Citește on-line, am spus deja că dor de tine (B) al autorului Luc - rulit - pagina 3

Mai devreme sa întors în tabără. Cald, dar nu la fel de umed ca înainte. Astăzi eu sunt foarte obosit. Nu vreau nimic de a face. Doar am de gând să stau aici, o prăjește friptură și bea până când îngrămădite beat.

Aici ai un plan bun. Am rămas cu doar șase cutii de bere. E nasol, pentru că dacă le-am, nu este suficient pentru a tăia, dar suficient, astfel încât nu pot obține în spatele volanului și du-te pentru mai multe. Așa că voi merge la o bere chiar acum. Și m-am gândit că a fost de ajuns pentru mine că am luat cu mine. Dar mâncarea am mai mult decât suficient. A trebuit să aducem doar bere, chips-uri și câteva cutii de spaghete - că ar fi mai bine.

Știi, întotdeauna ceva se întâmplă cu mine. Ai observat? Da, știu că o notificare. Cred că viața pe care acest lucru este obtinerea interesant. Dar nu m-ar deranja dacă ea a fost atât de „interesant“ mai rar.

Noaptea trecută am avut câteva beri, și am decis să iau eu alta. Ți-am spus despre asta. Am sfârșit prin a fi transformat într-o plajă. Am făcut-o într-un fel în mod spontan. A fost o seară frumoasă, era o chestiune la o strânsă și am vrut doar să văd cum apune soarele. Care a fost foarte masochist, deoarece plaja și apus de soare vă aparține, la noi. Dar a fost un apus de soare superb, chiar mai frumos decât răsăritul soarelui. Am luat cateva imagini. Eu chiar sper că ei vor primi.

Apoi, într-un fel sa dovedit că am fost de mers pe jos de-a lungul plaja de la malul apei. Îmi place când apa linge gleznele. Vreau doar să-și lingă a ta. Am spus deja că ți-e dor?

În general, am fost de mers pe jos și totul nu a fost atent. Și sa prăbușit în cineva. Acum, spune-mi ... cum a fost posibil să se facă? De obicei, vezi oameni în fața lui. Dar atunci el nu se uite unde merge, și nu am fost în căutarea în cazul în care am fost de gând, și sa dovedit că amândoi am ajuns în același loc unde a fugit unul în celălalt. El sa comportat politicos. El a cerut scuze și mi-a dat mâna. Ei bine, da, desigur, am căzut în fund. Acesta este doar un alt unul dintre lucrurile uimitoare care se intampla cu mine. Dau vina pe nisip. Ar putea niciodată bine pentru el să meargă. Chiar dacă el este solid.

Împreună cu el, eu încă mai vin la festival. De data aceasta am fost flămând, și apoi mirosea a cârnați cu piper. Așa că le-a luat ceva timp pentru a mânca și a vorbit. Sa dovedit că el a fost unul dintre cei care îi place să călărească pe carusel. La fel ca tine. El a mers la plimbare, și am atârnat în jurul și se uită la el. Cumva el ma convins să călărească o dată cu el. Cel mai probabil, a fost atunci când a luat de la mine mi bomboane de bumbac și a spus că va mânca dacă nu am mers cu el.

A fost o prostie cursa cu aspect dezgustător. Iei o mașină mică de culoare roșie, iar ea călătorește cu trenul într-un cerc, și apoi solicită, în unele țeavă în centru. Se pare destul de inofensivă - până la oprirea pe la conducta și începe să urce. Și vorbind de asta, nu înseamnă că te iau pe liftul sau ceva de genul asta. Masina merge pe calea ferată, iar tu stai în această capcană moarte puțin, privindu-l drept în cer, ca și în cazul în care vă aflați într-un fel de rachetă nenorocit. Nu râde, știi, la acel moment am fost gata să pună pantalonii, pentru că am dat seama că „ceea ce merge în sus trebuie să vină în jos, și“. Și sigur. Numai coborarea nu a fost la fel de drept ca și creșterea - se pare, el era încă foarte, foarte personal. Nu, mașina încercuite și încercuite și încercuite spirala sângeroase, și până când ea a venit la parter, în fața ochilor mei au avut timp să zip toată viața mea - cu viziuni de zbor cârnați cu piper.

Bietul băiat. Apropo, numele lui este Dave, și nu „dracu 'fiu de catea,“ am țipat la el pe drum în jos. N-am observat chiar că apucat de braț. El nu se plâng, numai că am șters sângele de pe mâinile săpat unghiile lui, el a spus că, probabil, ar trebui să-i tăiați mai scurt. Este bine că am purta întotdeauna în patch-uri meu portofel. L-am asigurat că rabie nu este bolnav. El a râs și a spus că nu vă faceți griji, pentru că în măsura în care el știa, în toate spitalele de psihiatrie petrec timp de vaccinare.

În cele din urmă, seara a fost bun. Știi, am devenit un pic mai ușor. A fost frumos să-și petreacă cu cineva timp pentru a vorbi. Dar eu chiar dor de tine. Și am uitat să cumpăr o bere, din cauza a ceea ce de fapt a ieșit din tabără. Se uită la mine.

Amintiți-vă cum am pierdut povestea mea, atunci când Cuvântul întrebat dacă vreau să salvați înainte de a ieși documentul, și am făcut clic accidental pe „nu“ în loc de „da“? Am scris treisprezece pagini și le-au pierdut toate. Nici unul dintre ei nu au supraviețuit. Am pierdut dintr-o dată. Știu că-l amintesc pentru că am fost tot ce obrydal. Aceste cuvinte au fost importante pentru mine, ca și cum nu am încercat, tot nu ar fi în măsură să scrie același lucru în aceleași cuvinte. E același sentiment am avut noaptea trecută, când sa întors în tabără și se așeză să-ți scriu. Am ajuns în buzunar și am constatat că notebook-ul meu a fost plecat. Am intrat în panică. Totul cu susul în jos în dubă a lovit ușor. M-am uitat sub scaunele, peste tot. Nu a fost acolo. Am căutat în tot cortul, gândindu-se că el ar putea să-l picătură când adăugați gheață în frigider, înainte de a merge la o bere. Acolo, el nu a fost acolo. Am luat o lanternă mare și căutat peste tot în jurul, gândindu-se că doar ar putea scadea notebook-ul său atunci când ceva a lucrat sau nu l-au pus în buzunar, și a lăsat-o pe o masă pliantă sau oriunde altundeva. Dar nu a fost acolo.

În acest moment, inima mea a amenințat să sară din piept. În cazul în care notebook-ul nu a fost în van sau într-un cort, sau lângă ea, trebuia să fie undeva unde am plecat - adică, undeva pe plajă sau la un festival sau în parcare. Așa că m-am dus înapoi la plajă. Notarea timpului a fost două dimineața. La ora două am mers pe urmele mele. Doar nu putea merge de-a lungul plajei, de asemenea, pentru că la maree înaltă parte a coastei, de-a lungul care m-am dus, inundat deja apă. Chiar dacă am pierdut notebook-ul acolo, ea a fost mult timp s-au înecat. Atracții au închis. M-am plimbat în jurul valorii de un gard în jurul lor, care să acopere toate felinare. Am fost oprit de un polițist - Nu știu ce mi-a suspectat. I-am explicat că a pierdut notebook-ul și a crezut că el a scăzut la festivalul său. El a simpatizat cu mine, dar „politicos“, a cerut să-l caute, atunci când plimbari deschise.