Ce ctr formula de calcul, exemple, iar valoarea medie pentru Yandex, google și vk

Cum de a calcula valoarea CTR: formula de calcul

Vă întrebați „Cum să calculeze CTR pentru Yandex sau Google», nimeni nu ia în considerare baza - formula de calcul CTR. Este foarte simplu:

CTR = clicuri / numărul de afișări * 100%

Exemple CTR formula de calcul

Partea mea preferată - o pregătire practică. Prin tradiție, fiecare instanță poate verifica calculatorul de la începutul paginii.

CTR = 57/9437 * 100%

Moda = 750/38 * 1000 = 19736

CTR = 98/19736 * 100% = 0,497%

Tu înțelegi, unde a primit 19736 hit-uri? Împărțit întregul buget pentru CPM-ul, am primit un număr de o mie de afișări. Se răcește, nu? În același timp, și formula CPM amintit.

12% = 214/100 afișări *%

afișări = 214/12% * 100% = 1783

CPC = 5000/214 = 23.36 ruble

Concluzie: Bob petrecut întregul buget în cazul în care clicurile au fost în valoare de 23.36 de ruble.

Ei bine, ne-am decis asupra formulei de calcul al CTR? Sunt sigur că da. Dar ceea ce este punctul de numărul de CTR, dacă nu știi valorile medii? Din fericire, checkroi.ru știe totul.

CTR-ul mediu pe căutarea Yandex Direct și Google AdWords

CTR mediu de anunțuri banner și HIC în YAN

CTR mediu de bannere în Vkontakte și Facebook

Scorurile vor afecta valoarea CTR?

Este foarte simplu.

Cu cât mai mare CTR-ul, mai puțin clicuri și mai multe spectacole.

Deci, du-te pentru ea! Și nu uitați să împărtășiți această pagină cu prietenii tai!

Spune-le prietenilor:

articole similare