Anomalii gravitaționale, o privire dincolo de față

În regiunea autonomă Xinjiang Uygur din nord-vestul Chinei, există un deal anormal, pe versantul căruia apa nu curge în sus, ci în jos.

Evenimentele care i s-au întâmplat în continuare nu pot fi explicate. Deci, oprește mașina în care au fost călătoresc, în partea de jos situat pe un deal, o cavitate în formă de V și îndepărtarea acestuia cu frânele, turiștii au fost surprinși să constate că mașina a devenit foarte deplasează în sus pe panta de vest, cu creșterea vitezei, care la atingerea partea de sus a pantei a ajuns la 30 km / h.

Mai multă uimire a turiștilor a fost cauzată de faptul că apa vărsată pe versantul vestic nu curgea în sus, ci în sus, spre vârf.

Unii experți încearcă să explice aceste fenomene anormale prin caracteristicile geologice ale zonei. Cu toate acestea, aceste fapte sunt confirmate de un control efectuat de profesorul de la Universitatea Lanzhou Fan Xiaoming la sfârșitul secolului trecut. Astfel, într-o zonă locală de 60 m lungime toate obiectele rotunde, autovehiculele cu motoare oprite spontan se mișcă în sus, în plus - și apa curge pe panta cu o panta de 15 grade.

Pentru a călători pe acest site cu mașina, cu bicicleta sau chiar cu patinele cu role, trebuie să uitați de orice logică. Șoferul trebuie să apese frâna la ridicare, nu la gaz, deoarece mașina începe să câștige viteză.

Profesorul Fang Xiaoming consideră cauza unui fenomen anomalos de geomagnetism sau schimbări în presiunea atmosferică. În orice caz, toată lumea uita-te la modul în care apa curge în jos pe panta nu în jos și în sus, a avertizat: este adesea oamenii care au vizitat aceste locuri „misterioase“ deviații observate mai departe, ei încep să se îmbolnăvesc de multe ori, au existat mai multe decese.

În plus, reapariția efectivă a fenomenelor anormale din China se observă în Israel. Un martor ocular susține că lângă Beit Shemesh se ridică și apa. Turistul, după ce a ascultat povesti despre un astfel de fenomen, a decis să efectueze un experiment - a oprit mașina pe acest munte, a pus-o pe "neutru" și a eliberat frâna. Contrar așteptărilor, mașina se rostogolea.

Cu toate acestea, în funcție de turist, acest lucru nu este legat de proprietățile magnetice, deoarece bilele de plastic au fost remarcabil de rulare în jos. Imaginea arată în mod clar cum apa curgată nu curge în jos, ci în sus - până la marginea trecerii, care este destul de vizibilă. Această anomalie este observată de-a lungul autostrăzii, la aproximativ 600 de metri, până la intersecția acestui drum cu autostrada principală.

Cumva martorul nu a putut explica astfel de fenomene, dar a spus că acest loc este neobișnuit din punct de vedere esoteric - este legat de pierderea Chivotului Legământului. În aceste locuri, evreii au pierdut un trunchi destul de mare, cu table de piatră, unde erau înscrise cele Zece Porunci.

GEORGIA
Surprize în centrul orașului Tbilisi.

Muntele din inima orașului Tbilisi este numit Muntele Sfânt - Mtatsminda sau Muntele Sf. David. Pe versantul său este o biserică în cinstea acestui sfânt, lângă panteon și pe platou - un parc de cultură și recreere.

Puteți ajunge la parc pe jos, pe tramvaie sau telecabină sau cu mașina. Aici, pe șoseaua serpentină, nu departe de satul de vacanță Okrokana, și așteptând ghicitorii ghicitoare ale Sfântului Munte. Pe această parte a drumului cu mașini, începe să se întâmple ceva neobișnuit. Cu o creștere clară (drumul este în sus!), Mașina cu motorul oprită pentru un timp continuă să se miște nu înapoi, ci înainte. Îmi amintesc cum în copilăria mea acest "truc" pe care tatăl îi plăcea să-l demonstreze. El a fost foarte amuzat de surpriza mea: cum este, la urma urmei, noi suntem in crestere, si in conformitate cu toate legile fizicii, o masina cu un motor cu handicap ar trebui sa revina?

Cu câțiva ani în urmă, Thale Shonia, care a fost implicat în fenomene anormale, a încercat să explice fenomenul. În opinia sa, această scurtă secțiune a drumului de pe Muntele St David nu este altceva decât o manifestare a zonei anormale care există aici. Înainte de studiul mai aprofundat al fenomenului, problema nu sa întâmplat niciodată.

KOREA DE SUD
Pedalele nu trebuie să se răsucească.

El se rostogolește pe asfalt drept în sus pe munte. Fiziognomia se întinde: nu, acest lucru nu se întâmplă! Mare toate accelerează și accelerează. Copacii au zburat cu un gard pe marginea drumului. Panta este mai abruptă și mai abruptă. Dar roțile nici nu gândesc să se oprească. După aproximativ cinci minute, privitorul nu poate rezista și pune pantofii pe pedalele de cauciuc. Pleacă de aici! Se desfasoara si, aparent, se va intors cu usurinta. Acum, de fapt, există un drum care duce la câmpie. Dar pedalele se întorc cu dificultate, ca și cum ar urca în sus ...

- Înțelegi? Asta este. Pune trei dolari! - bunătatea bătrânului are un preț foarte specific. Corecții intenționați și-au dat seama rapid că miracolul naturii poate fi câștigat.

Pe insula coreeană Jeju,
deoarece sticlele se rostogolesc în sus.

"Locul fermecat" pe insula Jeju - punctul cel mai sudic al țării și, prin urmare, considerată principala stațiune - a fost descoperit accidental de un șofer de taxi. Am oprit "Daewoo" într-un loc pustiu, am plecat, așa cum spun ei, "până la vânt" - uite, și mașina în sine urcând în sus!

Acum este necesar să aducem vizitatori aici. Și populația împinge dulciurile locale în rotoane, lipind pe dinți și sticle de sticlă groasă, care sunt atât de răcoritoare încât se rostogolesc pe asfaltul înclinat.

ISRAEL
Există trei zone în care o forță necunoscută trage obiecte în sus.

Una este aproape de Beit Shemesh, exact unde evreii au reușit să-și piardă pieptul cu table de piatră, pe care au fost înscrise cele 10 porunci.

Al doilea - lângă dealul Megido, unde, conform Apocalipsei lui Ioan Teologul, va avea loc ultima bătălie a Luminii și Întunericului - Armaghedon.

Al treilea este în Valea Kidron. Prin urmare, conform Bibliei, va începe o judecată groaznică.

Hill Megure lângă orașul Bacău, în nord-estul României. Megure în traducere înseamnă "movilă". Potrivit localnicilor, o flacără albastră misterioasă apare din când în când pe vârful dealului.
Azerbaidjan

Drumul spre Lacul Huck-Gel, în apropierea centrului regional Handlar. Ei spun că aici dealurile au o forță magnetică necunoscută.

O varietate de anomalii și proprietăți neobișnuite ale lucrurilor, în ultima vreme, se deschid din ce în ce mai des. Unele dintre pietrele prețioase au și proprietăți neobișnuite. De exemplu, caracteristicile unei astfel de pietre ca ametrina pot fi găsite întotdeauna pe situl propus.