Setarea TV-out - Documentație calculator, recenzii video de ajutor pentru începători

Configurarea TV-Out

Ciocan pentru TV-Out

Configurarea TV-Out prin TVTool

De peste modul în care două articole am discutat despre o ieșire de imagine de la un PC la un televizor care este conectat la PC prin intermediul TV-Out. În prima parte am vorbit despre cum să organizeze o conexiune fizică între PC și TV, precum și instrumentele software listate cu care puteți personaliza imaginea afișată televizorului. A doua parte a ciclului a fost dedicată discutării problemelor întâmpinate în încercarea de a afișa imagini pe un ecran TV, și, de fapt, soluția lor. În această a treia parte, voi descrie principalele caracteristici ale unuia dintre instrumentele de configurare furnizate la imaginea TV-Out - utilitate TVTool.

TVTool este foarte puternic și, ca urmare, una dintre cele mai populare instrumente pentru a regla în mod flexibil imaginea afișată televizorului. Set luminozitate, contrast, culoare, aliniere - nu este o listă completă a tuturor caracteristicilor programului. Din moment ce aceste caracteristici le are nu este atât de mic, în acest articol, voi spune doar funcțiile TVTool cele mai necesare.

Interfața TVTool este un 9 file (Mod. nConsult. Ajustați. Redimensionarea. sunet. Cronometrul. Config. Player), care sortate diferitele grupuri de setări. În setările de practică conține doar primele 8 file de la ultimul, al nouălea, acesta conține o varietate de utile și relevante pentru softiny informațiile sale dezvoltatorilor, precum și oferte pentru a înregistra acest software. Să ne pentru ca jertfa vom face fiecare dintre aceste file.

Redimensionarea. Acesta vă permite să configurați parametrii de afișare, cum ar fi raportul de aspect și cadru în jurul imaginii.

Sunet. Tab ne oferă un control comod al plăcii de sunet. Dacă aveți două plăci de sunet - unul se ocupă cu ieșire audio la difuzoarele computerului, iar al doilea se aplică boxele televizorului - pot fi presetate pentru fiecare dintre „zvukovuha“.

Contor de timp. Activarea orice aplicație (de exemplu, PowerDVD) atunci când TV-Out, și oprirea PC-ul la sfârșitul redării filmului. Aceste opțiuni pot fie activa sau dezactiva.

Jucător. Aici puteți face setări, cum ar fi redarea unui film pe un ecran TV cu un singur clic, și setați presetarea cinci jucători diferiți. Trei jucători - MediaPlayer, ZoomPlayer și BSPlayer - au deja propriile presetări. În plus, puteți seta și dezactiva TV-Out la începutul și la sfârșitul redării filmului, respectiv.

linia de fund

În acest articol, am vorbit despre principalele caracteristici ale unuia dintre cele mai puternice instrumente pentru setarea de ieșire din imagine TV-Out - Program TVTool. Acestea nu au fost toate funcțiile sale, astfel încât toți cei interesați de acest subiect sunt invitați să consulte conținutul prezentat pe site-ul web al dezvoltatorului acestui instrument.