Moscova - Voronezh - Rostov-pe-Don -

Kherson - Nikolaev - Odessa -

Yuzhnoukrainsk - Kiev - Bachivsk

Trei berete - Moscova

Acum a trebuit să mergem spre sud, mai întâi la Golubitskaya stanitsa pe Marea Azov, apoi prin portul Caucaz pentru a traversa feribotul spre Crimeea și apoi prin Ucraina pentru a reveni acasă.

Înainte de călătoria spre sud, am făcut-o pe Swallow, Mazda6 TO-2, în Independence, care a arătat că mașina este în ordine perfectă și putem merge în siguranță într-o nouă călătorie.

În ajun, ca de obicei, scaunele din spate erau îndoite în mașină, iar o saltea cu paturi și perne era așezată în pat. Hotelul nostru pe roți a fost din nou pregătit pentru călătorie.

Călătorie spre sud

Pe drumul din Voronej, realimentăm Lukoil. Un litru de 95 de benzină costă 21,60 ruble. Acum, drumul nostru se află în Rostov-on-Don. Pe una dintre secțiunile reparate ale drumului se afla încă o amendă. Nu a fost observat din cauza semnului de vagon care interzice depășirea și mai multe mașini, inclusiv noi, au început să depășească acest vagon. Și în creștere, un om cu o tijă ne-a oprit pe toți. L-au lăsat să hrănească 500 de ruble. și sa mutat mai departe.

Când au început să conducă prin Tarasovskoye, au intrat brusc într-un blocaj de trafic mare. La început toți s-au ridicat, apoi au plecat puțin. Cauza congestiei traficului a fost ciocnirea autoturismelor și a camioanelor. Accidentul este destul de grav, trebuia să mergem în jurul mașinilor sparte.

Era deja destul de întunecată când am început să mergem până la Rostov-on-Don. La intrarea în oraș, în Aksai, din nou ajungem într-un plută mare. Acum este legată de repararea și îngustarea drumului. În cele din urmă, iar plutonul se termină și conducem Rostov seara. Ne-am oprit în partea centrală și am făcut o plimbare în jurul orașului. O seară caldă de vară, o cafenea confortabilă pentru o ceașcă de ceai, o dispoziție romantică - ce altceva este necesar pentru o ședere plăcută.

După ce a părăsit Rostov, a plecat peste noapte la una dintre benzinării. Au fost mulți pelerini care au călătorit cu mașina. Am parcat în mod convenabil Rândica noastră, a fost o mulțime de spațiu pentru el, a urcat pe scaunele din spate "de lux" din mașină și sa predat la un somn binecuvântat de noapte.

Rostov-pe-Don - Krasnodar - Anapa - Temryuk - Golubickaya

Dimineața era foarte caldă și însorită. Beți o ceașcă de cafea de dimineață tradițională și mergeți mai departe. Cu cât mergem mai departe spre sud, cu atât mai scump devine gazul. La o stație de benzină din Lukoil, un litru al 95-lea costă exact 22 de ruble.

Când au început să intre pe Teritoriul Krasnodar, se pare că toți polițiștii de trafic au ieșit să ne salute. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu au verificat documentele și nu au procedat la o inspecție.

Călătorie spre sud

Dar este timpul să mergem mai departe, la mare, să înotăm și să facem plajă. Temperatura aerului aici a trecut de 30 °. Calea către Anapa a fost depășită într-o singură suflare. În multe locuri există polițiști de trafic, dar noi le-am trecut în siguranță. Când pasul de munte a început să treacă, coloana de camioane, care se oprea la marginea drumului, aparent pentru odihnă, a lovit câțiva kilometri. Este bine ca această coloană să nu se miște, altfel am fi suferit de ea.

Am ajuns la Anapa la ora 13.30. Mergeți prin oraș, spre locuri familiare, unde ne-am odihnit în trecut de mai multe ori. După cum s-ar putea aștepta, benzina aici a devenit și mai scumpă - 22,90 ruble. Ultima parte din drum spre Marea Azov, și în Temryuk Golubitskaya, a condus în condiții de siguranță și de la 14.30 au ajuns la destinație lor - tabără sportivă „Nisipurile de Aur“, unde am avut vouchere gratuite timp de douăsprezece zile.