Film - Oldboy - (2018) recenzie

Desigur, americanii înșiși au arătat aici și acum, cu deja cunoscut și enervant respingerea la nivel mondial de tradiție nu este bun cinematograf non-american. Am văzut posibilitatea de succes și a decis să facă propria cale, ca să spunem așa de la sine, pentru propria lor și, în același timp, restul lumii. Si se pare ca balta sa așezat încă, dar din punctul meu de vedere, sună doar folosind termenul „similar“, deoarece coreeană original, nu am văzut, dar am ochi și în mod clar că pot compara. Cum atât publicul, cât și criticii au reacționat la ambele filme.

Film - Oldboy - (2013) recenzie

Dar, de asemenea, nu pot spune că sunt direct șocat sau aplatizat de final, ca și filmul în sine. Totul sa încheiat foarte prost, chiar și în parte previzibil, o rândul neașteptat, a doua, a treia și acum vă gândiți, acum - acum, ca un bang. și pffuuuu. Roata pseudo-sansara se învârti în jur și, brusc, toată lumea nu-i păsa.

În ceea ce privește restul, nu de numărare închisoare prea repede (pentru întreaga PR - compania face cu accent pe acești douăzeci de ani de închisoare și modul în care - de așteptat subconstient, că acest lucru va fi prezentat într-un culori mai vii și bogate), totul este destul de bun. Hero „shustrenko“ pompat în sus, a învățat să lupte pentru film chinezesc și a mers „răzbunător meu teribil“, fără să realizeze că este gestionat din afara „torpilă“.

Dar modul în care aventurile sale foarte impresionant, în termeni de iubire pură pentru acțiunea infinită și fără sens, pe care le-am demonstrat în mod continuu, de exemplu, în raid. M-am luptat, s-au grabit, s-au luptat, s-au încărcat. O oră a trecut - stânga militantă, detectivul a sosit, a trecut ora - în cele din urmă a venit thrillerul. Tot ce se află în spatele scenei, toate emoțiile într-o direcție, gândesc sau reflectă - probabil că nu este aici. Un spectacol solid, necomplicat, la 95%.

Film - Oldboy - (2013) recenzie

Deci, pentru o persoană care nu a văzut originalul și dorește să obțină o acțiune agitată - un thriller, alegerea de a opri la Oldboy este foarte posibilă. Nu este o capodoperă, dar nu o mizerie absolută și, cel mai important, nu este un mijloc fără chip. undeva puțin mai sus, undeva puțin mai jos.