Trei băieți au intrat în pădure. În pădure ciuperci, fructe de pădure și păsări. băieți sindrofie. Nu am observat cum a doua zi a mers. Du-te acasă - ei se tem:
- ne va primi acasă!
Aici au fost oprite pe drum și cred că, ceea ce este mai bine: să mint sau să spună adevărul?
- O să-ți spun - primul - în cazul în care lupul ma atacat în pădure. Tata speriat și nu va certa.
- Eu spun, - a spus al doilea - că bunicul întâlnit. Mama va fi mulțumit și nu mă va certa.
- Îi voi spune adevărul, - spune un al treilea. - Adevărul este întotdeauna mai ușor de spus, pentru că este adevărat și nu are nevoie să inventeze nimic.
Aici toți au plecat acasă. a spus doar primul băiat la tatăl său despre lo volka- și iată, există un paznic de pădure.
- Nu, - spune el - în aceste locuri lupul.
tată furios. Pentru primul vin a fost furios, și pentru că a mințit - de două ori.
Al doilea băiat a spus despre bunicul său. Un bunic a fost acolo - o vizită merge.
Mama a învățat adevărul. Pentru primul vin a fost furios, și pentru că a mințit - de două ori.
Un al treilea băiat cum se face acest lucru de mână în întregul serviciu. Bombăni la el și mătușa doar.
În acest moment, cineva citește acest on-line: Cheburashka poveste ma uit la TV
Apăsând acest buton, dacă nu v-ați înregistrat încă în rețelele sociale menționate mai sus
de a folosi toate funcțiile site-ului, în special, va avea
posibilitatea de a selecta o bibliotecă personală de basm preferate basme puzzle-uri, rime pepinieră, rime și cărți de colorat pentru copii,
formând astfel propria lor bibliotecă, unică.
Treptat biblioteca personală este completat și nu va trebui să-și petreacă timpul re-scana lucrările preferate.