Muntele Changbai și Lacul Ceresc

Munca mea presupune călătorii de afaceri. În ultimele călătorii ale mele, am decis să fac primul post al blogului meu. Nu voi intra în detaliile de lucru ale călătoriei mele, dar voi spune că am fost invitați să organizăm o expoziție în orașul Erdaobayk din provincia Jilin, China. În acest post vă voi spune despre zbor, cazare, mâncare și atracții în călătoria mea.

Am fost surprins să aflu că Hainan Airlines are un zbor direct de la Sankt Petersburg la Beijing. În ceea ce privește liniile aeriene din Hainan, pot spune că calitatea serviciilor și confortul în clasa economică corespunde cu 100% cuvântului "economie". Zborul nu a fost amânat și pentru asta suntem foarte recunoscători, avionul este bun, mâncarea nu-i plăcea deloc, ecranul cu filme și jocuri nu a funcționat în timpul întregului zbor. Dar, descărcate cu o zi înainte, audiobook-urile nu te-au lăsat să te plictisești. Pentru a zbura, apropo, aproximativ 8 ore, zborul din spate o ora mai mult, aproximativ 9.

Sosind la Beijing, am avut un doc la compania aeriană locală China Southern. Puțin în jos la aeroportul din Beijing, am găsit totuși calea cea bună spre zborul tău. Despre aeroportul în sine pot spune că este un loc destul de confuz. Personalul aeroportului vorbeste prost limba engleza, astfel incat sa nu poata fi luata in calcul. Pentru regizorul nostru au dat o inimă incorectă și, ca urmare, a fost întârziată cu zborul. A trebuit să zboară spre orașul Changchun.

Avionul nostru a întârziat la coadă pentru plecare și a trebuit să așteptăm în cabină timp de 1,5 ore. Dacă considerați că zborul în sine durează 2 ore, dar pentru atâta timp doar ședința în avion a fost foarte obositoare. Acum nu găsesc pe Internet hotelul în care ne-am odihnit la Changchun, dar a fost situat la câțiva pași de aeroport. Hotelul a avut tot ce aveți nevoie, un duș cu un cap bun de apă, un pat moale și apă minerală gratuită. Următorul zbor, de asemenea, de către China Southern către Changbashan, a fost reținut timp de 2 ore. După cum am spus colegii noștri chinezi, liniile aeriene locale sunt întotdeauna reținuți, este o practică normală pentru China, dar când este al treilea zbor într-o zi, este un pic enervant. La aeroportul din Changchun, există mai multe cafenele unde puteți avea o gustare bună. Ne-a fost comandată supa și după masă de avion "fără viață", el ne-a părut fericit.

Apropo, zborul de întoarcere de la Changbaishan la Beijing din nou, China Soutern, a fost arestat la 3:00 (((și la Beijing, în loc de dimineață, am luat doar 5 dimineața. Am trăit într-un hotel numit Yuyan. Acesta este situat în 15 minute cu mașina de aeroportul din Beijing, și, în consecință, departe de centru și toate obiectivele turistice și stația de metrou. Dar a fost perfect pentru noi, doar să se odihnească timp de câteva ore înainte de drumul spre casa. Hotelul dispune de un viitor foarte bun, deja mai bine adaptate sub europeni, cu croissante, gem și pelmenko.

Am zburat la Changbashan noaptea târziu și am mers la hotel. Muntele Changbai este o zonă protejată, atracția principală fiind Muntele Changbai și Lacul Heavenly. Există chiar și atracții mai mici, dar toate se referă exclusiv la frumusețile naturale.

Atunci când, în timp ce încă în Rusia, am apelat la compania de transport, cu o cerere pentru a calcula costul de transport al expoziției în Erdaobayhe, ne-au sunat și au spus că nu a putut găsi un loc pe hartă ^ _ ^ asa. Oficial, Erdobae este o așezare, informații despre care sunt extrem de mici, deoarece nu există nimic remarcabil în legătură cu aceasta. Este pur și simplu un punct de plecare pentru cei care urcă pe munte. Dar a trebuit să cunoaștem acest sat mai îndeaproape.

Muntele Changbai și Lacul Ceresc

Timp de 10 zile de ședere, am descoperit că satul Erdaobayhe este foarte frumos, în unele locuri. Râul are o frumoasă promenadă și un parc, unde, în seara, bunicii locali dansează sau cântă. Sunt construite multe case noi, dar mai ales pentru investiții, și nu pentru a trăi permanent în ele. Există o mulțime de magazine, dar sortimentul este extrem de limitat la mai multe poziții, vândute activ: miere, ginseng, afine, ciuperci și articole sportive pentru alpinism. Dacă există bani, atunci nu este prea mult de cheltuit.

Ne-am stabilit în Changabishan Paradise Resort numit după Yuan. care nu se află pe niciun site în limba engleză sau rusă. Ce pot spune despre hotel))) sunt minunile arhitecturii chinezești și abilitatea copierii. Această clădire mi-a amintit foarte mult de hotelul Marina Bay Sands din Singapore. De asemenea, are trei clădiri și o punte uriașă de observare. În prezent, în construcția de vârf Erdaobayh, se construiește un nou cartier turistic, iar hotelul unde ne-am stabilit este, de asemenea, în curs de finalizare. Acum, doar un singur caz este gata. Hotelul are 11 etaje. Etajul superior este mai scump și are mai multe camere frumoase.

Foarte ciudat, am avut o impresie despre acest hotel și despre atitudinea chinezilor de a lucra. Totul parea foarte chiar nimic, chiar dacă acesta este copiat de la un alt obiect, dar este în valoare de un aspect puțin și îți dai seama că ceva nu este finalizat încă, nu funcționează sau ilogic. În centrul camerei mele se afla o baie imensă de piatră care nu putea fi folosită =))) Ușile din duș și toaleta din sticlă translucidă ^ _ ^. Micul dejun a fost un bufet, care este 100% ascuțit pe turismul local, ca și întreaga regiune ca întreg. O mulțime de orez, fidea, diferite pampushkas. Este necesar să fie iaurt, care este mai mult ca un acidofil dulce. De asemenea, au fost fructe, pepene verde, pepene galben și roșii de cireșe, care în Asia sunt considerate fructe.

După cum am menționat mai sus, există o construcție constantă în oraș, deci zgomotul de dimineața devreme (începutul lucrării la ora 6:00) până târziu seara (de obicei până la ora 21:00) ne-a fost oferit.

A doua zi după sosire, am organizat o excursie la atracția principală - Muntele și Lacul Heavenly. De la hotelul nostru până la intrarea principală, mergeți aproximativ 20 de minute. Am fost aduși la terminal, de unde autobuzele mari merg la un anumit nivel de înălțime. Cozile uriașe și cuvântul "imens" nu exprimă deloc cantitatea de oameni care erau acolo. Nu a fost văzut nici un singur european în coada de așteptare, astfel încât am simțit o mare atenție pentru noi înșine pe parcursul "ascensiunii". După un drum scurt pe autobuzul mare, te ridici într-o coadă nouă pentru autobuze mici, care seamănă cu minibusurile de la distanță.

Muntele Changbai și Lacul Ceresc

Preț: o vizită la lac a fost plătită de țara gazdă, dar, așa cum am spus mai târziu, biletul costă 400 de yuani (aproximativ 4000 de ruble). În plus față de munți și lac, puteți merge la cascadă și izvoare termale. Se așteaptă să gătești ouă, porumb, cârnați și o urcare destul de greu pe scări abrupte.

Înainte de a pleca, organizatorii au aranjat o excursie la templul budist, care este la trei ore cu mașina de la Erdaobayhe, în Donghua. Acesta este un complex complet nou și nu am reușit să aflăm dacă călugării trăiesc direct acolo, dar serviciile sunt ținute acolo.

Muntele Changbai și Lacul Ceresc

Trei ore pe drumurile chinezești, care, în unele locuri, merg la grunduri sau drumuri complete, iar noi în sfârșit în Donghua și complexul templu. Frumusețe nedescris, din nou, acesta este sistemul de cozi și autobuze, precum și în munți. Dar, așa cum ni sa spus, acest templu nu este încă "foarte promovat", iar turiștii în el sunt puțini. O statuie uriașă a lui Buddha și o urcare destul de dificilă la ea la o temperatură de 35 de grade C, consider ca o faptă. Am cumparat tămâie, 9 bastoane costa 180 de yuani. Am vizitat piața Erdaobayhe locală, fără piețe, la Krabi și Bangkok nu poate fi comparat cu acest lucru: nu există nici un drum, nici un produs vândute de zi cu zi sunt aruncate în șanț cel mai apropiat și acolo să putrezească, mirosul din întreaga piață înfiorător ...

După ce am urcat în Buddha, am fost aduși la prânz într-o cafenea, renumită pentru pelmeni. Nu pot spune, mi-a plăcut, dintr-un motiv oarecare, un aluat foarte neplăcut, care este deseori rupt și tot sucul urmează. În ceea ce privește băuturile: colegul meu a lăudat foarte mult berea locală, a încercat, de asemenea, vinul de afine, băuturile răcoritoare sunt toate indecent de zahăr. Un set limitat de feluri de mâncare și deși sunt multe pe masă (așa cum se obișnuiește în Asia), dar toate arată atât de neatins că sunt înfometate, dar nu este nimic de mâncat. În primul rând ne-a plăcut foarte ciupercile uscate, care sunt înmuiate în apă, apoi sezon și servesc, dar după 3-4 zile de ciuperci ne-am săturat de ei))).

A fost o mulțime de carne, dar în majoritatea cazurilor este cărbune ... (beee ...) sau carne de porc foarte fierbinte. Sfatul meu pentru a emigra în regiune - vă rugăm să pastile de la diaree si alte probleme cu stomacul, și nu cumpara doar câteva pachete de cărbune (așa cum am făcut-o), și să ia un bun medicamente, dovedit că nu opri doar simptomele si se vindeca. Dacă încă se îmbolnăvesc, medicamentele europene în regiunile îndepărtate nu sunt găsite, iar chinezii sunt foarte ciudat, așa că nu-i sfătui să ia. Am oferit pentru a pune un picurare într-un spital, dar din moment ce acest lucru a avut loc probleme pentru a-mi ziua de plecare, am decis să „trăiască până la casă.“

Fii mereu sănătos, mai ales când te afli în străinătate!