Oamenii se luptă pentru metal

Vladimir Alexandrovici, 26 de ani
Mă duc la GAZ-3307
Irkutsk, Rusia

Buna ziua. Am trecut de weekend, am facut ultimul probabil pentru acest sezon, 2 zboruri cu humus. După ce cererile nu sunt prezente, stau acasă mi-e dor. Apoi, un prieten cheamă și sugerează luni să meargă pentru un metal la casa lui. De ce nu? Am fost acolo în timpul iernii și am scris despre aceste pokatushkah aici: O excursie la Cordon și Far Kordon. Partea a II-a.

Când am început primul zbor după reparație, despre care am spus aici, am luat doi cilindri cu oxigen în același timp. Ei bine, am fost de acord că unde și pentru cât să-i duc la el și el a mers în sat, a tăiat metalul de bază, care până la seara a terminat. Luni dimineața mă cheamă să mă lase să plec. În timp ce călăreau, de-a lungul acestui drum, bătrânul, vizierul se desprinse dintr-o parte. Trebuia să-l îndepărtez pentru o vreme. Este insultarea clătite, fără să fie așa de goală acum.

Am sosit în sat, am petrecut noaptea acolo marți, adică Ieri dimineață am mers la Cordon. La ora 10 dimineața au fost la locul lor. Am estimat cantitatea de muncă, iar pentru lucrurile mici, a fost suficient să tăiem. A încărcat cilindrii de pe corp, le-a legat și a condus până la locul unde trebuie tăiat și trageți metalul.

Au sosit într-un loc

Erau vechi, ferme distruse, cazane și așa mai departe. Din plăcile de beton, armătura a fost scoasă afară, săpat și tras afară conductele de apă.

Întreaga zi de lucru, a scos un tractor chinez mic, 4WD. Lucru convenabil, deși un pic slab. Au tăiat, după cum ați înțeles deja, un tăietor.

În apropierea muncii brigăzii, a fost închis teritoriul. Aveau un încărcător chinez, mare, puternic, pentru încărcarea cherestelei. I-am cerut să încarce metalul principal pentru 1,5 litri de alcool: cadranul din Kazahstan, balamaua, capul cilindrului din acesta, blocul și capul cilindrului de la tractor, placa este într-un fel mare și grea. Mai mult, deja într-o mică călătorie, am expediat cu forțele noastre proprii, lucru care nu prea a durat mult.

L-am înjunghiat, am gustat și am condus acasă, în satul meu. Un prieten a sugerat să plece noaptea. Cu siguranță îmi place să conduc noaptea, dar în acest moment este mai probabil să intrați în postul DPS, iar un certificat din partea ofițerului de poliție să fie luat în centrul districtului și dimineața. Și fără referințe, nu m-am dus, în cele din urmă am plecat dimineața.

În timp ce ajunsese la bază, deja masa de prânz. Mi-au pus mașina și mașina prietenului meu care m-au însoțit din sat, m-am dus la magazin, am cumpărat ceva de mâncare.

Am pus mașina lângă bază

Și dimineața am băut doar ceai și totul, am vrut să mănânc. Au cumparat o shawarma (el sa luat), eu insumi plac cu un ficat si crenvurari intr-un test, apa minerala si inapoi la baza unde este masca mea. Așa îl numesc uneori.

Am sosit, am făcut o mușcătură, apoi cina sa terminat, baza a fost deschisă.

Așteptăm deschiderea. Mâncăm.

Am ieșit, am privit metalul, am condus-o la cântar, din păcate prietenul nu a fotografiat acest moment. Am descărcat și am ieșit din nou prin cântare. Metalul a ieșit exact 4 tone.

Mașina cu încărcătură: 7960 kg;
Mașina fără încărcătură: 3640 kg;
Greutatea metalului: 4320 kg.
Preț per tonă: 5000 ruble pe tonă.

Foarte surprins de greutatea mașinii fără încărcătură. În conformitate cu pașaportul 3250 kg, și aici 390 kg mai mult.

Au primit bani, mi-au plătit și au plecat, sunt cu soția lui, apoi cumpără și sunt la Urik, în fața lui. Am pus mașina la locul lui. Am mers și am pus-o în oraș. Acum stau, mi-e dor și scriu un raport despre ziua trecută.

Așa a fost ziua mea, o mireasă. La sfârșitul săptămânii ne întoarcem în satul meu, să scoatem metalul de acolo, de la mine.

Vă mulțumesc tuturor pentru atenția acordată. Mult noroc.