Pe un jubar din Carpați făcut!

Blog-le. chelovek-tur → Pe Yubre la Carpați? Gata!

Ziua a doua.
Ei s-au ridicat mai târziu, după 9 ani. a plecat la ora 11. Am ajuns la concluzia că trebuie să ne trezim devreme, deoarece soarele nu este atât de slab atât de fierbinte. Zbor prin regiunile Khmelnitsky și Ternopil. Calitatea drumului lasă mult de dorit, dar cu mașina de croazieră Yubrov va merge;) El a început să plouă, încălzit și metodă de modă veche de a-și proteja picioarele - să-și înfășoare pungile de gunoi pe picioare. După un timp, sa întors la cald și ne-am oprit să scoatem niște haine din noi înșine. În acest moment a început o furtună și fulgerul sa lovit lângă noi. În ritm rapid îmbrăcăm hainele de ploaie și mergem mai departe, pentru că în picioare în ploaie între copaci nu este foarte mult ceea ce vrei. Au lucrat 100%. Am ajuns aproape la Lviv, am găsit un loc foarte frumos (așa cum ne părea), cina gătită, servit în lanț și petrecut noaptea.

Ziua a treia.
Dawn, în creștere, micul dejun și într-o stare bună, ne îndreptăm spre munți. Artem a mers prima oară la Carpați, de multe ori sa oprit și a fotografiat. Primele treceri și serpentine. La pasul Volovets, s-au întâlnit turiști moto din Serbia, pe mai multe biciclete cubaneze. A împrăștiat câteva cuvinte și a continuat. Primul punct din Carpați este Lacul Synevyr. În această zi, lacul însuși a fost hotărât să nu se ridice, a condus câțiva kilometri de-a lungul râului și sa oprit. Cum e atmosfera asta? Cortul a fost plasat la aproximativ 5 metri de râu, iar sub acest zgomot era foarte confortabil să gătești cina, să aranjezi un cort și să discuți în jurul focului seara. Ne-am hotărât să facem proceduri de apă, dar nu vom înțepa degetele cu degetele care s-au urcat în apa rece și care și-au încălzit propriile apă de la miza;)

Au existat diferite secțiuni de complexitate. Este clar că acest lucru nu este cel mai dificil, deoarece complexul nu a eliminat și a împins bicicletele împreună.

Pe un jubar din Carpați făcut!

Ziua 5.
Dimineața, nebuloasă. O nebuloasă puternică. Am pregătit o supă delicioasă de ciuperci, înainte de a coborî pe apă până la cursul de apă. Satisfăcut, mâinile îi erau pieptănate la fel ca să cheme pe creastă. A trăit la o sută de metri de el, pentru că era un vânt incredibil. Pungile sunt lăsate în corturi, pe plămâni ca să spunem așa, au crezut că ar fi mult mai ușor. Da, din cort a început să se deplaseze timp de circa 40 de minute. O pantă mare, o iarbă foarte udă și o lipsă de tracțiune în mochek s-au simțit. Dar noi am făcut-o.

Care a fost entuziasmul cand s-au oprit la varf!

Pe un jubar din Carpați făcut!

Am fost într-un nor de ploaie! Vizibilitatea este zero ... doar un minut obtinerea jachete umede, biciclete derapare au fost la fiecare pas, dar ceea ce a fost această noutate. Țipând larg la pieptul plin și rularea în ceață începu să coboare până jos. În acest moment, să înțeleagă că nu este atât de ușor, și în cele din urmă să evalueze riscurile reale dacă faci ceva greșit ... Bias uitat la 40 de grade merge în jos la corturi, ne-am dorit orașul nostru mic pentru a trage 50 de metri în jos, stătea în picioare în fața drumeții și a fost mai confortabil să-și petreacă noaptea noaptea viitoare. După această nebuloasă, solul este pur și simplu înmuiat. Jos pentru motorul înăbușit în prima treaptă de viteză cu frâna fixată, dar totuși este accelerat rapid în jos o pantă. Aici, prima dată și toamna, a căzut de-a lungul istoriei existenței sale. Arcs a lucrat la 100 de ani, nu a regretat niciodată că ia luat de la un prieten pentru o călătorie.

Da, da, am observat corect că sunt în pantofi de școală sportivă; acestea sunt cele mai confortabile și ușor de pus în genunchi.
Stând în jurul unui foc de tabără, fierte terci de lapte, haine uscate, ars adidași, pace ... Dar, la un moment dat, ne-am prins gândesc că acum în cer nici un nori și de gândire nu ar fi mult timp, chiar de la cesti de ceai în mâinile lor (deoarece numai preparată) intră în unghi drept cu coama, pentru că soarele a stabilit acum o oră poate, dar, ca până poate fi văzut cel puțin ceva pentru a rula la început. Probabil că nu am avut o inimă ca asta înainte. Sa făcut prea rapid ritmul, dar părea că dacă nu alergi cu toată puterea ta, atunci nu vom fi la timp. La mare înclină să scadă, dar o ceașcă de ceai a avut loc și nu a lansat nimic) Când a urcat la foarte sus am pierdut darul vorbirii, cât de mult totul părea să ne frumos. Sa decis să ne întâlnim dimineața dimineața.

Pe un jubar din Carpați făcut!

Da, în această seară mi-am adus aminte că am uitat să țin înapoi axul când am pierdut șurubul ...

Ziua 6.
Somn câteva ore, luând primus oală și gaze, pachete de sex de biscuiți și ceai, ne-am dus în întuneric la partea de sus ca excursioniști trushnye;) încet, cu un rucsac și un zâmbet pe fața lui. Am văzut modul în care zorii două sate apropiate geografic vine cu o pauză de două ore, ca nebuloasa vântului depășește crestei și de a se așeza peste sat. Ei au mers aproape de vârful coamei, au ajuns în muntele Negrovets. Foarte frumos. Când soarele a revenit, soarele se ridicase deja și imaginea din fața rădăcinilor se schimbă.
A fost o dorință de a rămâne pentru o altă zi, dar nu și-a putut permite, pentru că mâncarea a ieșit.

Pe un jubar din Carpați făcut!

Am fost mult mai ușor să coborâm decât să ne înălțăm, în ciuda faptului că tuturor le-am spus că ar fi mai dificil. Din moment ce Eubre moale și inferior, de câteva ori a primit o "burtă" pe pietre, nimic critic.
O dată după clasa a șasea, turiștii s-au deplasat la Carpați în satul Osoy. Îmi amintesc cu adevărat această călătorie, în fiecare dimineață o alergare, mâncarea din oală și baia de casă mă încălzeau tot timpul. Să mergem. Despre calitatea drumului cred că nu ar trebui să fiu în acele locuri ... Dar au existat câteva momente interesante. 1) Am decis să schimbăm uleiul, să mergem în SRT și să ajungem la proprietarul acestei instituții, în care doi fii au și motocicliști și ne-a prezentat-o. În Java mai vechi, în care primul în sus și restul în jos, în mini-biciclete mai mici de la KTM. Am vorbit, ne-au dorit o călătorie bună și am continuat. 2) Am început să privim navigatorul din sat lângă magazin la umbra, o femeie a ieșit și a sfătuit să ajungă mai bine la acest loc. Apoi ne-a invitat să mergem la magazin, să-l tratăm cu o cafea și să spunem că suntem oameni buni! ;)
Am ajuns în acele locuri ... Și am fost dezamăgit. Deja totul nu a fost la fel ca înainte, au fost înființate numeroase complexe și au fost mulți turiști ... Nici măcar n-au găsit un loc de dormit, fiind foarte umed acolo. Ei s-au întors înapoi și au început să urmeze satul în grădinile oamenilor care au adunat fânul în momentul în care am înființat un cort pe site-ul lor. Ei au găsit o limbă comună și nu au fost împotriva unor astfel de oaspeți neinvitați.
Ziua 7
Sa trezit devreme, s-au adunat și au plecat. Am mers în satul Polyana, am băut apă sănătoasă, am cumpărat suveniruri, ciocolată importată și diverse delicatese. Zbor spre Truskavets. Pe treceri au reușit din nou să fie slab, chiar și de pe deal, uneori mai mult de 70 nu au putut accelera. Dar faptul că mergeam de-a lungul asfaltului era fericit, pentru că aceste "drumuri murdare" ne-au epuizat puțin. Ne-am oprit pentru această noapte în apartament, cum ne-am bucurat în civilizație. Există apă - de data asta! Acesta curge - sunt doi! Și ceea ce este cel mai surprinzător, este cald și sunt trei!) S-au plimbat în jurul orașului, au servit lanțul înainte de un zbor lung acasă, s-au culcat în paturi confortabile.
Ziua 8. Zborul.
Sa trezit la ora 6 dimineata. Ploaia. Ceasurile de alarmă au fost aprinse timp de o oră, s-au trezit și au început să se adune. Undeva la opt am plecat. Spuneți ceva epic despre mutarea probabil la Kiev-Chop și nu pot, pentru că nu a fost așa. Dar există o anumită poveste în acest sens, așezat în șa, timp de 14 ore pe moticul cu capul mic. Salvarea arcului, care ar putea fi așezat în picioare, control automat de croazieră, muzică în casca și kozinaki, care este atât de convenabil să mănânci chiar pe drum.
Acesta este aspectul cauciucului nativ Yubrov la 12k.

Pe un jubar din Carpați făcut!

A trecut mai mult de 2 kilometri. 8 zile pe drum. Numărul incredibil de emoții și înțelegerea faptului că o persoană este capabilă de mult. Multe cunoștințe ocazionale. Drumul se retrage!
PS. Sacii (sigiliile) s-au cusut. Țesătură din cauciuc. Cui este necesar - adresa, mă voi adapta (gratuit).

record de aventură) în apropierea râurilor de munte Toko ar trebui să fie mai atent în caz de ploaie, apa se poate ridica, astfel încât să se poate termina prost ... ne place că odată prins într-o astfel de mizerie, noroc toată noaptea a stat la genunchi în apă, pe ce acel deal și lucrurile legat de un copac, care nu s-ar fi dus ... nu am avut timp nici să părăsească peninsula ca invitat ca apa sa ne taie din țara ... și au existat cazuri pe care oamenii au fost uciși pentru că ... am avut noroc că ploaia a fost doar câteva ore, nu peste noapte ...