Așa cum am odihnit în Egipt 1

Chiar ieri a revenit din Hurghada, este încă în stare proaspătă amintiri am decis să scriu acest articol.

Am ajuns noaptea târziu. Prima mea impresie Hurghada, orașul arată ca după bombardament. În cazul în care nu se uite peste tot este construirea. Acest oraș stațiune se dezvoltă într-un ritm pe care o am niciodată în viața mea văzut. Interpretarea de la fereastra camerei mele am numărat 6 hoteluri în construcție.

Deci, dacă ai auzit vreodată că în Egipt teribil de cald în timpul verii, nu cred. Temperatura este excelent, este vara un moment bun pentru a rămâne în această țară. Adevărat, în unele regiuni din Egipt este încă prea cald, cum ar fi temperatura Luxor de 45-60 de grade, dar acest lucru nu este un oraș-stațiune, acolo puteți merge cu excepția cazului în excursie, pentru a vedea ruinele Karnak hraka, deci este din nou nu e mare.

În timpul vacanței am avut de a trăi în două hoteluri Sultan Beach și Tutankhamon. Mai multe fotografii ale acestui hotel de am postat aici. Tutankhamon Hotelul Klas pic mai mic, dar există o mare mare. Sultan Beach - Hotel mai elegant, camerele sunt mai scumpe la 15 $ (pe zi) decât regele Tut, dar de mare și este mai rău. Deci, este greu de spus ce hotel mi-a plăcut. Ne-au hrănit ambele hoteluri este foarte bun, selectarea produselor alimentare a fost mare. Dacă vă gândiți la Egipt. asigurați-vă că pentru a lua o excursie „All inclusive“, asa ca va fi mult mai ieftin decât plata pentru masa de prânz.

Sărbătorile în Egipt este foarte diferit de restul de pe coasta Mării Negre din România. Noi cele mai multe ori turiști petrec pe malul mării, și în Egipt - în hoteluri.

A fost foarte interesant pentru a vedea lucrarea animatorilor din Egipt (una dintre activitățile companiei noastre - ocuparea forței de muncă în Egipt). Animatori - un personal care organizează activități de agrement pentru turisti, cum ar fi efectuarea de cursuri de aerobic în apă, juca volei, mers pe jos de-a lungul plajei și turiști va întruni pentru spectacol de seară. Trebuie să recunosc, am învățat foarte multe despre natura muncii lor. Cel mai interesant lucru pentru mine - animatorilor în multe hoteluri lucra mult mai puțin decât am crezut că au nu este întotdeauna se obține o zi, chiar 8 ore. În plus, dacă aveți ceva experiență nu este nevoie să-și petreacă timpul în repetiții, deoarece natura activităților nu se schimbă. Toate activitățile desfășurate și organizate de animatorii sunt planificate pentru săptămâna înainte, și întotdeauna de același tip, acest lucru se datorează faptului că există o circulație constantă a turiștilor în hoteluri, adică unul și același turiști popodaet nu la același eveniment de două ori. Excepția este, probabil, care a efectuat aerobic animatorii (terestre și acvatice), clase care sunt deținute în fiecare zi, pentru toată lumea. Unele fotografii am postat aici animatori.

Scufundări în Marea Roșie - este impresionant. Un număr foarte mare de pești, care, probabil, nu va vedea oriunde altundeva. Ele sunt aproape domesticit, înota în 20 de inci de la masca. Adesea popodaet astfel de pește, din care nu am mai auzit. La prima scufundare am văzut destul de un pește rar otrăvitoare (rău nu se poate aminti numele ei) și piatră de pește. Dar prietena mea a văzut-o pisica de mare. Și toate acestea de la o distanta de 1-2 metri. Hurghada scufundări nu se face pentru că noi la Marea Neagră, pe stațiunile noastre de scufundări, de obicei, pe plajă, în apă tulbure, iar dacă ai noroc, atunci puteți vedea un cuplu de crabi, pe care unii pești și un înfundați a cărui chiloți. În Hurghada, vă sunt luate la mare deschis pe un iaht. Osuschetsvlyaetsya scufundări aproape de recifele de corali. Ultima adunare imposibilă, pentru colectarea de corali Egipt amenzi uriașe. Și pe bună dreptate, acestea cresc de până la 50 de ani, la orice pentru a distruge o astfel de frumusețe. Dar să ne întoarcem la scufundări. Yacht cu vele de la 8:30. Recifele de corali am inotat 1,5 ore, urmată de 1 scufundare. Un pic de odihnă, timp în care se poate fuma, înota sau pur și simplu se holbeze la turiști. Apoi, masa de prânz, kormtya precum și în hotel - bufet, dar selecția de feluri de mâncare mai mici. După masa de prânz, a doua scufundare. Apoi înota și naviga acasă. Prin țărm, am ajuns la aproximativ 17 ore. Și toate acestea plăcere costă doar 30 $ (două scufundări toată ziua Yage + masa de prânz), compara prețurile în Federația Rusă. Pe marea noastră negru 20 de minute de imersie în apă tulbure la plaja este în valoare de aproximativ Stolk aceeași! Apropo, dacă nu doriți să se arunca cu capul de scuba, și aranja scufundări și snorkelling, este o astfel de placere va costa doar 15 $.

Acum, că nu ne place, cumpărături .... foarte obositoare, Egipt trebuie să negocieze peste tot, în magazine, taxiuri, navete, etc. Dacă veniți în această țară, în orice caz, nu spun că ați venit pentru prima dată, arabii dau imediat că sunteți un novice, nu știu prețul și vă va vparivat orice delir este de 10 ori mai scump. De exemplu, ne-am dus la un magazin, vrem să cumpere o curea, oferim o curea de 120 de lire ($ 1 = 5,75 de lire sterline). Peste tot faptul că am târguit și a cumpărat trei centuri de la 100 de lire sterline. Și așa peste tot. Navetele prețul normal £ 1 tarif, dar încercați Sloop 20-30 de lire sterline. De altfel, autobuzul ei merg foarte interesant, traseul specific nu cred, puteți sta oriunde și vă dovezut oriunde doriți, pe drum conducătorul auto va lua, de asemenea, toate celelalte pasageri și să livreze treptat. Divorțul începe imediat după sosire, am făcut un prost la aeroport ce arabchonku valizele lor, ei spun portar, după cum mi-a spus mai târziu că în Egipt pentru astfel de servicii trebuie să plătească $ de 10. I-am dat o livră (schimb de la banca aeroportului) și, în acest caz a fost închis.

În cele din urmă, indiferent dacă sunt sau nu pentru a merge în Egipt. Categoric DA! vacanță minunată. Sunt îndrăgostit de această țară.

Centrul de emigrare și programe de schimb