Luna Plina petrecere pe Phangan mele afișări (fotografii, videoclipuri și comentarii)

„Totul dracu 'în cur!“ - am spus în inima mea, atunci când oferta de a merge la zatusit Partidul Full Moon pe insula Koh Phangan, a fost respins de prietenii mei români. Uneori este mai ușor, uneori, să vină și du-te, decât să-i convingă pe oameni să fie cu tine.

Am dat seama că eu nu doresc să-și petreacă un minunat sâmbătă seara, când luna plină agățat pe insula Koh Phangan în limbuție și a decis pe cont propriu pentru a merge la una dintre părți cele mai faimoase din lume, numit Full Moon Paty pe plajă.

Luna Plina de pe drumul spre Party Full Moon

Anterior, am auzit că Luna Paty Full - un loc minunat pentru cei care iubesc muzica electronica, îi place să danseze chiar pe plajă, la sunetul de surf, ocazional, uita în sus și văzând că zeci de mii de persoane împrăștiate stelele ... înainte de toate auzit iar acum pot spune că modul în care este.

Fool Moon Pati - ceea ce este și cum am luat-o)

O dată pe lună, atunci când luna plină, pe insula Koh Phangan, care se află în Thailanda, atrage zeci de mii de oameni pentru a lua parte la Partidul Full Moon. Acesta este un partid imens, care are loc pe plaja Haad Rin (Haad Rin), în vârful de sud-est a insulei din 1989. Aș dori, de asemenea, să spun că nu am fost prima dată când trebuie să participe la get-întâlniri pe Phangan.

se pot citi Full Moon Paty a avut loc din când

Această plajă este „blocat“ la ambele capete ale pietre mari, care creează sentimentul de o pace separată cu reguli și reglementări care prevalează acolo sale. Lungimea plajei de aproximativ patru kilometri, așa cum este scris în Internet, cu toate acestea, mă simt că este în mod clar mai mic.

Dar acest lucru nu devine mai rău, dimpotrivă, într-un fel mai confortabil o dată totul devine. De-a lungul plajei, există o grămadă de baruri, cafenele, mini-Bartschik celebrele găleți de alcool, cum ar fi cele cu care joacă copiii în cutia cu nisip. În general, în Partidul Full Moon este un motiv suficient să se simtă ca un copil, dar mai târziu acest lucru.

vederochki cu alt alcool: o etichetă de preț de aproximativ 300 de baht pe bucata

Înainte de plecarea feribotului a fost de aproximativ 30 de minute, și am avut încă de a conduce o distanță suficient de mare, atunci când am dat seama că cheia de la casa mea a dispărut și nu a putut fi găsit. Eu încă rupe, dar el părea dispărut. Capul a început deja să urce orice fel de gunoi „este un semn pentru tine, nu pentru a merge oriunde.“ dar am găsit în cele din urmă cheia introdusă în dispozitivul de blocare de pe partea din spate a ușii și a dat seama că, înainte de plecarea ultimului feribot de la debarcader Big Budda Pier sunt doar 20 de minute și a trebuit să călătorească aproximativ 15 km pe drumurile insulei să fie la timp.

Cum pot ajunge la Phangan și Fulmun Pati

Am sărit pe bicicleta, deșurubat gazul la maxim și concurat pe drum în sine. spre aventură. Pentru a spune că am fost de conducere rapid si destul de riscant - prin urmare, nu spun nimic. De obicei, eu merg mai puțin extreme, dar care doresc sa viziteze pentru prima dată la Full Moon Paty mine și motivat stimulat să stoarcă motocicleta maximă capacitate. Nu e luna mai puțin motivați și plin de grăsime, care atârna în fața mea în timp ce am fost de conducere pe autostrada.

Ca urmare, atunci când m-am repezit la dig Big Buddha pe Samui Thai am făcut cu mâna și a strigat, așa că am cumpărat rapid un bilet, iar capul meu a fost bate doar un singur cuvânt: „Am reușit!“. Am aruncat Thais 200 baht pe bilet și a fugit la dig.

Big Pier Budda Pier în cazul în care feribotul pleacă de la Koh Samui Koh Phangan

Se încarcă feribot, care a mers pe insula Koh Phangan, amintind de evacuarea refugiaților din zona de război - mulțimea pestriță de oameni de diferite naționalități, culori ale pielii, care vorbeau o varietate de limbi. Română, suedeză, chineză, norvegienii, italieni, absolut vârste diferite - de la fete tinere, în vârstă de finisare bărbați bronzate și cu barbă. Și toate acestea get-împreună, îmbrăcați în haine strălucitoare ostentative, a mers la insula Koh Phangan pentru a lua parte la petrecere Full Moon Party și petrece noaptea care vine în „Tusi sau mor.“

Ne arunca cu capul la bordul feribotului spre Koh Phangan

Am continuat cu miros de motorină cu barca în Golful Thailandei cu telul val, și a reușit deja să se întunece. Și, în timp ce am călătorit timp de o oră, pe insula Koh Samui pe insula Koh Phangan, mi-am dat seama că am fost clătinat. Se pare că experiența mea de călătorie pe mare nu este atât de pompat, astfel încât să nu sufere de rău de mare.

Luna a început să strălucească în special puternic pe cerul nopții, iar în acest moment, se uită la uriașa mulțime de oameni care au fost aici cu mine pe acest feribot, mi-am amintit că mi sa spus despre îndepărtata insulă Bali, pe care am încă să viziteze. Atunci când o persoană se naște în Bali - toți localnicii plâng. Când oamenii mor - toată lumea râde. Nu știu de ce, dar această idee a apărut din subconștientul meu în acest moment, și am decis să împartă aceste amintiri cu voi, cititorii mei.

Cu toate acestea, să continue

Se apropie de dig, și lăsând feribot, am înțeles ce este farmecul de a merge la bord una dintre ultimele. În acest caz, nu te aștepta la o mulțime de timp pentru a merge cu barca, și atunci nu vă așteptați o mulțime de timp pentru a cumpăra o brățară specială bilet pe mâna lui, care costă 100 baht. De fapt, aceasta este biletul la lumea Partidului Full Moon este pe timp de noapte. Am luat brățara, mi-a plăcut, pentru că este, de asemenea, un suvenir, îmbrăcat el și păși prin poarta.

Brățară-bilet de intrare la Partidul Full Moon

Oamenii din jurul era întuneric, iar cel mai bun lucru pe care mi-a plăcut. Chiar dacă am fost, și singur, dar singur mă simt foarte greu la o astfel de celebrare a vieții, deci este întotdeauna posibil să se găsească o companie pe placul lui. Principalul lucru nu este tocit și să fie un pic ordinare sasea-curajos elev de clasa, care ezită să ia mâna fetei.

pavilion românesc a fost ridicată pe Phangan

Ce se întâmplă la Partidul Full Moon?

Pe Phangan, vă puteți găsi orice companie - de la compatrioții (care încercați întotdeauna să bea alcool) la o mare varietate de străini care vă oferă să fumeze cu ei iarbă (cel puțin, am încercat să umple cu iarba de fum unele japoneze). Prin urmare, chiar dacă - sau un singur una, nu vă faceți griji, puteți experimenta singurătatea, dar, evident, doar dacă ai ajuns la petrecere Full Moon într-o stare proasta.

În general, medicamentul de aici este destul de simplu. Nu vreau să mă opresc asupra subiectului, dar voi spune doar că, dacă sunteți în căutarea pentru ei - ei te vor găsi. Mirosul de marijuana plutea în aer, în destul de diferite părți ale Koh Phangan, inclusiv, acesta poate fi, de asemenea, găsite pe plajă, în cazul în care este Luna Plina. Un indiciu mic pentru cei care doresc să fumeze - să caute tot ce este legat de petrecerea reggae, Bob Marley, și așa mai departe. Toate - Eu nu spun)

vă puteți picta cu tot felul de modele de distracție :)

Făcându-și drum pe străzile insulei la plaja Haad Rin, m-am găsit într-un loc unde este ea însăși o petrecere. La început, am fost un pic dezamăgit pentru că am așteptat mai mult. M-am gândit că voi veni, du-te la plajă și să vedem că etapa de dreapta pe care joacă Paul Van Dayk, și la stânga sunt Prodigy, și chiar un pic începe suplimentare pentru a balansa oamenii înșiși Daft Punk.

Realitatea a fost mult mai severă decât aș fi putut imagina. Aproape la fiecare bar, care este, de-a lungul lungimea plajei, există unele locuri interesante. Acest lucru ar putea fi o scenă în care un DJ joacă. Acesta poate fi o atracție în cazul în care oamenii urca pe sub o frânghie de ardere. Acest lucru poate fi un diapozitiv, pe care aveți posibilitatea să glisați bara spre acoperiș. Și în acest spirit, pe scurt, faci ce vrei.

Cel mai important lucru este să vă amintiți, atunci când te duci la Partidul Full Moon - orice partid și este creată atmosfera, în primul rând, oamenii, și înseamnă că, dacă doriți să aveți mai multă distracție - dans în aer liber, de a comunica cu colegii lor și să se bucure fiecare minut petrecut sub acest cer înstelat, în picioare genunchi în apa de mare caldă. A fost interesant să se întoarcă la locul unde am fost de aproximativ un an în urmă, și dau seama că nimic nu sa schimbat - aceeași mare, în aceeași noapte, exact aceiași oameni.

Ceea ce DJ-ii juca pe Fulmun Pati?

În diferite părți ale plajei sunt mai multe baruri cu locuri unde poti asculta muzica cele mai diverse de la DJ, n-ai văzut sau auzit. De la hip-hop la minimal techno - gama destul de largă. Doar în jurul valorii de mers pe jos și de a asculta ceea ce cel mai mult în gust.

Aceste site-uri sunt principalele locații și locuri de atracție a oamenilor la marea gașcă. Cele mai multe dintre toate I a lua blocat la site-ul, în cazul în care au servit jungla amestecat cu distracție cu aroma de hip-hop-și cântări de la MC.

M-am gândit că această muzică a rămas în anii nouăzeci, dar după ascultarea pe Phangan, eu sunt fericit să danseze timp de o oră sub ritmurile rupte. Vreau doar să rețineți Bartschik în cazul în care a jucat reggae și dub superb, iar mirosul de marijuana persista în acest loc, desigur, adaugă un farmec aparte și culoarea de tot ce se întâmplă. Am decis să rămână acolo mai mult, când sa întors de la locul unde a jucat o casă delicioasă profundă - acest lucru este Dragon Restourant și Bar la sfârșitul Haad Rin.

Și știi că vreau să menționez?

Că cu o astfel de adunare mare de oameni, din care 90% este într-o stare modificata de constiinta, nici agresiune nu au avut prea mult. Toate foarte prietenos și pozitiv.

și interesant, există falsuri pe petrecerea Full Moon. )

Când te duci pentru o vacanță în România, chiar și în cele mai scumpe cluburi, a crezut înapoi agățat înțelegerea că vacanta se poate transforma rapid într-o încăierare sau „Federal de droguri Serviciul de control.“ Acest lucru l-am văzut mai mult decât o dată. Și Full Moon Party a fost foarte amabil și într-un fel mental și căldură. Se încălzește, astfel că unii oameni speciali care au dormit pe plajă, relaxați-vă pe statutul partidului.

În ceea ce privește poliția, am văzut câteva patrule în uniformă rochie care a mers chiar pe plajă, și un birou mobil de poliție de turism, care a fost amplasat chiar pe plajă. Pentru toate partid, nu am văzut că paznicii legii pentru cineva de fire răsucite sau rupere au fost luate la birou, iar acest lucru în ciuda numărului mare de dispozitive tip și consumă oameni.

Pe scurt, a fost o seară a unor flashback-uri plăcute, și am o mulțime de plăcere de a fi în acest loc. Naoobschavshis cu o grămadă de oameni, am trei dimineața fără tragere de inimă a început să înțeleagă că trebuie să plece. Duminică după-amiază, în caz contrar (da, chiar și pe insula Koh Samui, uneori cazul), și a trebuit să merg până la ei și a colectat un întreg, nu somnoros și frustrat.

M-am dus înapoi la dig, unde a cumpărat un bilet la barca de viteza (aceasta este o barcă rapidă, barca pentru 12 pasageri) pentru 500 baht și a plecat, tăierea noaptea valuri de mare viteză înapoi la Samui. Viteza cu barca timp de 20 minute mi-a adus la dig Sunset Pier în Samui. în cazul în care am negociat cu songtheva șofer a primit 100 de baht (în loc de 300) la bicicleta, parcat lângă Big Budda Pier și a condus acasă.

Vrei părerea mea sinceră și deschisă privind petrecerea Full Moon?

Întregul Adevărul este că mi-a plăcut! Atât de mult, astfel încât m-am dus la o mai mult timp, și fără grabă, cu un sentiment de holidaymaker și chiulangiu zatusit fi acolo, astfel încât s-ar fi dansat până în zori și-ar fi văzut cu plăcere ca soarele răsare pe plaja Haad Rin. Și apoi aș lua un cuplu de tineri femei, și a mers cu ei la afterparty și aranja seksvecherinku lor.

Pe scurt, va avea posibilitatea de a vizita Partidul Full Moon pe Koh Phangan - cu siguranta suna, dacă vă place să stea afară, asculta muzică și doresc să umple vistieria de experiențe despre Thailanda numai emoții pozitive.

Articole interesante:

Sărituri în cascadă pe Koh Phangan
noapte psihedelic pe Koh Phangan
Frilayfing: Venituri vs spiritual - cum să găsească un echilibru? Inter pe Phangan în Thailanda
Aproape am dispărut peste prăpastie din Thailanda
Impresii din Primorsko (așa cum am avut o bucată de vară, care au fost în Bulgaria)