Așa cum am petrecut vara (Sanya Efremova)

Cea mai mare parte vara am petrecut, ca întotdeauna, în satul cu bunica mea. În această vară, eu nu sunt plictisit, pentru că lângă mine a fost tovarășul meu credincios în toate jocurile, proiectele si pozne - sora mea mai mică.

Vizitați bunica mea este bună pentru că toată ziua vă poate fi pe stradă. Mama conducea casa surorii mele doar să se hrănească, iar apoi ne-am dus la o plimbare din nou. Ceea ce pur și simplu nu am făcut-o! Viața „a fost în plină desfășurare!“

În fiecare vară, vom construi parcuri de distracții, și orașe întregi pentru insecte care se afla pe grădina bunicii mele. În acest an, am venit cu ceva nou. Bunica în fiecare zi, cules de cartofi Colorado gândacului cu cartofi, i-am ajutat. Ele sunt mari și nu foarte mobil - perfect pentru locuitorii clădirilor noastre. Colorado larve de mare distracție această vară: echitatie pe leagăne și sensuri giratorii, centuri cutate, înot, plajă pe plajă, am vindeca leziuni în spital a scăzut de aterizare larvar pe o insulă pustie cu monștrii de apă misterioase. În cele din urmă, ne-au obosit, și pe hârtie, „Boeing“, le-am trimis la „Colorado“!

Mamă, am făcut net, și am început să vâneze fluturi. Bunica în sala întreaga dendrologic. Am stabilit. Într-o zi bunica mea a mers înapoi și icni - camera fâlfâind fluturi!

Pe bicicleta am fost de echitatie in aceasta vara, nu numai în sine, ci, de asemenea, a condus, încet de la mama sa, sora lui. Ea a ei distra cum am putut, dar eu încă luat-o pentru acest lucru - pentru sora mai mică umplute cu vânătăi! Dar, cred că, distractiv nostru a fost în valoare de ea! Roller I, de asemenea, plimbare decente, a mers la ei, împreună cu rollershami vecine.

Unele dintre divertisment nu a fost atât de succes. Kite zbor, indiferent de cât de mult nu l-am alunge pe stradă și nu a încercat să prindă vântul, nu a vrut să fugă. Era la fel cu un bumerang, care nu a vrut să se întoarcă. Dar mama mea mi-a spus că în toate principalele abilități - practică. Voi tren - vara viitoare se va dovedi!

cursuri de liniște Am întotdeauna intercalate cu voie buna zgomotoși. Fac asta joc de acțiune-hârtie pentru sora mai mica, am citit povești despre animale, pisici bunica mea alungare și aranja cursa cu susul în jos pe partea piscina gonflabila! In fiecare zi este ca o alta.

Vara aceasta am devenit un „dublu-matusa.“ La Astana, m-am întâlnit cu cei doi nepoate. Elder - Estera - și ani și jumătate, iar cei mai tineri - luni și jumătate - Avitel. Părinții le-a dat minunat - evrei - nume.

La sosire am mers pe un tur al Astana seara. Ea este foarte frumoasă în incendiile de iluminat de noapte. La Astana, o mulțime de clădiri cu forme neobișnuite, pe care le-am examinat în tranzit, fără a părăsi mașina. Apoi ne-am plimbat în jurul valorii de piața din fața Palatului președinte, a admirat „cântând“ fântână cu soundlights și Baiterek.

În a doua zi am vizitat acvariu. Turtles, crocodil, rechini, anghila Moray și o mulțime de diferite de pește - mari și mici, întuneric și luminos - aceasta este ceea ce am văzut acolo. Apoi, sora mea și am plimbare pe o barcă mică, cu control manual. În memoria acvariu, am cumparat delfini - baloane cu heliu, cu care am jucat înainte de plecare.

A treia zi, mama mea mi-a luat la cumpărături și centru de divertisment „Khan Shatyr“. Acesta este construit sub forma unui cort înclinat cu o turla pe partea de sus. Această zi a fost cu ghinion pentru mine. M-am dus acolo cu un costum de baie să înoate și să faceți plajă pe plaja de interior, dar a fost închisă. Mama mea și am condus la monorai în întreaga clădire. Am vrut pentru a trage o minge de tun, și eu spun că am prea mare pentru o astfel de clasă. În astfel de momente, eu nu doresc să crească, și psihiatru! Dacă „mângâiat“ în farfurie zburătoare. Dar cel mai mult mi-a plăcut „Cinema 4D“ - Simulator roller coaster. Am fost în pahare speciale și se așeză atârnând în cabină, vizionarea video de pe ecran. Am vizitat „munții“ și „spațiu“. A fost minunat!

Când au ieșit, „Khan Shatyr“, mama mea mi-a cumpărat o „Twister“. Toată seara am jucat cu o soră vitregă într-un joc nou, având diferite ipostaze extreme. Cu „Twister“ este bun exercițiu și un râs bun! Înapoi la Petropavlovsk, am zburat, de asemenea, un avion.

Vara aceasta am fost o dată dus la Salt Lake. Acolo am fost de a scoate din apă nu a putut. Perekushu și înapoi. Nakupalas pentru toată vara.

Iată am avut această vară. Bine, dar, ca întotdeauna, este scurt. „Vreau vara nu se termina!“ - Tata cântă, poking distracție la mine. Dar toate vin vreodată la capăt. Sfârșitul ceva - un alt început. Începutul anului școlar ... înainte de clasa a patra.