Maks Fray - "Cronici Echo"

Maks Fray -

Nu cu mult timp în urmă v-am spus despre ciclul Labyrinths Echo. După cum s-ar putea ghici, „Cronici“ - o continuare pentru cei care nu doresc să dea drumul din poveste. Desigur, acest ciclu nu este scăpat de sindromul de „a doua parte“: orice ai spune, în cele mai multe cazuri, originalul - cu atât mai bine. Dar, desigur, nivelul a rămas același: voi toți a căzut în dragoste cu povestea despre Sir Max - la fața locului, și chiar mai mult. În acest moment, alți eroi din saga vor împărtăși cele mai prețuite în speranța de a obține un Oscar pentru „Cel mai bun actor in rol secundar“. Max însuși este prezentat într-un mod complet diferit: poate, pe durata, el a schimbat cu atât mai mult, nu de numărare gropi. Acțiunea are loc într-un mic restaurant „zaț de cafea“ cu privire la realitățile de frontieră. Acestea servesc mâncăruri delicioase și găti o băutură divină, și să plătească pentru povești de cafea.

Aici vreau să spun că în „Cronici Echo“ este ceva care a fost lipsit în primul tur: descrierile magnifice, uimitoare și vii de alimente și băuturi. Este aproape Dzhoann Harris, cu capacitatea sa de a picta astfel de imagini frumoase în mintea cititorului că totul este descris în paginile, vreau să gătesc și să mănânce imediat. În cazul în care caracterele din seria anterioare cărți merge numai pe despre cum să mănânce (acest lucru este construit de cele mai multe glume și dialoguri), dar pentru a descrie cea mai hrana a venit mai des decât ne-am dori, în acest toți cititorii compensate cu o răzbunare. Sunt de acord, este interesant de știut ce există capodopere culinare în alte lumi?

Ciclul este format din 8 cărți, ei merg în această ordine:

„Cronicile din Echo“ teren Chub. Povestea spusă de către Sir Max de la Exo
Tulane detectiv. Povestea spusă de doamna Melamori Blimm

„Cronicile din Echo 2“
Domnul MORMOR. Povestea spusă de Sir Halley Dzhuffin

„Cronicile din Echo 3“
Evazive Habba Heng. Povestea spusă de către Sir Max de la Exo

„Cronicile din Echo 4“
Cioară pe pod. Povestea a spus Sir gropi Lonely Locle

„Cronicile din Echo 5“
Vai dl Gros. Povestea spusă de Sir Kofoy Yohom

„Cronicile din Echo 6“
-Lacom condus de pescăruș. Povestea spusă de Sir Melifaro

„Cronicile din Echo 7“
cadou Shavanaholy. Povestea spusă de către Sir Max de la Exo

„Cronicile din Echo 8»
joc Tuburskaya. Povestea a spus Numminorihom Kuta

În ceea ce privește cărțile reale pentru a adăuga, în general, nu este nimic, dacă ai citit „labirinturile Echo,“ și pontravilos, de-a lungul „Cronicile“ se va efectua fără sfatul meu. Acestea sunt cărțile pe care le citesc de plăcere, și ei sunt, în acest sens, pe deplin în conformitate cu așteptările.

Rata de personal: 8 din 10

Maks Fray -