Hrănirea copilului în vacanță - înregistrarea utilizatorului Svetlana (avon) (sweetcool) în comunitate activă

Svetlana, acum o lună de odihnă în Turtsii.Pervye 3-4 zile de organizare neobișnuiți și nepotrivită a vieții noastre a fost relativ haotichnoy.Rebonok El nu vrea să stea pe scaun, nu a dat în liniște să mănânce, și așa a vrut să stea liniștit, cu o ceașcă de cafea dimineața și să se relaxeze .in final, am organizat personal viața lui, astfel: în timp ce mama sa dus la micul dejun, ne-am cheltuit toți gig.protsedury, fără a părăsi camera, am dizolvat terci cu apă minerală fără gaz (sticla a fost întotdeauna la temperatura camerei caldă) și copil hrănit , în timp ce bunica ka termină cafeaua, am intrat în sala de mese, hrănite rapid ou și iaurt ei, în cazul în care ea a refuzat, bunica a luat și a plecat la plimbare sau la parc sau la mare, și am liniștit ela.Na Acum, există prânz și cină, bunica mănâncă în primul rând, eu fac timp în care hrănesc copilul cu supă, cartofi piure, pește etc. (a fost suficient să beți cu o furculiță) Bunica îl ia pe copil - mănânc calm Dacă fiica mea era capricioasă, eu

a câștigat într-o ceașcă și se referă la camera pentru a alimenta în camera de puțină apă minerală pozzhe.Butilirovannaya a fost întotdeauna în sala de mese toată ziua, luați tot ce vrei și când vrei. Borcanele vozmite.Ya acum pentru ca nu stie nu a luat, dar apoi au fost cumpărate de fata, copilul care, bine, nu vrea să mănânce ceea ce borcane banochnoe.A la căldură? În cazul în care, în cazuri extreme, poate fi într-un bol în sala de mese pentru a se toarnă apă clocotită și se încălzește borcanul.

am zburat in Turcia, fiica a fost un an, dimineata bea mereu nuca de nuca 3, pentru ca ea a luat un ceainic mic cu ea

Nu a fost nici o masă și tot restul de timp mâncase cu mine în scaunul pentru copii din restaurant. A luat terciul Heinz cu ea, dar fiica nu le-a mâncat.

Prima noastră călătorie a fost de 1,3, sa dus în Grecia. Întotdeauna am mers la restaurant pentru micul dejun, am luat niște cereale cu noi - au fost hrăniți + au gustat porii de la masa comună, iaurturi și brânză de vaci. Pentru cină, au fost supe de copii (am fost gătite la cerere legume + carne), am luat un blender cu ei și am hrănit copiii în cameră, pentru că la câmpul restaurantului la prânz, copiii au adormit prost. La o gustare la mijlocul dimineții, aceleași iaurturi și coace (dimineața au luat-o la micul dejun și au pus-o în frigider) + fructe. La cină am mers la un restaurant - dacă copiii nu mâncau ceea ce era acolo, atunci ei și-au hrănit terciul în cameră.

Restaurantul avea un colț pentru copii cu un cuptor cu microunde și un blender. Deci nu ți-ai putut lua blender-ul.

Și ce fel de hotel, există o masă pentru copii? Micul dejun poate fi în restaurantul hotelului, dacă aveți sertare, există apă fierbinte și lapte cald, precum și oală de vaci (ovaz, orez). Luați așternutul necesar pentru scaunul înalt și servetele, altfel nu se știe cum se spală aceste scaune. Și apoi uitați-vă la voi, sunt legume fierte, caserole, paste, borcane de carne și un blender pe care aș lua-o, utile întotdeauna. Despre lapte este posibil și în hotel (lapte, iaurt cu gem), și în magazine este.