422 Cum să-ți distrugi viața

▼ Text ascuns

dacă aș fi scris vreodată o carte despre această călătorie, ar fi fost numită "La revedere normal: cum să-mi sparg viața".

dacă aș fi început să ajut oamenii, ar fi fost femei care au fost supuse violenței masculine.

Regula normală este o ficțiune globală care mă face să fiu bolnavă.

bani:
nu am trăit niciodată la 30 de mii de ruble pe lună. vreodată. din prima zi a călătoriei noastre. când mergeam într-o călătorie în jurul lumii, m-am dus să lucrez ca o chelneriță într-un restaurant din Moscova, pentru a acumula prima sumă și du-te la călătorie. la naiba mesajul meu despre viza australiană, greșeala mea fatală. după acest mesaj, Nikita ma chemat să călătoresc cu mine. promițând să nu vă faceți griji cu privire la bani și cât de mult. Am fost de acord.

din primele zile am început să mă deranjez de bani. Nu le am. Trebuie să trăiesc pe cheltuiala lui. cere bani. convinge să nu meargă în locuri scumpe. atunci părinții noștri ne-au ajutat pentru prima dată. depresnyak și acuzațiile de sine. a intrat în trecutul universitar. și apoi totul sa întâmplat elementrano. Nikita are un lucru simplu. Dacă cineva vă dă bani, luați-o. scuipa pe principii. părinții pot însemna. el a uitat despre cine sunt părinții săi și cine sunt. Am început să conduc și am crezut și de ce nu. da, prin urmare, poate. în cele din urmă, ne-au trimis încă 500-600 de dolari în fiecare lună. a cumpărat un iPad și ne-a ascultat problemele cu el. În primăvară, mama mea a suferit un atac de cord. din toate problemele noastre. Am promis că nu o voi trage din nou. În toamnă, au cheltuit 50 de mii de ruble pe bilete la casa mea, pentru că Nikita a decis să nu mai mă iubească și trebuie să plec. când mă duc fără bani, nu-i păsa. răspunsul favorit este "întrebați-vă pe mama dvs., tocmai vă place să îi spuneți totul".