Subiect 1110

Krepak Alexey. Belgorod Engineering Lyceum Tineret, Belgorod, Rusia
Compoziție în engleză cu traducere. Nominalizare Sunt în această lume.

Îmi place să călătoresc, pentru că puteți învăța multe lucruri noi și puteți face noi prieteni. Există multe locuri interesante, unde puteți să vă odihniți. Unul dintre aceste locuri este Crimeea. M-am dus în Crimeea de mai multe ori și mi-a plăcut foarte mult acest loc.

Crimeea este peninsula din Marea Neagră. De-a lungul coastei există numeroase stațiuni balneare și plaje, golfuri și munți pitorești. În Crimeea există numeroase atracții și locuri pentru excursii. Suntem vizitați de grădina zoologică Yalta și de grădina botanică mare, palatele splendide precum Lastochkino Gnezdo și Palatul Vorontsov și cascade frumoase.

În Crimeea există astfel de creații naturale unice ca peșterile cu stalactite. Vara trecută, mama mea, eu și fratele meu mai mare, am decis să vizitez peșterile care-i numesc Mramornaya (Marmoră) și Emine-Bair-Hosar. Se consideră a fi cea mai frumoasă din lume.

Aceste peșteri sunt situate pe muntele Chatyrdag, cel mai înalt munte din Crimeea.

Când am coborât în ​​peșteră, a fost rece, umed și întunecat acolo. Toți vizitatorii de peșteri trebuie să aibă haine calde, deoarece temperatura în peșteră este de aproximativ 50C. La început am coborât și am ajuns la prima sală mare cu multe stalagmite și stalagmite. A fost minunat! După deschiderea acestei peșteri pentru turiști, iluminarea colorată a fost făcută în ea și a făcut ca pestera să fie mai fantastică și mai misteră. Când cercetăm pestera, ghidul nostru a spus că nu trebuie să atingem nimic în peșteră, deoarece ar putea distruge microclimatul peșterii.

Într-o altă peșteră am văzut oase și schelete ale animalelor antice care au căzut accidental în această peșteră și au murit acolo. De asemenea, am văzut un pic subteran în această peșteră. Una din săli a fost atât de mare încât nu i-am putut vedea tavanul în întuneric și sute de stalactite pe pereți. Această excursie ne-a făcut o impresie puternică.

În plus, avem o vale unică între munți, numită Valea Ghosts. Vântul a creat figuri fantastice și frumoase din piatră. Una dintre ele arata ca un cap al unui om numit Lord of the Ghosts 'Valley.

Toată lumea poate vizita aceste locuri minunate și poate vedea toate minunile naturii. Aș vrea să mă duc din nou în Crimeea, pentru că nu am văzut încă toate atracțiile.

Îmi place să călătoresc, pentru că atunci când călătoriți, puteți învăța multe lucruri noi și puteți face noi prieteni. Există multe locuri interesante unde vă puteți relaxa. Unul dintre aceste locuri este Crimeea. Am fost în Crimeea de mai multe ori și mi-a plăcut cu adevărat.

Crimeea este o peninsulă în Marea Neagră. Pe coastă există numeroase pensiuni și plaje, multe golfuri și munți pitorești. În Crimeea există multe locuri care atrag turiștii, puteți merge pe excursii. Am vizitat Zoo-ul din Yalta și o grădină botanică mare, am văzut palate magnifice - Nestul lui Swallow's și Palatul lui Vorontsov și cascade frumoase.

În Crimeea există formațiuni naturale unice - peșteri în stalactite. Vara trecută, mama și fratele meu mai mare au vizitat peșterile, numite Marble și Emine-Bair-Khosar. Se crede că aceste peșteri sunt printre cele mai frumoase din lume. Aceste peșteri sunt pe muntele Chatyrdag, cel mai mare din Crimeea.

Când am coborât în ​​peșteră, a fost rece, umed și întunecat. Toți vizitatorii trebuie să poarte haine calde, deoarece temperatura în peșteră este de aproximativ 50C. Mai întâi am coborât scările și am intrat în prima sală mare cu stalactiți și stalagmite. A fost o vedere uimitoare! După deschiderea peșterii pentru turiști, a fost realizată o iluminare multicoloră, ceea ce a făcut ca pestera să fie mai fantastică și mai misterioasă. Când am inspectat pesterile, ghidul a spus că nu trebuie să atingem nimic, deoarece acest lucru ar putea duce la o perturbare a microclimatului în peșteră.

Într-o altă peșteră am văzut rămășițele unor animale vechi care au căzut în această peșteră ca o capcană și au pierit. Am văzut și un mic lac subteran cu apă foarte limpede. Una dintre sălile era atât de mare încât nu era niciun tavan în întuneric, și sute de stalagtite pe pereți arătau ca niște țevi ale unui organ gigantic. Acest turneu ne-a făcut o impresie puternică.

Apoi am vizitat o vale unică între munți, numită Valea Ghosts. Vântul a creat figuri fantastice și fantastice din piatră aici. Una dintre ele seamănă cu capul unui bărbat, este numită Proprietarul Valea Fantomelor.

Toată lumea poate vizita aceste locuri uimitoare și poate vedea toate minunile naturii. Aș vrea să merg din nou în Crimeea pentru că nu am văzut încă toate atracțiile.