povestiri de vară

Făgăduita doua poveste. Pe urmele. zi după micul dejun cu un cărucior, am avut un cocktail cu un ghid. buyout a vorbit despre excursii. De la prima dată când am fost în vacanță în Turcia, am fost foarte interesant, am ascultat cu gura deschisă. După aceea, toate s-au grabit sa semneze pentru diferite excursii, mă întrebam unde vreau să merg.

A ajutat 2 oameni care nu au avut pentru prima dată odihnit deja. Ei au spus: Du-te pe un white water rafting! impresie uimitoare te! Oamenii care stiu ce rafting, mă va înțelege. Această coborâre a râului de munte pe plute, pe scurt. Odată cu oprirea pentru masa de prânz sub formă de baraschka prăjită și o trecere în revistă a așezărilor montane. Sună tentant? Asta este! Și am fost intrigat, mai ales că, după cum a explicat oamenilor este „complet sigur“. Am plătit pentru această plăcere și am așteptat pentru a doua zi.

Seara, hotelul a fost o discotecă până la 3 nopți, iar în dimineața de a călători la rafting a trebuit să fie foarte devreme, la aproximativ 6 dimineața, după cum îmi amintesc. Deci, cu greu să fie rupt în sus, am încărcat în autobuz cu turiști vesel, a purtat ochelari negri, primele 20 de minute a ascultat sincer la ceea ce a spus și ghid, sub monotonă bubnezh sa liniștit a adormit. Am dormit toate lucrurile pe care el a vorbit despre rafting pe, ca să spunem așa instrucțiuni. aplicarea acesteia. Când am ajuns la locul, ridicat în munți, Debarcam din autobuz, ne-am întâlnit instructorii și întreabă: Ce doriți să pluta, caiac sau pluta? Îmi amintesc instrucțiunile am dormit prea mult! Deci, întrebarea a răspuns pe cursul caiac. Ceea ce a stârnit imediat admirarea și priviri invidioase de la alți turiști, care pentru un motiv sau altul au vrut să facă rafting greu.

Senzație deja a doua oară eroina, prima dată a fost o zi înainte în restaurant -I purta o vestă, a luat o vâslă în mâinile sale, după mai multe ori flutura în aer și vioi mutat stinghie într-un caiac cu un instructor minunat, toate în anticiparea o coborâre plăcută. Cei care nu știu, rafting implica aproximativ 8-10 persoane, plus un instructor pe plute uriașe care-într-adevăr-nu sunt rotite. Coborârea muntelui, în cazul meu un turbulentă râu caiac implică. Sunt un kayaker cu experiență, eu pot deține o paletă și nu este la fel de sigur ca o plută, care este, un caiac poate și a întoarce! Niciodată înainte de a avea eu cu privire la orice caiac nu va merge în jos, iar barca a fost ceva teamă că nu ekstremalschiki sunt, prin natura.

Am stat toate mijloacele pentru locurile Sunt în caiac mea și. în primele secunde am okazali cu susul în jos. persoană în apă, respectiv. Când canoe a luat din nou poziția normală, am început să fluturand o paletă, instructor de țipat, el sa oprit la caiac, râu, oricare ar fi! el a fost striga la mine, dar din cauza fluxului rapidă a zgomotului nu a fost ascultat, cu atât mai mult am fost ambalate în casca. O dată la fiecare 5 am fost cu capul în jos, și am dat seama că acest lucru va continua timp de cel puțin 2 ore sau mai mult că vyard dacă voi avea să încerc mielul, am decis să iasă din ceea ce a fost pe țărm.

Ieșind din nou în sus, am decis să ajung literalmente la instructor și a început să-l bată pe cap cu o vâslă, mă refer la casca, instructor de dodging vâsle mele, așa că am plonjat din nou în apă. turisti fericit pe pluta, cu un mare interes să ne urmărit. orașele locale ale acestora nu este atât de mult interesat de modul în care se zbate noastră în sus și în jos într-un râu de munte destul de rece. După 40 de minute, în cele din urmă din oțel aliat nostru similar cu cel uman, perevorachitvatsya am devenit mult mai mici și pentru cină în condiții de siguranță la acostate mal. Pe picioare tremurate, m-am dus la mal, cu fața contorsionată și verde din mâinile reci a scos vesta.

Un grup de turiști mi-au aplaudat în picioare. Când instructorul ma întrebat de ce am fost prima dată în viața sa pe rafting urcat într-o canoe pentru profesioniști, am mărturisit că dormit toate instrucțiunile ghidul nostru. La fața locului, am ținut un curs de master cu privire la utilizarea acestei corăbioară am în continuare din aliaj a avut loc mai puțin expresiv.
Dar, revenind la hotel, i-am spus cu mândrie cei doi bărbați, care m-au sfătuit să rafting, așa cum am curajos tot atât de pricepere în jos fluxul de munte, aproape niciodată întors (a inventa, desigur), și că este necesar, din nou, du-te pentru anul următor rafting și din nou stau în caiac.
Deja de 4 ani mă duc la odihnă, și cu siguranță de fiecare dată când iau o excursie de rafting și alte campanie. Este atât de distractiv!