Mergem la mare, în legătură cu aceasta, câteva întrebări despre drumul în sine

a plecat în Abhazia într-o mașină fără un copil, apoi cu un copil și în mașină, dar în direcția Anapa. de la Moscova. De fiecare dată când au părăsit casa seara - cam 8-9 ore. În noaptea de soțul ei a condus masina (desi avem atat si dreapta si experienta de conducere acolo), m-am așezat lângă (apoi cu un copil în spate) și amuzați soțul ei, pentru că somnoros ca și în cazul în care nu au dormit în fața drumului. în dimineața asigurați-vă că pentru a opri pentru a lua un pui de somn, atunci când începe să se angajeze în zori, acesta este cel mai somnoros, cel mai mult timp de alarmă, nu peste noapte, dar este dimineață și zori. Masinile erau ambele cu aer conditionat (cea de-a doua cu clima), pentru prima data au mers pe jos de mine, pentru ca destul de greu SUV, nu a ținut într-adevăr pista și o mulțime de "mananca" benzina, a condus doar cu coridoarele deschise. în cazul în care ziua, astfel încât să mergi - vine cu un bronz dezechilibrată (chiar și din fereastra întunecată) și cu un sentiment de contaminare universală, deoarece praful zboară de pe șosea și e cald, totul este blocat, scârțâie pe dinți (de cele mai multe ori se oprește să se spele). Numar de ori, astfel încât în ​​Dzhubga să fie târziu în ziua următoare, deoarece va continua să fie o urgență prelungită fanioane viteză redusă, cu repararea drumurilor, autoutilitare lente, fără posibilitatea de depășire, și este mai bine să treacă noaptea și să fie la granița și pe timp de noapte, atunci când cel puțin nu fierbinte să treacă prin ea până dimineața și să intre în Abhazia. astfel încât să puteți evita blocajele de trafic din Soci și Adler, iar când dimineața ajunge va fi mai ușor să caute locuințe (în cazul în care nu rezervat), dar va trebui să-și petreacă noaptea pe stradă. a doua oară a mers cu control al climei, din cauza absenței unui streamer și frontiere, în loc de cele 25 de ore petrecute pe drumul spre Abhazia la Anapa, am condus timp de 21 de ore. era deja o mașină a soțului și era mai potrivită pentru astfel de excursii.

ca urmare a prima dată când am fost în spatele roții nu a fost permis, dar noaptea a fost pus imediat după granița pentru a merge la Gagra în întuneric smoală))), pentru că, după granița serpentină și soțul au fost epuizate. în Abhazia, el nu se potrivea în mașină, a condus la volan și întotdeauna am uimit de lipsa de reguli. și pe Ritsu, în Sukhum și în Pitsunda, în Lykhny. vizita satele, dar oriunde s-au dus - și am dat seama că era acolo că locul femeii în spatele volanului, pentru că abhaz dragoste de sex feminin și preocupare voditelnitsy amenzii.

Vă mulțumim pentru un astfel de răspuns detaliat, am călătorit împreună cu soțul ei la mare, chiar în Lazarev, ne-am planificat totul, cu excepția unui pui de somn în dimineața))) Doar fanioane și Soci au fost de planificare pentru a conduce vehicule pe timp de noapte, pentru a evita blocajele de trafic))) și cu aer condiționat. nu este nimic de făcut (((

în urmă cu doi ani am mers cu copilul la Bugazskaya coasă, trebuie doar să-l am avut la vârsta ta. a mers acolo cu un jeleu de o săptămână în frigider sac în portbagaj (de perete), există un borcan de supă și cină, multă apă curată, cu o (wash-reîmprospăta), o ceașcă de la priza care este încălzit la o supă pentru a încălzi un termos mare eu, cateva cutii de ingineri de putere, un bebelus usuca un geam, cookie-uri. de la animatori - noi. jucării-transformatoare, astfel încât acestea să poată să se întindă și să nu se desprindă, cărți noi și câine moale favorit. în linia de retur a fost mai dificil - într-o casă internat fără mâncare pentru a găti (((asa borcane de alimente pentru copii și pentru prânz și cină, cereale pentru micul dejun în fierbere apă copil preparată, supa nu a fost, de asemenea, ascunzătoarea era - cheesecakes cu mic dejun)))

sa dovedit nu atât de rău - am aproape tot drumul acolo și înapoi și am dormit, m-am trezit, mâncat, stânga încălzit, câteva ore de joc, și din nou a atacat un pui de somn. purtau scutece, deși vânzările și nu știu cum va fi cu el, pentru că este un lucru atunci când un scutec în 21, și cu totul altul, atunci când 38 (așa cum a fost în umbră aproape Krasnodar atunci când sa oprit - și soarele am arătat deja 40) . probleme speciale cu deghizare nu a fost - oprit, îmbrăcat. scaunul pe care l-am avut Concord ultimax, a devenit o ceașcă, somnul în el a fost convenabil pentru el.

și în acest an, mergând la mașină pe o singură cale spre Abrau Durso - să vedem ce se întâmplă. spun că drumurile au fost în general minunate.

Mergem la mare, în legătură cu aceasta, câteva întrebări despre drumul în sine

Ar fi mai bine ca Savel'ka să adoarmă mai des. Cred că va fi dificil, dar sper că vom face față)

după ce țineți cont de faptul că alimentele pot fi ușor încălzite la orice benzinărie în care există un magazin și nu există, de asemenea, nu - cred că nu vor renunța)))

în cazul în care nu există nici un purtător de vaccin - o cutie de supă învelite în folie în mai multe straturi, îngheța câteva sticle de plastic de 0,5 cu apă puse împreună într-un pachet sau sac, atunci când dintr-o dată totul rupt în sus, puteți lua întotdeauna în magazin pe drumul de apă din frigider și înlocuiți-vă și apoi beți-vă)))

Sfat bun! Mulțumesc!

fără termină este același ca într-un tren direct de vagoane vechi

Ei bine, atunci vom merge în "trenul de vagoane vechi"!)))

Mergem la mare, în legătură cu aceasta, câteva întrebări despre drumul în sine

Am mers in iarna, insa, 3000 km. Ea a fost apoi 1,6.V scaun a refuzat să stea timp polnostyu.Vse pe mâinile mele, sau sari pe mashine.Ya cumparat diverse jucării interesante de tip mozaic, puzzle-uri din lemn, cărți rybalku..Novye vzyala..Eto ne-a salvat. Dar totuși, la sfârșit era deja obosită și începu să bea.

Cu mâncare. În dimineața, când nu erau încă pe drum, i-am dat legume cu carne .. Pentru prânz. cina în mașină-Pap sau makarony..Brala într-un sac-holodilnike.Potom a ieșit, era deja de peste o oră mai mult sau mai puțin teploe.U tine vara încă sac prosche.Vse pariu frigider, se încălzește apoi pune mâna repede Mai bem amestecul ... Am luat fierbătorul. Am cumpărat iahturi pe șosea, din nou în sacul frigiderului.

Odată ce am sugerat supă pe calea de a mânca, nu în nici un fel .. Așa că pregătește ceva ce copilul cu siguranță nu va refuza să mănânce. De asemenea, am dat pâine, banane.

Și, în general, desigur, e greu .. Dar merită :)) Memorii pentru viață :)