Așa cum am odihnit în Bulgaria - articole despre turism

La sosirea în Varna imediat mulțumiți de ei înșiși bulgari, care, spre deosebire de vecinii lor turci, care rareori sau să facă ceva în grabă, dar, în același timp, toate au timp. aeroport mic și cozi - răcesc toate organizovanno- amintesc imagine sumbră a aeroportului mic din Antalya, grajduri roșu-fierbinte de fier în care turiștii alungați din avioane, cum ar fi bovine și alte facilități de serviciu discret porți aeriene turcești.

Iar la ieșirea din aeroport am fost întâmpinați de un șofer plictisit cu un semn, o extrem de leneș a ajutat să se încarce într-o dubă și ne-am dus la Varna. Driver Milio-mi un pic confuz la prima tigan arata si picioarele goale nu sunt foarte curate - cu toate acestea, să se familiarizeze cu mentalitatea locală, a devenit clar că este perfect normal pentru Bulgaria, în cazul în care totul este absolut „violet.“

În toate acestea, este deosebit de surprinzător faptul că oamenii sunt foarte iubitor de pace și care respectă legea. În timpul șederii noastre în Bulgaria, am văzut doar 2 ofițeri de aplicare a legii! - unul dintre ei a dormit în mașină în apropierea Burgas, în a doua lectura ziarul la iesirea din Varna, cu care se confruntă departe de drum. Încercați cel puțin o estimare aproximativă a numărului de ofițeri de aplicare a legii, pe care le-ar putea vedea într-o săptămână la Moscova și militare în aceeași Turcia (în cazul în care sârma ghimpată este strâns toată suburbia Lara din Antalya în sine) și veți înțelege meu oarecum nedumerit.

Milio taxied pe drumul spre capela nu este puterea motorului vtopil (cred că noastre negre bombardate la Moscova sau spulberând arabii egipteni voditeley- în sine și turiști - ucigasi), și se rostogoli ușor limitele de viteză, cu respectarea în deplină conformitate cu indicatoarele rutiere! La început am crezut că toate acestea prind cu strictețe și pentru viteza de ... nu - doar a decis să meargă acolo, respectând limita de viteză!

Digresiune. Cu experienta de conducere la Moscova, timp de peste 15 ani și să instruiască bine pe mașini închiriate și motociclete pe Turcia, Cipru și Bulgaria - pot să vă spun cu toată responsabilitatea și cunoașterea cazului spun - mai mult mișcarea pașnică nu am văzut nicăieri altundeva. Dacă la intersecția există trei mașini în Bulgaria - toate acestea se oprească și să înceapă să se gândească - cineva care trebuie să treacă, și cred că bulgarii lung și încet, m-am obișnuit blocajele de trafic din marea metropolă și haos complet pe drumurile noastre - viziona aceste episoade a fost pur și simplu dulce . În cazul în care un ciclist plimbari - masina se opreste si lasa bicicleta! Trage în jos pietoni, de asemenea, nu este acceptat ...

În general, a sosit la Moscova - nu am putut conduce timp de două săptămâni .......
Chiar și după întoarcerea din Cipru, imediat am mers bine - cei care au călătorit pe drumurile kipriyskim - înțeleg eu)) Despre Turcia nu pot spune nimic - la fel ca și la Moscova, dar ele sunt claxonând în mod activ - cald baieti turci place să piuie. Aparent, ați ghicit deja că nu-mi place Turcia, acesta este un fapt, experienta mea personal de călătorie în țară a arătat că principalii operatori și turcii înșiși în masă sunt românești - ca vite, dar aici nu este vorba despre asta.

plimbare bine pe drumuri liniștite din Bulgaria, Varna la Burgas, am condus timp de aproximativ trei ore, probabil, am ajuns în mici Lozinets oraș-stațiune. In apropiere sunt Kiten si Primorsko - un ghid care este interesat. Un astfel de transfer super-lung nu fi surprins - Tocmai am primit bilete gratuite la Varna, iar hangiul a fost atât de natură, care a condus mașina pentru mine, la fel de mult ca și oraș 2. Cele mai multe persoane corecte ale hotelului nostru natural a zburat la Burgas, care nu este mai mult de 30 de minute cu mașina de la hotel.

Hotelul în sine este în limba arabă stil, arc, trei - stele, „Stefanoff“ foarte frumos. Ca să nu mai spun că este foarte confortabil, dar pentru 9 euro pe zi - mic dejun și cină - destul de normal. Fed - bine, am luat cina în restaurante și cafenele - ca ziua în care am fost de odihnă sau în mare sau plimbare de-a lungul orașele de coastă. Publicul în hotel - germani, cehi, englezii, concetățenii noștri.

Copiii sunt oamenii aproape nu a fost, tineri - un pic mai în vârstă - nu au văzut vârsta medie de călători - 30-40. În fiecare seară a venit artiști, animație - amatori. Pentru mine, ei nu interferează cu ceea ce separă vă mulțumesc foarte mult. fructe foarte ieftine, pepene verde, struguri. Hotelul - restaurant frumos - chiar și bulgarii locali dispuși să meargă - să se așeze, să mănânce, să vorbească. O cină bună cu vin, carne delicioase, salate nu costă mai mult de 10-15 de euro.
Am fost destul de o cină standard și pentru micul dejun am ales și marcate în harta pe care vreau să ajung la cină.

Așa cum am odihnit în Bulgaria - articole despre turism

Sea - cald, foarte curat - fără așternut, super!
Nu mai rău decât Marea Mediterană, numai turcoaz verzui. Și acest lucru este - albăstruie, albastru. Plajele sunt echipate și „sălbatic“, puteți înota, practic, peste tot. Nr imbecilitate turcesc - este sigur să se plimbe pe plajele altor hoteluri din apropiere - toate fără a strecurat. Numai șezlonguri și umbrele de acolo nu dau. Umbland peste tot de-a lungul coastei - ultimii 5 ani au creat o mulțime de hoteluri bune de înaltă clasă, pot fi selectate pentru a se potrivi toate gusturile și bugetele - au vazut noi mini-hoteluri germană în 50-100 de euro pe zi - nivelul de solid cinci! O mulțime de hoteluri vechi nivel de „sovietic“ - prețurile din regiunea de 10 pe zi. Localnicii spun că puteți găsi deshevle.-

Bulgari într-adevăr plăcut. Prietenos în română, română pentru a arăta dragostea de cunoaștere - toate mi-a spus că el știe cum să depună jurământ în zilele studenției sale, când am fost în România, chiar a încercat să bea Koln - în oameni blajin scurt, vesel. Calm, flegmatic sus. Nu am văzut pentru o săptămână - pentru cineva, undeva în grabă de la nivel local, dar dacă cineva striga și rulează undeva la viteza ametitoare - asa ca e al nostru sau germani.
Impresia generală - pozitivă. Odihnea fizic și mental - un mod complet diferit de viață, norme de comportament și mentalitate.
În toate acestea - nu razdolbaystva și opțional, cum ar fi arabii sau chiar mai rău - latini. (La locul de muncă mult pentru a face față acestor persoane etnice - este un coșmar).
Nu te obosi cu orice prostii - cum ar fi să le cumpere ar putea fi, după cum turcii sau alți bărbați de culoare. Dacă aplicați pentru ajutor - ajuta încet. Nu ignora, nici o vulgaritate.

Desigur, țara și de servicii la standarde europene nu trage - dar acest lucru nu este obligatoriu. Pentru restul - doar trece cu ritmul nostru de viață - ar recomanda foarte. Doar chiar se amestece cu localnicii este foarte interesant - dacă te duci undeva împreună și să vorbim despre orice, de la - bulgari se opresc în mijlocul drumului, și a lansat într-o declama de lungă durată. În același timp, ei nu pot fi numite „frâne“ deoarece absorbția așa cum ar trebui.

Sărbătorile în Bulgaria - foarte recomanda!
Desigur, nu toată lumea va dori - este un amator.
Nu EAU serviciu elegant, Marea Roșie insule exotice sau tropicale din Egipt.
Mi-a plăcut cu adevărat țara și bulgarii înșiși.

Ce altceva pentru a verifica în această coloană?