Stroyotryad-88, sau un eseu „Cum mi-am petrecut vara mea“, verbul

Vara. Se încălzește. Plaja ambalate. Practic - tinerii de a lua o pauză de la studiul. Elevii dintre examene, studenții sunt în vacanță. Involuntar se pune întrebarea - și așa toată vara? Desigur, trebuie să se odihnească. Probabil. Dar uita la trecut, am vedea destul de vară diferit.

Primul loc de muncă a venit la vârsta de 12 ani, a fost un inspector, functionar contabilitate. Dacă cineva nu știe acest lucru a fost de a măsurarea zonelor tratate mecanizare. Pe partea m-am uitat, probabil, amuzant. Ignoramus cu un etalon în mână (aceasta este o „busola“ din bețe), dimensiunea deasupra capului său, feliere kilometri de câmpuri arate. Nu voi minți - nu sa dovedit foarte bine. Și a fost o nebunie greu. Am durat doar o lună, dar unii luat încă o mulțime de bani.

Dar ei au fost jucării. Primul foarte fierbinte pentru mine de vară a fost în 1988, anul de dupa scoala medicale primul an. Apoi am adunat o echipă de construcție de prieteni ca-minded și fluturat-le pe Komsomol în Siberia, în Tomsk Region. Din moment ce am fost încă sroyotryada comandantul, prima vizită acolo a avut loc la începutul primăverii. În transportul de clasa a doua, m-am dus să semneze contractul preliminar.

Stroyotryad-88, sau un eseu „Cum mi-am petrecut vara mea“, verbul

Găzduit într-o casă neterminată, saltele și lenjerie de pat, printr-un miracol încă restante. Ne taie imediat, deși au fost înfometate. Aceste probleme au început în ziua următoare. A devenit clar exact unde am fost. Domeniul de activitate a fost foarte serioasă pentru astfel de lucrători necalificați, așa cum am fost în acel moment.

De la zero, a fost necesară pentru a pune bazele pentru echipamente serioase de desene destul de complexe. Și groapa săpată de mâna. Beton se împiedicat într-un mixer imens, de ridicare saci de mână de ciment și pietriș. De tehnologie, am primit doar un vechi tractor MTZ-50, cu o remorcă pe care să călărească, așa cum sa dovedit, am putea doar.

Dar nu a fost așa de rău. Nu s-au dat mâncare sau bani, a făcut în mod rezonabil spunând că acestea trebuie să câștige mai întâi. Asta a fost shabashki! Asta a fost o excursie! În după-amiaza, ca dracu ', am fost transportă saci, iar seara localnicii tocat lemn si grajduri reparatii pentru produse alimentare.

După ce a petrecut o săptămână cu nimic de a face, băieții au început să bâzâie încet, iar apoi - un bâzâit puternic. Am fost inițiatorul aventura sa dovedit a fi extreme. În cele din urmă am primit o revoltă pe navă.
Când a ajuns în cele din urmă la omul decisiv obiect cu promisiuni de material, tehnologie și inginerie (pentru că a trebuit să completeze una dintre bazele greșite, iar apoi a fost rupt-o ei înșiși), băieții mei, el a fost aproape strangulat. Și poporul a fost ceva robust. În general, a căzut jos, promițând tot felul de probleme.

Materialele, nu am fost dat. Mâine sau poimâine. nu am primit plăți. Răzuită prin buzunare, bani locale nakalymili pentru bilete și sa întors cu o impresie foarte proastă. Copiii împrăștiate peste tot hostelul, și am tras la Ust-Katav o rudă care a lucrat ca director al fermei. El a vorbit cu prietenii, și am fost contractate pentru a repara hambar.

Nu a fost atât de romantic, dar destul de grele fizic ca o construcție Komsomol în Siberia, dar munca nu este greu. Materiale - baraj, natura - produse excelente - fără limitele lor. În general, un basm.
Singura problemă - chiar dacă pentru scurt - a fost satul, toate din care a amenințat că va reveni să ne viziteze. Am vizitat. Am încheiat un armistițiu cu glavshpanom Kolyanom pentru o cutie de mied în curtea casei sale. În interiorul acestui om imens, cu pumnii sub genunchi nu ar lăsa soția lui. Un astfel de mic Rostik piept, dar a urlat convingător. Ți-ai băut acest mied? Se pare ca un compot dulce cu albine care zboară. După a treia cupa Koljan (Marine cu experiență de luptă) a dat un discurs de foc: ai acestor tipi, și acum să vă nimeni nu va apropia de trei mile. El mi-a avertizat: nu mai bea miedul, și apoi a leșinat. Am înțeles într-un minut. Pur și simplu nu a putut ajunge la picioare, ca și cum ar paralizat.

În stația noastră de tren pentru un motiv oarecare, nu am oprit, și ne-am agățat de balustradă, în speranța pentru un miracol. Dar nu sa întâmplat - ușa nu este deschisă, și am fost agățat pe barele de mână la stația următoare. Pentru a fi sincer, am fost sigur că aceasta este ultima călătorie a vieții mele. Temperatura aerului la acel moment a fost de aproximativ zero grade. La gară, am fost aruncat în apă caldă și oferindu-i ceai, dar încă mi-am petrecut săptămâna viitoare cu o durere în gât.
În ciuda totul în această vară luminos nu ar face schimb pentru o vacanță pe plajă pentru orice preț.

456300, Miass,
regiunea Chelyabinsk,
Azov 21

[A apărut o eroare în timpul procesării directivei]