buffikov“ da operă și vederi fabuloase la cei mici? În noua clădire planuim împreună cu spectacole repertoriu seară de muzică, organizează expoziții ale artiștilor contemporani și festivaluri internaționale. Să prietenii și oaspeții noștri din aproape și departe în străinătate vin la „Buff“ și să aducă performanțele lor la publicul Sankt Petersburg a fost capabil de a vedea și aprecia colegii noștri în genul din alte țări și orașe.

Din păcate, nu există fotografii, dar le puteți adăuga!

personalul teatrului BUFF