De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

În cei 32 de ani, Alexei Mylnikov a avut, se pare, tot ceea ce o persoană simplă are nevoie pentru fericire: un apartament bun, o muncă excelentă, un salariu mare și prieteni loiali. Dar, trăind zi de zi, a simțit: ceva nu este drept. Într-o dimineață frumoasă, Alex a înțeles: este timpul să vă schimbați viața. Și, în loc de a merge la locul de muncă, el a demisionat de la ea, începe să se pregătească pentru cea mai mare aventură a vieții sale - să traverseze toată Rusia, a început cariera în său natal Nijni Novgorod, și a terminat-o după nesfârșite 9000 de kilometri în Vladivostok.

De-a lungul modul în care a privit în Kemerovo, și, în același timp, a declarat reporterilor AVOKADO despre aventura lui nebun, care l-au inspirat să-l, kauchsorferah rus și care l-au surprins în orașul nostru.

De fapt, se pare că este dificil să iei totul și să arunci așa - dar am făcut-o cu ușurință, pentru că am fost pregătită din punct de vedere mental. În ultimii ani aștept, aș putea spune, un fel de lovitură. Și totul, într-un anumit moment doar decis, a realizat brusc că nu trăiesc bine. Nu înțeleg formatul "case de muncă", pentru care este necesar - să mănânc, să stau pe Internet seara și să mă întorc la serviciu dimineața? Nu, ca să nu-ți pierzi timpul. Mai mult, atunci când sufletul este sfâșiat în mod constant la unele plimbări și călătorii.

De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

Cu mine am doar cele mai necesare lucruri, iar lucrurile mele cântăresc probabil aproximativ cincisprezece kilograme. Aceasta, desigur, documente, cort, pelerina de ploaie, trei seturi de haine - rutier, urban și dormitor - două perechi de pantofi, un arzător cu gaz, o pereche de celule de ciclism și o sursă mică de alimente: practic, este fulgi de ovăz, supe instant, și multe altele. Ei bine, banii, bineînțeles. Apropo, pe drum, petrec doar economii, care au câștigat ulterior sânge: din păcate, nu am sponsori. Toți banii sunt pe cardul bancar, numerarul este minim: este mult mai convenabil. În general, o astfel de călătorie nu este foarte costisitoare: cea mai mare parte a banilor se referă doar la alimente și apă. Am 300-500 de ruble pe zi.

Toate orașele sunt foarte diferite. Multe din ceea ce am avut timp să vizitez. Lăsat în urmă Cheboksary, Kazan, Ufa, Zlatoust, Chelyabinsk, Kurgan, Omsk, Novosibirsk, - și acest lucru nu este tot, încă o mulțime de orașe mai mici, și doar așezări mici și nu contează. În plus, în măsura în care pot, încerc să vizitez câteva locuri interesante și interesante.

De exemplu, în Satka, un oraș din regiunea Chelyabinsk, am fost lovit de scara minelor de carieră. Întotdeauna am visat să văd o carieră funcțională și, în final, acest vis sa împlinit. Aceasta este o vedere nedescrisă care lasă o impresie de neuitat. Ei bine, Chelyabinsk în sine, desigur, sa oprit pentru a vedea acel meteorit. Acum este în muzeu. Pe Lacul Chebarkul, unde a fost găsit, am mers, de asemenea.

De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

Primul lucru care mi-a atras atenția în Kemerovo este, destul de ciudat, semafoare. N-am văzut nicăieri asemenea oameni. Oriunde sunt un fel de neîndeplinire a obligațiilor - pilonii obișnuiți, dar aici aveți lumini și portocaliu, iar designul în sine este foarte neobișnuit. Probabil, de dragul siguranței rutiere se face așa. Mi-a plăcut și numărul mare de spații verzi, grădini publice diferite, bănci, paturi de flori. Aici puteți merge într-o seară caldă de vară liniștită și pașnică, astfel încât impresia a fost că Kemerovo este un oraș de plimbări. Mi-a plăcut cel mai mult promenada lui Tom - un loc uimitor. Totul este foarte curat, curat și cultivat, dacă poți spune așa. Apropo, despre bănci, am avut impresia că este ceva din seria "Nu știu ce să fac - pune o bancă!", Ca și în memoria populară.

• De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

Singurul lucru care nu-i plăcea - sunt mulți bărbați cu torsa goală. Pentru mine, e urât. Pentru a merge așa, există o plajă, iar atunci când o întâlniți în oraș sau în transportul public, aceasta pare cel puțin indecentă. Deși, poate, la toate căderile de căldură.

În general, m-am săturat de orașe foarte repede. De exemplu, în Kemerovo sunt doar a doua zi, dar deja vreau să plec, să ieșim pe drum. Și aceasta este în principiu, și nu de la nici un fel, pentru că mi-a plăcut cu adevărat Kemerovo, un oraș elegant.

singurătate

În general, călătoresc singur, pentru că nu am nevoie de o companie. Desigur, dacă trec cu cineva, mă interesează să vorbesc. În principiu, îmi place să întâlnesc oameni noi. Dar repede se satura, iar din nou vreau un fel de singurătate.

În călătorie, aproape în fiecare zi există personalități interesante și pline de culoare - de la camioneri la hippies. Dar când sunt singur, încă mai am o plăcere. Deoarece introvertit, aparent. Apropo, călătorește singur - deloc înfricoșător. După cum se spune, lupii se tem - să nu meargă în pădure.

De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

Despre lupi: Sunt mereu speriat de animalele sălbatice, dar încerc să dorm în apropierea drumului și, cu excepția iepurilor și a vulpilor, nu am văzut pe nimeni. Odată, o vulpe a fost prinsă fără teamă: eu, ca de obicei, mi-am rupt micul tabără seara, îmi curăț dinții și apoi văd: o vulpe este la o distanță de braț. Mă uit la ea, continuând să-mi curăț dinții și se simte ca o săpat și privește cu atenție. Cumva încerc să o sperii departe, dar pare să fie absolut la fel. Apoi a plecat, dar nu am așteptat acest moment. Așa că orice companie este întotdeauna acolo.

De asemenea, îmi place să vorbesc cu bicicleta mea. Ei bine, pentru distracție, bineînțeles. Uneori mă simt una cu el. Comunicăm pe drum și, dacă văd ceva frumos, încerc să-i arăt-o, făcând volanul în direcția cea bună. Uneori chiar jurăm. Ultimii opt ani ai vieții mele sunt conectați cu această bicicletă și nu vreau să o schimb pentru nimic. Am mers cu el la Sahara, iar prin munții Atlas am trecut, a purtat cinci zboruri, încă vii și bine, doar puțin uzate.

Cafenea Surfing

În Kemerovo, ca și în alte locuri, există o mulțime de couchsurfers. Dar există o problemă - sunt greu de atins. De-a lungul Rusiei a avut loc o înregistrare masivă pe site-ul couchsurfing.org după programul TV "Eagle and Tails". Se pare că oamenii se înregistrează și, în cele din urmă, ei se tem mai târziu de a lăsa un străin la locul lor: ei s-au confruntat cu acest lucru de multe ori.

Aveți un număr foarte mare de caucuses în oraș - probabil câteva sute. A scris 45 de persoane, dintre care cele mai multe dintre ele doar m-au ignorat, iar cei care au răspuns că ei nu pot depune un hoinar singuratic, din diferite motive: de exemplu, că acum nu sunt în oraș sau vor să plece, și așa mai departe și așa cum ar fi.

De obicei, o să adresez oamenilor o astfel de solicitare personală cu o săptămână înainte de a veni în oraș și, poate, Kemerovo este primul oraș în care nimeni nu a răspuns. De obicei, ei întotdeauna răspund, chiar și la câteva propoziții, și trebuie să alegi și apoi - în general, nimeni. Din acest motiv a trebuit să caut un apartament pentru o zi. Pentru prima dată, apropo: timp de două luni nu am dormit într-un apartament închiriat - mai ales într-un cort și în canapele. Încă o dată, el a rămas la moteluri de la marginea drumului, dar erau destul de ieftine.

De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

Toți oamenii cărora am trăit pentru călătoria mea lungă sunt foarte abrupți și mă trezesc o simpatie sălbatică. Desigur, prima experiență de couchsurfing a fost cea mai memorabilă. Primii mei antrenori au fost din Kazan - un cuplu tânăr de autostopi care conduc un mod absolut hippy de viață, mănâncă și dorm pe podea. M-au inspirat foarte mult. Anterior, dacă cineva mi-ar fi spus - bine, cel puțin un an în urmă - că mă voi opri la unele persoane necunoscute, liber-le să mănânce, să poarte off, aș fi crezut niciodată, pentru că eu fac destul de neobișnuit.

inspirație

De asemenea, am un respect nelimitat pentru Fedor Konyukhov. Mi se pare că avem suflete înrudite cu el, doar apelurile sale de apă și probabil eu sunt pur și simplu costisitoare. Și Konyukhov, de altfel, este, de asemenea, un fel de fobie orașe, ca mine, într-un interviu, el a spus că, la sosirea sa acasă, nu poate sta acolo mai mult de câteva zile, el a spus că îi e dor de apă. Deci, simt în mod constant ceva similar. Cu cât călătoresc mai mult, cu atât devin mai străină de oraș.

De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

Ei bine, dacă vorbim despre idoli, probabil că Bear Grylls - călător britanic și prezentator al programului popular Discovery "Survive cu orice preț". Mi se pare că poate găsi o ieșire absolută din orice situație, poate mânca ceva și orice. Deși petrec mult timp într-un cort în pădure, am întotdeauna o sursă de hrană, deci nu trebuia să vânez, dar dacă se întâmplă ceva, datorită lui, știu cum să o fac.

În general, drumurile din Rusia sunt surprinzător de bune. Nu la fel ca în Europa, dar nu la fel de rău ca despre ei. Există site-uri care sunt direct de scumpe pentru a vedea: nu există un singur patch, există jgheaburi peste tot, astfel încât apa se va fuziona. Dar există drumuri complet ucise: doar pietriș, umplute cu gudron. În regiunea Kemerovo, apropo, un drum foarte bun. Și, în general, în principiu, cel mai bun drum pe care am călătorit până acum este autostrada federală P-255. Acesta merge doar de la Novosibirsk la Kemerovo și apoi - în continuare.

• De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

Când tocmai am început, bineînțeles, a existat o mare ispită de a se întoarce. La urma urmei, acasă am o baie fierbinte, poți să iei o găleată de înghețată și de zăpadă în orice film într-un scaun confortabil. Pe drum, desigur, nu este totul, și, apropo, primul lucru pe care trebuia să-l sacrifice era confortul. Desigur, nu m-am întors, altminteri, de ce anume? Și treptat, astfel de gânduri m-au lăsat. Acum, cu greu îmi pot imagina acasă, în apartamentul meu, într-o atmosferă familiară. Când am ajuns la computerul de acasă în timpul călătoriei mele, în Chelyabinsk, mi-am dat seama că mi-am pierdut complet obiceiul de o lună, deși eram online mereu.

Desigur, câteodată sufăr de foame de informații, pentru că înainte de a mă întoarce întotdeauna în infopotok, și apoi am căzut dintr-o dată. Trebuie să mă descurc cu cafenelele de pe marginea drumului, de fapt, ca o foame reală, - de obicei mănânc în astfel de locuri. Ceea ce nu vă place este o vedere unilaterală: numai ceea ce este afișat la televizor. Anterior am încercat să aflu despre evenimente nu numai din știrile federale, ci din unele surse de opoziție - de exemplu, pe postul de televiziune "Rain".

De-a lungul Rusiei pe o bicicletă, când am devenit o downshift

În general, există un fel de romantism, să scape din întreaga lume - așa cum se arată în cinematografie. Când călătoresc între orașe, îmi place procesul, îmi place să mă uit în jur, să admir natura. În plus, am două mii de melodii pe comprimat, așa că am întotdeauna căștile mele preferate pe căștile mele și, poate, pentru fiecare apus de soare am propriul cântec.

În exterior - înainte de călătorie am întotdeauna bărbierit ușor și purtau păr mult mai mult decât este acum. Acum, dimpotrivă, și-a tăiat scurt părul și a crescut o barbă. La început am vrut să mă bărbieresc pe drum, chiar am luat o mașină de ras, dar din acest motiv am părăsit această afacere.

Pe plan intern, m-am adaptat la societate, pentru că într-un alt mod părea imposibil, dar acum mi-am dat seama că acest lucru nu se poate face. Și nu știu, pentru că acum m-am lăsat singur. El a început să se bucure de lucruri mici, pe care nu le observase înainte: de exemplu, dintr-o dată se uită la soare sau la un zâmbet al unui bărbat. Nu am mai văzut asta, dar acum observ. Și din cauza unor astfel de lucruri pe suflet, devine mai cald.

Visul meu este să văd cât mai mult posibil în timpul alocat pentru mine. Cât de multe locuri este posibil, cât mai multe persoane interesante posibil, doar întreaga lume. Poate că merge chiar și pe prietenul său credincios - o bicicletă.