Revizuirea călătoriei de nuntă către Maldive

Maldive este un paradis de luna de miere!

Hotel Kuredu Island Resort 4 *.

Și acum, sărbătoarea însăși este în spatele nostru și avionul ne aduce deja la o odihnă de neuitat în cel mai frumos loc de pe pământ! Cea de-a doua puncție neplăcută ne aștepta chiar la aeroportul Male. Noi, ca mireni, am luat o sticlă de șampanie cu ei să o bem într-o atmosferă romantică pe ocean. Nu a fost așa, obiceiurile noastre au confiscat nemilos șampania noastră, luând-o direct din valiză și nici nu au ajutat lacrimile mele. În așteptarea hidroavionului m-am liniștit puțin și m-am bucurat, admirând frumusețea înconjurătoare.

Am zburat pe un avion mic peste atolurile coralei, în albastrul fără margini al oceanului, și nu puteam să cred pe deplin că era o realitate, nu un vis. Când am ajuns pe țărm, am fost întâmpinați de o întreagă orchestră improvizată cu tobe, îmbrăcați în costume naționale. Mulțumit de umplerea documentelor cu prosoape reci și băuturi, populate repede. Am locuit în Bungalow Beach, pe partea opusă a insulei de pe dig. Am fost conduse pe un drum nisipos, am adus rapid valizele și un coș de bun venit cu fructe ne aștepta în bungalow. Ce zici de camera noastră? Desigur, pentru 300 de dolari pe zi nu mi-ar plăcea o situație modestă în stilul spartan. În bungalow este un pat mare sub baldachin, un dulap, o masă mică, cu scaune. Toaletă și duș în grădină în aer liber, este cu siguranță foarte romantic, dar mers pe timp de noapte, îmi pare rău, toaleta este un pic înfricoșător. Înainte de a intra într-o punte de mare din lemn, cu o zonă de relaxare, în cazul în care este convenabil să se așeze în dimineața și bea cafea, și un vas cu apă pentru a spăla picioarele de nisip. Plaja din această parte a insulei nu este cea mai reușită - foarte puțin superioară și există o mulțime de resturi de corali în apă, este ușor să taie picioarele. Prin urmare, pentru a înota și pentru a face plajă, ne-am dus fie într-o altă parte a insulei, fie într-o scuipă nisipoasă. Scuipă - este, în general, cele mai minunate seri loc Kuredu în cazul în care apusuri de soare uimitoare, plimbări de-a lungul speciilor la mal și Heron astfel încât spiritul grasps. De câteva zile ne-am răsfățat într-o odihnă obișnuită, leșinată adesea, întârziată și nu aveam timp pentru micul dejun. Apropo, mâncarea a fost luată la bord, deci este mai ieftină decât să mănânci în restaurante. Alimentație - un bufet, destul de divers, cu o selecție largă de feluri de mâncare, serile servite sushi, pește delicios, carne, o selecție incredibilă de dulciuri și deserturi. Băuturile sunt toate, cu excepția apei, plătite. În după-amiaza ne-a plăcut să stau în baruri, să bem un cocktail sau suc proaspăt stoarse. Mai multe baruri, în toate părțile insulei, au ales în fiecare zi un loc nou de parcurs. Cocktail-urile și berea nu sunt ieftine, berea pentru 5 dolari, cocktail-uri pentru 7-8, toate intră în contul dvs., pe care îl plătiți atunci când plecați.

Am făcut două excursii la Kureda, una este gratuită pentru toți oaspeții de pe insulă - este o croazieră la apusul soarelui. Navigat cu ceilalți turiști de pe vapor, arăta ca o minge roșie mare de căderea soarelui în Oceanul Indian, a fost atât de incredibil de romantic și frumos, mai ales atunci când un număr de noi din apă a început să sară efectivele de delfini. A doua excursie pe iahtul de-a lungul insulelor vecine. Grupul a fost de numai 7 persoane și am navigat, am oprit pentru a se scufunda pe recifele de corali, a aterizat pe o insulă nelocuită. Soțul meu și m-am dus la o plimbare de-a lungul țărmului pustiu împreună, se țin de mâini, apoi au colectat o grămadă de scoici frumoase perle și s-au tratat la un adevărat picnic romantic foto.

Acesta a fost de mai multe luni de la luna de miere uimitor, dar eu încă dor de acest loc uimitor, cu frumusețea fantastică a Maldive, leagăne, care sunt acoperite cu flori, care este atât de cool pentru a merge, agățându-se unul pe altul, culoar, înconjurată de palmieri și magnolii, De-a lungul coastei, pe care valurile oceanelor se rostogolesc. Maldive, în opinia mea - cel mai bun loc pentru o luna de miere, aici vă puteți dedica timp unii altora și bucurați-vă de tăcerea și frumusețea lumii înconjurătoare.

Răspunsul a fost scris de Ekaterina Belova, Moscova.

Nu ratați celelalte știri pe această temă - organizarea și desfășurarea de nunți, sărbători, sărbători.

Operator-regizor, editare Taras Rynza Director de imagine, regizor Taras Rynza. Dragi clienți! Professional operator-reglementare.

Organizarea de nunti - Fericirea este! Volgograd. Catalog de nunți Eventik.ru - agenția de nunți și sărbători "Fericirea este!". Organizarea nuntii.