Mai jos este de 10 moduri de a face acest lucru.
1. Mânui timpul. Știu că de fiecare dată când cheltui pe ceva - este alegerea ta. Toate aceste „ar trebui“ și „trebuie“ - este, de asemenea, alegerea în favoarea rezultatelor viitoare. Timpul - este singura resursă care nu poate fi umplut. El nu sa mai întors. Prin urmare, să investească în experiența, locurile, oamenii care sunt relevante pentru tine.
3. Nu așteptați momentul potrivit sau dreptul de a trăi. În timpul zilei, opriți și să ia lucrurile simple, de timp - uita-te la cer, pentru mediu, care sunt, asculta gandurile tale. Nu amânați ceea ce vrei să faci sau să încercați în această viață.
4. Petrece timp cu oameni care știu cum să trăiască în momentul prezent. Noi am devenit, treptat, la fel ca cei cu care comunicam sau petrece cea mai mare parte a timpului.
5. reduce numărul de momente negative din viața ta. Scapă de furie și durere.
6. Nu investească într-o luptă în care nu aveți nevoie pentru a câștiga. De ce timp de deșeuri pe argumente stupide.
7. Creați momente pozitive. Gândurile negative creează obstacole. pozitive atrag oameni pozitivi care fac lucruri pozitive.
8. Monitorizarea momentele când sunt atrași în situația actuală și își pierd sensul momentul prezent al vieții. De obicei, acest lucru se întâmplă atunci când sunt în grabă, atunci când aveți toate mâinile pe punte, sau sunteți sub presiune de timp și de stres ca urmare a câștigului salarial. În asemenea momente, trebuie să se oprească pentru a înțelege cine ești, unde ești, ce valorile tale sunt și ce fel de viață pe care doriți să trăiască.
10. patroneaza și să aibă grijă. Lasă-mă să cunosc oamenii și locurile care contează pentru tine că o parte din viata ta este dedicat acestora.
Momente, nu minute pentru a crea povestea ta de viață.
Original: 10 moduri de a trăi în Momentul în fiecare moment din viata ta (Liz Strauss)