Călătorind la Florența pe un tren de lucru din Rimini, călătorește cu ușurință!

Astăzi m-am dus la Moscova pentru pașapoarte cu vize. În clasa mea preferată 2 în bilete trenul Yaroslavl-Moscova nu au fost, am avut de a opri la a treia. Acest tren suburban din trecut. doar bancile sunt usor tapatate in ceva moale. Toata masina este sub cravata, 98 pasageri. Stau și simt șoldul și cotul vecinului din stânga și vecinul din stânga. Mi-am amintit călătoria mea de la Rimini spre Florența pe un tren de lucru. A fost prima călătorie cu copii în Italia. Nu mai rămăseseră deloc bani, iar Florența voia să vadă că dorința a fost grozavă. Încă din casă se afla titlul unei călătorii bugetare la Florența.

Băieții au abandonat această idee și au rămas în Rimini să înoate și să facă plajă. Copii la mine independenți, probabil nu de ani de zile. Cu toate acestea, am încredere în ei complet. Și întotdeauna justifică această încredere. Pentru această mulțumire deosebită, fiii mei iubiți.

Am fost de acord cu un timp de check-out pentru sms-uri și m-am dus la Florența.

Biletul era în mâinile mele și mă așteptam la trenul de lucru. Sincer, mi-era teamă puțin de muncitorii italieni. Mi-am imaginat că dintr-un oraș suburban oamenii se sfărâmă la o plantă din apropierea Florenței. Care a fost surpriza mea când a fost depusă votul. Trei remorci confortabile, practic goale, în centrul așa-numitului tren electric de lucru, există canapele rotunde, unde ar fi convenabil să se găsească compania. Am ales scaunele mai confortabile.

Înainte de a trimite vatman lăsat pe platforma, a spus el într-un discurs solemn în limba italiană, probabil, un avertisment cu privire la trimiterea de tren, tras coarda și clopotul a luat trenul.

Călătorind la Florența pe un tren de lucru din Rimini, călătorește cu ușurință!
În Florența, există multe locuri frumoase pe care le puteți vizita gratuit. E adevărat. Și sunt deschise dimineața devreme.

În galeria din Uffitsa merită să cumperi un bilet pentru site.

Florența - cunoscută sub numele de oraș-muzeu în aer liber, și acesta este leagănul Renașterii. O mulțime de valori ale artei, cunoscute în întreaga lume, se află aici. Florența este Medici, Uffizi, David, Dome. Originalul lui David așteaptă în Academie. și omologul său - în Piazza della Signoria. "Primăvara" Botticelli va vedea în Uffizi! Și toate aceste multe ori văzute capodopere în apropiere! Impresiile sunt doar magice!

Cumparaturi si suveniruri. Îți plac bijuteriile din aur? Apoi Podul de Aur (vechi) nu este pentru tine. Și care sunt bunurile de piele aici. Un astfel de lucru, cu cât trăiește mai mult, cu atât mai bine devine. Vrei să cumperi un chic florentin? Atunci nu sunteți pe piață!

Cea mai bună panoramă din Florența se deschide din Piazzale Michelangelo pe dealul Oltrarno. Aici am întâlnit turiștii ruși, pe care i-am cerut să ia o fotografie cu mine ca un suvenir.
Descendent de pe dealul Oltrarno, m-am trezit pe faimosul Podul de Aur, unde se află numeroase magazine și magazine, totul strălucește și strălucește cu splendoare. Cu toate acestea, experții avertizează că există doar două magazine de școală bijuterie florentină, în rest puteți cumpăra un fals.

Am fost lovit de articolele din piele imaginativă: portofele, cutii, cutii fără cusătură, creioane realizate în tehnologie exclusivă, cunoscute exclusiv de maeștrii florentini. Pielea are multe și variații diferite. M-am enervat că nu l-am lăsat în flăcări pentru Florența. Nu aveam un card de credit în acel moment. Am fost mulțumit de ceea ce am văzut.

Florența uimeste imaginația. Pregătiți-vă pentru călătoria este în avans, pentru a compune traseul dvs. puteți utiliza TripAdvizor. Acesta este cel mai mare site de turism. Întotdeauna îmi las cu plăcere feedback cu privire la hoteluri și locuri de interes. Și chiar dedicat un post special la acest serviciu să se familiarizeze.

Copii mei au avut un timp plăcut și util în Rimini, iar seara am avut o cină italiană de rămas bun.

Visezi să călătorești cu familia ta? Aboneaza-te la buletinul meu de știri "O lume fără frontiere!" "- Un vis se poate realiza mai repede!

Din nou în Turcia. Deci, a existat o viață care exact un an mai târziu, m-am întors la locurile preferate: Goreme, Urgup, Uhchisar, Fethiye, Saklikent, Guzelcamli, Istanbul. Desigur, după fiecare excursie pentru a extinde limitele de necunoscut, întorcându-se întotdeauna cu un sentiment.

Călătorind la Florența pe un tren de lucru din Rimini, călătorește cu ușurință!

Prima cunoștință cu căile ferate turcești sau cu trenul de la Selcuk la Izmir. De fapt, călătoria cu trenul în Turcia nu a făcut parte din planurile noastre de data aceasta. Pregatirea pentru ultima calatorie a realizat ca reteaua era pe calea ferata.

Galina, mulțumesc, mă bucur. că informațiile sunt utile pentru dvs. Călătorind singură este o astfel de unitate! Mereu mă pregătesc cu grijă pentru călătorii, citește foarte mult pe Internet, desigur, atrage conturile martorilor oculari. Oochen este recunoscător călătorilor care împărtășesc experiența lor și că eu o fac cu plăcere.

Oksana, am transplantat în Faenza, atât acolo și înapoi, respectiv, primul bilet a fost Rimini - Faenza (există un tren în 6-17, în valoare de 5,6 euro clasa a 2, pe autobuz la statia de tren va avea timp în dimineața) și Faenza- Firenze (Florența) (Astăzi există un tren regional la 7-22, bilet 8,75 euro) 28 de euro acolo și înapoi se dovedește. Sunt pe această și am venit, la ora 9-11 deja în Florența, înainte ca mulțimea turiștilor de pretutindeni să aibă timp.
Dacă ceva nu înțelege în întrebare - întrebați din nou.