Cine sa dus să se odihnească singură ca o călătorie, dacă un procent mare găsește același și singur

Căutăm ce scop să mergem. să se odihnească de tot și de toți. atunci totul este bine în orice țară și în orice moment. Dacă mergeți cu scopul de a găsi o "persoană decentă singură" - atunci aparent trebuie să mergeți în anumite zone - Ebipet și Turcia. Ultimul nu a verificat, deoarece nu era nevoie și nu avea nevoie)))

La mine prietena la serviciu a plecat să se odihnească în Crimeea și sa întâlnit acolo cu viitorul soț, pe lângă ultimele zile. Totul depinde doar de tine. Ce vrei de la o odihnă? În cel mai rău caz, ia-o pe mama. Am mers cu mama mea să se odihnească și să se odihnească foarte bine. Există, de asemenea, site-uri specializate numite colegi călători. Există o mulțime de opțiuni. Nu aș merge doar în țările arabe. Aceasta este opinia mea. Nu puteți să fiți de acord cu el, în orice caz, bucurați-vă de vacanță.

De multe ori m-am odihnit singură sau cât de mult nu mă îndoiesc. căutați ceea ce doriți. Mă voi odihni doar pentru a fi singur. digresiune. Apropo de întotdeauna există tovarăși. ultima dată a fost în Praga, într-un turneu ea a întâlnit o fată de la Kiev, de câteva ori a mers la o cafenea, deci nu intruzive. Apropo, dacă vrei aventură pe al cincilea punct și pot fi găsite, dar nu sunt pentru mâncarea asta.

Am zburat de câteva ori. Întotdeauna am găsit cele mai centrale companii din hoteluri și cum am ieșit. Cool, nu-mi pasă de faptul că unul, pentru că. M-am familiarizat cu ușurință. Dimpotrivă, nu căutam o relație acolo, și anume o companie. Au fost incidente, desigur, sub forma unor italieni importanți. Un lomilsya în camera mea, m-am plâns la ghid și în apropierea camerei mele noaptea la garda de gardă. Cel de-al doilea italian a mers după mine tot timpul, odată ce sa aruncat cu sărutări și a fugit, așa că a mers la a doua zi să-i spună tuturor cunoștințelor mele că a petrecut noaptea cu mine. Toată lumea era frustrat cu el. Știi. că acesta este un nonsens. În general, a fost distractiv, trebuia să cunosc oameni noi tot timpul, cineva pleca, cineva venea. Ghizii mei știu că eu însumi și că-mi acordă o atenție deosebită din punct de vedere al securității, toată lumea mi-a spus. Am cumpărat vouchere pentru hoteluri bune, cu un teritoriu mare, nu am mers singur în oraș, doar cu o companie mare, am făcut excursii la hotel și toată ziua am putut merge la pescuit la mare sau în altă parte. De două ori m-am zburat și de două ori a fost super. Dar muștele a zburat cu prietenii nu a fost, de asemenea, nu mai puțin cool. Koroch pentru mine și așa și așa a fost plăcut. Dacă sunteți sociabili, atunci vor exista norme, cel mai important să luați numărul aproape de retsepshen și să urmăriți situația în jurul valorii de, spuneți ghizi bine și nu mergeți în orașul însuși.

greatki. 08.03.14 21:42 (răspundeți la: Black mourning)

Fotkali trecători-aleși) Pe cine ia cerut.
Excursiile sunt una. Dacă grupul a mers - fără probleme, ghidul a spus totul. Dacă una, este și bună. Nimeni nu se grăbește, nu distrage atenția, nu întârzie. Du-te unde îți place și la ce vrei să te uiți.
N-am căutat pe nimeni. Am fost bun fără companie. Dar dacă ar exista o dorință, atunci nu ar exista probleme. În vacanță oamenii sunt, de obicei, prietenoși și simpatici.

pe site-ul celorlalți călători au găsit aceeași fată singură ca mine. totul a fost bine