În primul rând, vreau să rețineți faptul că diferite persoane au diferite fraze pot provoca un efect negativ. Alții au oameni în aceste aceleași fraze, în general, nu provoacă nici o emoție.
Personal pentru mine cel mai mult este recursul negativ la mine, „tanti“, la care am acea oră nu există zahăr „Ce vrei tânăr.“. După aceea, mă simt foarte mulțumit, deoarece tipul de 40 de ani începe să se înroșească.
Acest lucru nu se aplică răspunsul, dar în opinia mea, există câteva fraze care nu sunt relevante, nu doar în public, dar, în general, aici acestea sunt:
1 Ia-mi bani. în loc de a spune doar „Împrumută-mi niște bani.“
2 Dă poreshat. în schimb decide să spună.
3 Full-time - asta. mai bine să spun ultima dată.
4 Foarte enervant când spun eu stau jos, în loc de un simplu - Stai jos (pentru că noi nu suntem în stare de arest, este foarte pacatoasa poliția noastră).
5 Nu înțeleg expresia, „Eu ai auzit“, și că, dacă nu am fost prost?
6 Nu-mi place atunci când încep să se aplice cu zahar - pe cale amiabilă termeni. tip. „Da, ai face mai mult girly, dar s-ar putea víno, nu vă faceți griji banii am“ și așa mai departe. N. "
7 Nu-mi place să aud conductorilor că încă mă obilechila (nu știu cum să scrie și cuvânt), tocmai am spus că eu pur și simplu nu a plătit prețul călătoriei, și că din aceste cuvinte doar târăște merge.
8 „Cine extremă“ în coada de așteptare, așa că doar bum, de obicei, în această declarație nimeni nu răspunde, atunci „smuls“ cu fermitate în glas spune. în acel moment el a fost primul, și apoi începe astfel încât. Adevărul nu este destul de expresie literară, dar este foarte răspândită.
1. Primul cuvânt, care este foarte enervant și te face să te simți o întreagă gamă de emoții negative în raport cu interlocutorul, - „om“ În același spirit, "pechalka", "nyashnye", "hugs".
2. În al doilea rând - expresia „hai poreshat“, care barbecu la ureche imperfecțiunile lexicale și gramaticale.