4 moduri de a Aseaza copilul pentru lecții fără nervi psiholog genial

Apoi, ei strigă în camere diferite. Apoi împăcat. A doua zi, totul se repetă din nou.

Este cu această problemă vine la mine aproape un sfert din clienții mei.

Copilul este deja în clasele inferioare nu vor să învețe. Nu stai jos pentru lecții. Dacă încă stă tot timpul distras și face totul oricum.

El nu a stabilit întotdeauna. La Prep a petrecut o grămadă de timp, și ca urmare copilul nu are timp să ia o plimbare, să joace un joc, du-te la club, pentru a face ceva util și interesant.

Aici este un circuit pe care am folosi în astfel de cazuri.

Sunt în fișa medicală de la început, dacă există (a fost acolo) orice Neuroscience. Scrisori PPTSNS sau medicamente antiepileptice, orice altceva de genul asta.

Aflu de la părinți pe care o avem cu ambiție. Separat - copilul (experimentează un pic de o eroare, și doi, sau este la fel), și separat - părinții înșiși (de câte ori pe săptămână, ei spun copilului că învățarea - e treaba lui, și de către cine și cum ar trebui să fie, prin grija Prep).

Le-am întrebare în detaliu, cine și ce este responsabil pentru aceasta este tema. (Credeți sau nu, dar în familiile în care toate au început până la „drift“ probleme cu lecțiile, de regulă, nu. Desigur, există și altele.)

Cum pot explica părinților că este (și profesori) nevoia lor de a baby-mladsheklassnikov pregătirea lecțiilor. El însuși nu este nizachem necesar. În general. El ar fi jucat mai bine. motivație pentru adulți ( „trebuie să fac acum este lipsit de interes, astfel încât mai târziu, câțiva ani mai târziu ...“) apare la copii nu mai devreme de cincisprezece ani. Motivația pentru copii ( „Vreau să fiu bun pentru mama / Mașa lăudat“), de obicei, se epuizează în 9-10 ani. Uneori, în cazul în care este într-adevăr exploatat - înainte.

4 moduri de a Aseaza copilul pentru lecții fără nervi psiholog genial