Apiary Pauline. Scoala №45, Novouralsk, regiunea Sverdlovsk, România
Scriitura este în limba engleză cu traducere. Nominalizare I în această lume.
În acest moment eu sunt un elev al unei școli cuprinzătoare # 45. Imi place scoala mea, dar cred că ar putea fi mai bine, așa că aș dori să vă spun despre școala mea ideală.
Școala mea ideală ar fi situat într-un loc liniștit, lângă un parc mare, astfel încât studenții să meargă acolo după ore să se relaxeze. Nu ar fi un bufet mare, în cazul în care elevii ar putea avea o ceașcă de ceai sau cafea cu un sandwich in timpul pauzelor. Școala mea ideală ar trebui, de asemenea, dulapuri pentru cărți și lucruri personale cum ar fi în școlile americane.
In zilele noastre avem de a studia o mulțime de subiecte la școală. Dar cred că cele mai importante subiecte sunt acelea, care ne va ajuta să treacă examenul unificat de stat și pentru a intra în universitate. În școala mea ideală majoritatea științelor ar fi dat la nivel de stabilire a faptelor și studenții unui liceu ar fi permis să aleagă subiecte, pe care le-ar dori să învețe la un nivel mai ridicat, în conformitate cu obiectivele și preferințele lor. Dar, desigur, rusă va fi un subiect obligatoriu pentru toată lumea în școala mea, pentru că trebuie să admitem că este necesar pentru scrierea alfabetizate. Tehnologia informației este un alt subiect important, deoarece computerele simplifica viața noastră și fiecare dintre elevii vor trebui să-l folosească în viitor.
Precum și subiecte de curriculum, ar exista mai multe cluburi după școală, cum ar fi șah, teatru, muzică, arte și sport.
În concluzie, cred că școala mea ar fi un loc, aș dori să merg la!
În prezent, sunt student de liceu №45. Imi place scoala mea, dar cred că ar putea fi mai bine, așa că aș dori să vă spun despre modul în care îmi imaginez școala ideală.