Falcon piatră 2

Există în vecinătatea Ekaterinburg, chiar lângă stația de Armáda, loc uimitor - piatra de rock Falcon. Pe malul unui parau mic Armáda, într-o frumoasă pădure de pini reprezintă o piramidă, construită din bolovani de granit uriașe acoperite cu pini și mesteceni. În partea de sus - o platformă de piatră plană din care sunt vizibile munții și pădurile învecinate. La poalele stânci vosemnadtsatimetrovyh curge printre toate acele aceleași bolovani uriași Armáda, uneori destul ascunde sub o carapace de piatră, uneori de apel cascade mici. Pentru râul se întinde puterea câmpului într-un stadion frumos - un loc de parcare preferat o largă varietate de grupuri turistice. Acest lucru este, în principal elevi și studenți, dar există, de asemenea, persoanele în vârstă și companii de familii și cicliști.

Trebuie remarcat faptul că Falcon Piatra - nu singura atractie aproape Armáda. La stația de la o dată poate urca pe înalt de piatră Seversky cort cu vedere șinele de tren, sat Armáda și așa mai departe. Prin drumul comunal care duce la lacul de nisip, cu apa limpede, în cazul în care locuitorii ca să vină să se scalde în Ekaterinburg. Și toate aceste locuri sunt destul de multe pietre - ele se găsesc în pădurile de pretutindeni.

piatră Mount Falcon

Potrivit Gismeteo prognoza, sâmbătă a fost de așteptat să dureze în această toamnă zi foarte caldă și clară. Pe străzile bătrîna pentru aproape o săptămână pentru a vinde o mână de ciuperci asortate. Aceste două fapte, și ne-a determinat să Alexander drumeții excursie la stația Armáda și piatră Falcon. Da, a fost un alt fapt - Sasha tocmai a cumpărat versiunea „de iarnă“ de un sac de dormit, și a vrut să-l vadă în acțiune, astfel încât excursie a fost planificat cu o ședere peste noapte. Pe hartă am găsit opt ​​kilometri de mic iaz Armáda 22 Cordonul, și a decis să meargă la primul, și numai pe drumul înapoi la piatra Hawkwind ridica ciuperci dacă este prins.

Am fost de acord să se întâlnească în dimineața de la birourile suburbane de la 8,40 (trenul la Shali trimite la 8,52). Eu încă întrebat să vină mai devreme - off încă, brusc casierul se va transforma. Dar cumva nu sa întâmplat. Și cinci minute înainte ca trenul să ajungem în sala de bilet - și stolbeneem. În fiecare cutie de birouri în valoare de o sută. A devenit clar că nu putem cumpăra bilete. Ran pe platforma, gândindu-mă că dreapta, apoi cumpăra un bilet pe tren, să plătesc suplimentar 100 $, în cazul în care acest lucru. Dar bilet ne-a vândut în liniște, fără colectare penalizare - înțeles este clar că pentru infernului la stația. Asta ultima zi caldă de toamnă off!

Pe marginea drumurilor din ce în ce peste hribi și volnushki, dar Alexander le-a ordonat până când vor lua și ei strica până mâine. Pădurea din jurul a fost fabulos - plin de aur și roșu, și chiar și ocazional, a căzut de pe vânt soarele strălucește pe frunze, similar cu confetti. Până la ora 12 am ajuns la 22 de cordon. Din drumul se separa gardul de sârmă ghimpată, dar la un moment dat a fost posibil să-l ocolească. Avem iaz pe uscat, el a fost destul de mic. Atârna semne că această zonă protejată și pescuitul este interzis, și chiar că „Cur“. Am stat până la mușcătura, și apoi a avut micul dejun, apoi la 7am. Și Alexandru a luat aparatul de fotografiat și a mers la cordon, în cazul în care sunetul vocilor. „Cur“ l-au văzut și imediat a început să latre, dar ea a fost pe un lanț, așa că a mers la nepokusannym pescari. Acest lucru, se pare, a avut prieteni rangers, deoarece calm pescuit, băut bere și ceva prajit pe gratar.

Sasha a decolat de vederi iaz, și să vină înapoi la mine. Împreună vom ajunge la malul opus al cordonului, în cazul în care existau pietre mici, și, spre bucuria noastră, găsit acolo un cuib de miere sarpelui. Piesa a fost, desigur, deja cresc prea mult, dar destul de multe decente, mici. Noi le-am colectat și sa dus la piatra Hawkwind, de-a lungul drum cules de ciuperci, înainte de văzut.

Noi nu am vrut să meargă direct la primăvară, și apoi la piatra Hawkeye, așa că am decis să apeleze la o compensare sau o cale undeva înainte. În cele din urmă, după mai multe încercări nereușite, am găsit o compensare, care afișează aproape de piatra Hawkwind (ne-a ajutat să navigați navigator). Aici pe ea, colectarea de ciuperci, ciuperci unt și volnushki, am mers. Deja m-am simțit obosit - am fost ceva cu rucsaci, dar încă cu coșuri, și a vrut să aibă, dar am suferit. Aici este prezentat modul în care bifurcație de drum, o poiană mare și podul de peste Severushku. Acum era destul de un pic. Pe drumul de-a lungul țărmului, am ajuns la poalele piatră Hawkeye aproximativ trei și jumătate, și au distrus mai multe parcate la umbra copacilor molid.

A fost foarte convenabil - foc de tabara gata, accesul la apă, pe partea laterală a traseului și departe de poiana mare unde se opreste majoritatea grupurilor turistice. Am avut masa de prânz în timp ce făceam rogojini, saci de dormit în interiorul cortului, Alexander slazil stânci Falcon piatră, face fotografii până când lumina este bună. El a revenit cu vestea că frumusețea extraordinară de sus, în jurul valorii de lumina de copaci de mesteacăn luminoase galbene de pe pante de ulei totale si miere agaric, și încă mai trăiesc acolo Veveritele. Am decis să ia mai întâi un pui de somn în cort, și apoi urca pe deal pentru ciuperci. Am pus, și la zgomotul liniștit al pădurii și râul, bine a dormit timp de o oră.

Când au crescut, era încă lumină, atât timp cât Sasha foc de tabără crescut, m-am dus peste podul de cealaltă parte a râului să se uite acolo ciuperci. Dar ei nu au fost acolo, doar câteva toadstools. Dar copacii erau urme ale festivalului în orienteering - orice indicii punctul fanioane. M-am dus înapoi la partea noastră, și a urcat piatra panta Hawkeye. Nu a fost într-adevăr o mulțime de ciuperci. In plus, am întâlnit un veverițe. El a umplut obrajii unele alimente, sa uitat în jur, m-au văzut, și a încercat să galop rapid. Dar, pungi de obraz, aproape glisarea pe teren, asa ca a fost greu să scape. Așa că am avut timp să-l ia în considerare în detaliu - cu dungi spate, coada stufoasa, urechi ascuțite mici ... M-am întors în lumina seara. Focul a fost de ardere, a fost posibil să se încălzească puiul și cină. După masă, amurg adâncit, Alexander a pus pe cap lampa lui, și a rătăcit prin pajiște ca un străin. Și eu fac atât de bine în vedere.

Și în întuneric a început să treacă de către noi grupuri noi, mici de turiști, probabil, după locul de muncă. Unii au fost luate de lângă o bicicletă. Au urmat toate râu, pe o poiană mare. Ne cu un cort chiar nimeni nu a observat. Ne-am așezat lângă foc pentru o lungă perioadă de timp, noaptea a fost uimitor de cald și liniștit - fără vânt. Alexander a observat mult dincolo de pădure pentru unele strălucire și a mers să vadă. A fost doar o strălucire trandafirie de la Ekaterinburg. Dar în spatele muntelui, se pare că era o mașină, faruri și lumini, atât de aproape de noi prea vizibile au fost unele flash-uri. Există uneori auzit voci și câini lătrând femei.

Ne stabilesc de a dormi mai aproape de miezul nopții. Am luat cu mine pentru puritatea experimentului cu un termometru nou sac de dormit. Noaptea, el a arătat un plus zece grade, astfel că Alexandru nu a putut verifica achiziționarea în condiții extreme. Somn, el a fost chiar fierbinte. La o oră după ce ne-am dus la culcare, de compensare a avut loc la Falcon piatră, un alt grup de cicliști, unul dintre ei purtând un pistol cu ​​țeava lungă acum. Și o oră mai târziu a început pe o pajiște mare din acest pistol sandale hurl. Deci, aproximativ o oră, am încercat să doarmă la acompaniament de fotografii. Și restul nopții a fost mare, am dormit și odihnit.

Dimineața m-am trezit pe cineva ce se târăște pe acoperișul cortului nostru. Nu am înțeles - dacă Chipmunk, sau o pasăre. Cerul era senin, și absolut nu a fost frig. Pe pin vecin urcat proteine. Apoi, ea a sărit pe un copac mesteacăn, apoi - pe vechiul butoi rupt - și mai departe în pădure. 9 am de piatra nostru Falcon a tras din nou grupuri organizate de copii și adolescenți. Ea dă impresia că acestea sunt în pădure pentru prima dată de la cort lor uimitoare, foc, pietre și tot ceea ce au văzut în jur. Avem rapid, a făcut un mic zaryadochku, am început să se pregătească micul dejun, cu Sasha a urcat din nou pe stâncă Falcon pentru a face fotografii în lumina dimineții.

Deci, am pregătit pentru el două sandvișuri cu brânză, și totuși sa dus la cortul cercurilor, cu una dintre ele lipseste capacul de pe stick-ul. Alexander ma întrebat ce nu am terminat sandwich, am început să caute o piesă de pe teren - dintr-o dată a scăzut? Dar am găsit nimic. Ei bine, pentru a face un nou. Dar când am avut micul dejun și s-au retras la cort, masa noastră improvizat Jay a zburat, aparent pentru mai mult. Apoi ne-am dat seama că tocmai a furat mâncarea. Am colectat un cort, m-am dus peste ciupercile, le-am pus în două coșuri și un sac și sa dus să caute o alta.

Am trecut printr-o piesă Ford pe flux (unde apa complicați în pasaje liniștite sub pietre prăjește) pe lângă o poiană mare în cazul în care grupul ar putea fi văzut de-a lungul călătorii, de alte gemete Falcon piatră și laminate în lemn. Acum am început să apară și ciuperci Boletus, dar nu pentru mult timp. 200-300 de metri, am fost irosit. Dar apoi ne-am dus la drumul forestier, și perekrestochke dat peste două ciuperci albe, apoi reperat doi, iar apoi le-am văzut aici întreaga pajiște. Ne-am pus împreună 11 frumos de ciuperci, mare alb, și fericit ca și copii. Un pic mai departe de-a lungul traseului au existat încă Boletus. Așa că am fost deja plin de gunoi, și a fost posibil pentru a merge la statia - la ora 16.00 trenul era de așteptat.

După o gustare, ne-am dus la gară, în cazul în care trenul a planificat să se așeze pe stânci. Atins fără incidente, rapid. Urcat în sus și a început să admire deschis fel - Armáda cu case și grădini, stație cu o varietate de compoziții, păduri, dealuri joase, colorate de frunze de toamna. În plus, era cald, asa ca am fost un pic mai face plajă. Când a plecat cincisprezece minute înainte de tren, ne-am dus și sa așezat pe o bancă să aștepte pentru platforma. vrăbiile Vizionarea baie în praf, și a prins privirile invidioase ale ciupercii mai puțin norocoși. Trenul a fost o mulțime de locuri goale, astfel încât partea din spate confortabil. Aici numai atunci până noaptea a trebuit să fie curățate, spălate și ciuperci marinate, ei bine, noi nu iau infracțiune - este că gustoase să mănânce în timpul iernii.