Addict - o creatură fără suflet

Unul dintre atributele acestei lumi erau droguri. Dependenții erau peste tot, cel mai bun îmbrăcat, viața lor au fost raspandit romantism. Mergeau în parcuri, discoteci, schimbat de trei sau patru restaurante pentru seara - așa-numita „croazieră“. Pentru a lucra în aceste cercuri a fost considerată ca fiind muncă forțată. Era un mod de viață.

Nouăzeci la sută dintre prietenii mei au mâncat mac, în afară de droguri lui. Acest dependent în opinia noastră a fost cea care a luat pastile de dormit și barbiturice: ochii întotdeauna jumătate închiși, saliveze curgere, și altele asemenea. Un mac a fost peste tot, și nimeni nu a văzut nimic special. Același lucru a fost normal, „planul“, ei învălui cu fum aproape totul, și este, de asemenea, luată în considerare în ordinea lucrurilor.

Sportul a fost pasiunea principală în viața mea, cel puțin până când medicamentul. Am vrut să devin un boxer bun și nu au timp liber pentru formare. Mack apoi am plecat, deși în infize erau tipi care au fost mănâncă. Dar nu pentru mult timp. psihicul uman, iau droguri, am fost imediat, chiar dacă nu este întotdeauna clar. Mama apoi a scris o pastila de dormit, care, în combinație cu mac considerate „supertyagoy“. Am învățat repede să cerșească pentru ea pe o tabletă pe timp de noapte, sâsâit cu nerușinare. Colectarea bucăți de cincisprezece - și a băut cu semințe de mac. De multe ori vizita colegi interesați în conținutul piept medicament, cerșit, pastile „adecvate“. Chiar și atunci, nu a existat această stricăciune ciudat în mine, și în scopul de a obține medicamente, am fost de a face cel mai dificil, „Nesterov lui Buclă“.

Prima lovitură de cuțit a fost naturală, deși a existat o șansă. Seara, după ce a văzut viitoarea soție, m-am întors acasă. Felul meu pune prin țară, o adunare de amicii mei. Există doar preparate poțiune. Am luat și glumind ma înțepat în brațul, sprijinindu-se pe două pe fiecare parte. Feeling „vine“, le-am spus „mulțumesc“. Două zile mai târziu, am venit deja folosind droguri în mod voluntar.

În vara anului 1982, am „așezat“ aprofundată și primul simțit „Kumara“. A doua zi a trecut ca un vis. În timp ce prietenii fierte „hanka“ Am mâncat mac uscat, apoi înjunghiat, apoi a mâncat somnifere. Ochii abia deschise. După ce a scăpat din echipajul de construcție, am fost trăiesc pe un „zmeură“ și în mod regulat a vizitat colegii lui în domeniul maci. Am profitat de „hoții o viață interesantă.“ apartament debitori „cazac circulate stos“, bate „baryg„(traficanții de droguri). După ce am săpat mormântul în cimitirul vechi. Am vrut să găsesc aur, dar în același timp, pentru a experimenta o adevărată aventură.

M-am căsătorit pentru că a fost adoptat. Faptul că familia - este responsabil, nu sa gândit niciodată. În al patrulea an la facultate am fost încă în esență, un copil. Prin urmare, viața de familie nu a durat mult.

După absolvire interes în sport a început să dispară. Timp de trei ani am jucat prost în mediul infracțional. Nu rata șansa de a mânca sau înțepa mac. Totul a luat la „zmeură“. Cumpărați de la un „speculant“ cheltui bani pe droguri - a fost considerat o umilire a demnității lor. Aruncarea periodic. Ideea care ma ghidat: „corpul are nevoie să se odihnească.“

Iar restul a fost într-adevăr nevoie. În 1985, prima dată când am fost în terapie intensivă. Mâncat de mac cu barbiturice și tranchilizante - și a închis. Mama a luat de la casa într-o stare îngrozitoare, a fost de spumare din gura, limba se prăbușește, am înghițit aproape. A venit „primul ajutor“, atunci echipa de resuscitare. Ei au pompat, dar raportat la poliție. Din moment ce am venit prima dată la clinica regională de droguri. Apoi a trebuit să merg acolo din nou, poliția a trimis pentru tratament obligatoriu, capcană undeva în parc sau pe „zmeura.“

Îmi amintesc că în saloane au fost pedepsiți neuroleptice de droguri. Văzut cu o țigară - clorpromazină intepatura, pentru un pachet de ceai - haloperidol. Acolo, am văzut destul, ca „Kumar“ de la barbiturice. Începe delir, o personalitate împărțită. Cei mai mulți dintre cei care stabilesc acolo, frică pentru a obține în LTP. Nu e un secret că poliția efectuează o livrare de „planificat“. Și de la LTP, poveștile, eliberarea de „pinguini“, adică idioți - după o de șase luni neuroleptice sacrificările. Dar chiar și aici, în birou obișnuit, acest lucru este suficient. Îmi amintesc că o dată la Ajunul Anului Nou am avut-o în închisoare „lupta“ perne. Două perne rupte. Toate clorpromazină înțepat, și cu mine - semap. Stare după depresie: se intinda sau de mers pe jos - nu doresc să trăiască, se pare, este pe cale de a merge nebun. sulf Kololi și clorpromazina. În ciuda tuturor acest lucru, de dependenta de droguri am mâncat un mac la cea mai mică oportunitate.

Trage acolo, de asemenea, nu a fost greu. Într-un birou a fost o asistentă medicală care a adus „eschiveze“. Am alergat după ea și de tine - noaptea - și am fost eliberați. De fiecare dată scris, am fost de gând pentru a trage în sus imediat. Și acolo - costul pentru a intra în „mișcarea“, iar dacă totul merge de la sine. Addict - o creatură fără suflet, fără un scop și fără nici o vitalitate.

Apoi, în Freaky „vechime“ meu am suferit o pauză. Am întâlnit un prieten la institut. El a revenit la campionatul de box, care a câștigat medalia de bronz. Am dat seama că am pierdut în viața mea. Într-o zi, m-am lăsat de băut, fumatul și utilizarea de droguri. El a început să se antreneze. Am alergat cu el dvadtsatikilometrovaya cruci. Găsit de lucru. Dar, doi ani mai târziu, el a revenit la droguri din nou.

Până când m-am întâlnit a doua soție. Ea a încercat droguri la școală în clasa a noua, chiar „așezat în sistem“, și apoi l-au lăsat. De asemenea, am spus: „Arunca“ Am început să trăiască împreună în apartamentul unui prieten. După moartea apartamentul părinților săi sa transformat treptat într-un hangout. Total injectat într-o singură cameră, alta - de băut. Curățarea angajat atunci când murdăria acumulat deja genunchi. Mai târziu, am închiriat un apartament. La început injectat în zilele de sărbători. Când ea a rămas însărcinată - a aruncat, înțepat „doar“ de două ori. Nu am interfera - cred că nimic rău nu va.

Am un fiu, dar asta nu mă face tratează viața serioasă. În ajunul zilei de nastere, am decis să fac un cadou: a condus cu un prieten la domeniile de semințe de mac. Luna a călătorit în diferite zone, chiar și botez, fiul târziu, dar a adus o mulțime de mac! Și mi se părea că eu - cel mai fericit!

Munca mă deprimă, și am fost înțepat periodic, iar în timpul vacanței „se lăsă pe vine“ bine. Apoi, lucrarea nu mai este conținută. Am început să meargă, minciună, inventat povești. Am fost chemat la întâlnire au fost „pînă la capăt“, am trântit ușa și a mers pentru a trage în sus, scuza că „obosit“ de lucru. Înjunghiat cu pauze de două săptămâni, m-am gândit: ce sunt dependentă, dacă în orice moment să arunc? Apoi, el a sacrificat, astfel încât mama lui nu a putut sta - a lua departe la tabără, unde m-am așezat treaz timp de patru zile, iar apoi a asigurat-o că a „sărit“, a mers la oraș pentru „eschiveze“.

Viața în curând a devenit complet neinteresantă. Am sacrificat și mâncat de mac pastile de dormit și tot ce au venit la îndemână. Chiar și criminali familiare, dependenți de droguri dau din cap: „Adună-te.“ Mama a luat marea, acolo „sari“, a început să curgă, sport, chiar și afumate câteva zile. Dar se întoarce acasă, imediat am intrat în roșu oraș.

De-a lungul celor cinci ani de șapte ori a trebuit să fie tratate în dispensarul de droguri și de două ori într-un spital de psihiatrie de joc. De fiecare dată când am fost tratat, cum ar fi, pe cont propriu (nu fără mama presiune, desigur), dar apoi am fost ca - pur și simplu nu știu. Ca de obicei - „da organismului o pauza.“ Dintr-un spital de boli mentale odată ce a scăpat, după ce a câștigat încrederea personalului. Numai gândul că voi ajunge până la casa - și dreapta loviturile, și nimic nu putea ține.

Am trăit apoi soția lui. Părinții ei au divorțat și își găsește în altă parte - mama cu colega ei de cameră, tatăl său - o amantă. Noi - libertate deplină. Am înțepat alternativ eschiveze și efedrină, barbiturice adăugat, sa întâmplat, fără somn un moment timp de două săptămâni. Soția a fost, de asemenea, „în sistem.“ Fiul de doi ani și jumătate, a mers pentru o plimbare singur, și am simțit că nimic nu se va întâmpla cu el - tranchilizante bont sentimentul de frică. Mama, văzând acest lucru, a luat copilul ei, la noi fără ea „sărit“ (a luat câteva săptămâni, dar în ziua de azi, fiul meu locuieste cu ea). Și soția mea și am mers doar Hawking. Oroarea a început. Deși fiul și am văzut totul - am injectat direct la el, a auzit blestemele noastre, știu că pastile și injecții dăunătoare (amintiți-vă, ma convins: „Tata, nu mâncați somnifere“), absența sa complet dezlegate mâinile noastre. Pregatite „shirk“ în apartament. Uneori, soția mea sau am dispărut săptămâni întregi. Înapoi acasă - primul „raskumarivalis“, apoi a explicat unde au fost, ce făceau. Știu multe cupluri în cazul în care soții locuiesc împreună doar din cauza drogurilor. Și dacă dintr-o dată se opresc utilizarea de droguri - trebuie doar să rulați în sus.

Apoi soția mea a decis să închirieze un apartament, pentru a avea bani pentru medicamente (care stau cu un prieten care a înțepat mai întâi cu soțul ei pentru aceeași bani, și apoi a pus-o afară din casă). Am fost jignit și a plecat să locuiască cu mama ei. Am fost în spital cu pneumonie, au fugit, nu au fost recuperate, a devenit un pic mai ușor - înțepat. Din nou, aceasta a fost tratată într-un spital de boli mentale, dar există pentru țigări și ceai schizofrenici hipnotice troc. Treptat, am devenit ca o fantomă: nebărbierit, subțire ca moartea, cap murdar. Trei săptămâni mai târziu, mama a venit, l-am întrebat: „Ia-l!“ Ea - isteric. Apoi am devenit o poartă încuiată bat. Acesta a fost deschisă. În aceeași zi am intrat intr-un chef de o săptămână, după ce sa întâlnit doi cunoscuți dependenți - unul dintre ei, ziua de nastere, a furat o cutie de vodcă în mama care a vândut alcool.

Pentru un timp, și am băut și înjunghiat. Ar putea bea o sticlă de vodcă, la înțepătură, o altă băutură și un alt imbecil. Venele au dispărut. Am început să injecteze sub piele. Inghinala temut: dependenții de droguri au o vorbă: „Print inghinala - Cred că a deschis sicriul“ Au început abcese. După ce sa întâlnit un vecin, ea a spus: „Niciodată n-ați fi așa cum voi ști.“ Am mers cu o trestie - cu handicap natural. Am devenit deprimat.

M-am dus înapoi la mama mea și în curând sa întors în pat să fie tratate în al doilea compartiment narcologic. A existat, de asemenea, un „eschiveze“, dar „sari“ Eu încă nu a reușit. Timp de două săptămâni, nu am împușcat, apoi a început să bea în masă Bout, lupta cu cuțite. Chiar sa întâmplat un atac asupra personalului medical: acestea au dormit în seif. Aceasta a provocat o revoltă, toate bine otdubasil. Apoi, o dată pentru totdeauna băutura au ucis gri. Dar bea încă nu s-au oprit. Beat și angajat în sex. Dorința de a opri utilizarea de droguri sau care nu a fost, dar toate au fost animați atunci când alcoolul a apărut în birou! Am fost externat de acolo și a început să tragă din nou.

N-am vrut să scrie la psihoterapie de grup, în mod evident, nu am văzut o dorință conștientă de a fi tratat în mine. Dar, de multe ori am venit din nou și din nou la consultare - întrebam ce se întâmplă aici. Când în cele din urmă am acceptat, la început nu am putut da seama în cazul în care pentru a lovi. În a treia zi - deja stoarcă la sala de sport, în a patra - scuturarea știri. Pacienții care au zăcut timp de două luni, au strâns bani pentru concert Șevciuc. Doar o tabără de vară de un fel!

Prima lună a ideii de „eschiveze“ și de dormit nu a ieșit din capul meu. Toate nou brand pentru o lungă perioadă de timp nu a putut recupera. unul dintre pacienți în două luni efectuate în departamentul de „eschiveze“. Am propus, de asemenea, un imbecil. Am fost de acord imediat, chiar și picioarele tremurau imaginat că acum împușcat. Dintr-o dată se uită la „tovarășii“ lui: mâinile unei fete tremurau, chat-ul vocal este rupt: „? Și relashka acolo“ Am fost dezgustător. „Nu - Eu spun - nu voi trage în sus.“ Două ore mai târziu, m-am întins ochii în tavan. În dimineața următoare, mă uit la înțepat: nu este o persoană, el însuși disprețuiește: „Aș vrea să nu am împușcat în sus“ Și am o stare de spirit mare, am renunțat la „Shirky“! Trei zile mai târziu, am fost în stare să renunțe la vodca. Am urmărit pe cei care beau, ochii sobru: coborâșuri naturale! N-am vrut ca acest lucru să fie de peste!

Două sau trei luni, am dormit trei ore pe noapte, nu de somn recuperat. Apoi a devenit mai ușor. De o mare importanță pentru mine a fost faptul că vă puteți angaja în sport: și distrage atenția, și restabilește mintea. Corpul este îmbogățit cu oxigen, și devine mai ușor să se gândească.

Acum, eu nu au nici măcar o dorință de a experimenta intoxicarea. Îmi place faptul că șeful luminii, pe care mă pot gândi la ceva ca un om. Unele bere, câteva sute de grame înainte de cină? Că, prin această minte să fie adăugate? Despre „eschiveze“ Eu nu spun! Am văzut cum creierul rostogoli după o singură injecție. El devalorizează imediat și bun simț toate stinge. Și omul se simte din nou slăbiciunea lui.

Știu că nu pot trage în sus. Trebuie să aducă fiul ei. Dacă mă înțepa - să mor în jgheab. Addict - creatura fără putere, el nu are drept de vot. M-am văzut ca un drog fiind dat afară din apartamente. Vino și oferă să închirieze o cameră, da un depozit de cincizeci de dolari. Un cuplu de zile înapoi și spune că a schimbat mintea lor: ei știu că banii la acel moment nu va fi - ei prokolyut. Și dacă nu există nici bani - începe să bată. Dependentul nu alerga să se plângă la poliție. Va transporta „clienții“ săi la notar, promițând în schimb un dormitor cu două dormitoare, cu o taxă suplimentară. Addict încă nespus de mult - este banii sunt întotdeauna necesare. Doi dintre prietenii mei așa Makar a rămas fără un acoperiș deasupra capului.

Și, în general, nu poate fi în viața unui dependent de orice bun. Oh, știu! Și pentru că mi-e teamă chiar să se gândească ce mă așteaptă dacă împușcat. Dar eu simt ca un om - este grozav. Este capul înainte, astfel încât a lucrat? V-am simțit încă de primăvară? Dependenții nu știu cum să se bucure de nimic, opiu - vălul în spatele căruia ascunde toate bucuriile vieții.

Acum lucrez în șase birouri, care au devenit centre de tratament și reabilitare. În jurisdicția mea - sala de sport. Am ajuta pacientii pentru a reveni la forma. Eu spun nou-veniți despre experiențele lor, tot ceea ce el a fost capabil să înțeleagă. Și ai ajuta pe alții, am întări ferm credința în propria lor putere. Cei care m-au cunoscut înainte, acum mă întreb: „Arăți așa de bine!“ Și îmi place să se uite oamenii drept în ochi, pentru a merge cu o inimă de lumină și o conștiință curată.