Recenzii jocuri Vkontakte

Recenzii jocuri Vkontakte

Descărcați șablonul meme Dzheki Chan, puteți salva pur și simplu fotografie sau desen alb-negru de mai jos pe computer. Faceți clic dreapta pe imagine, și, din meniul selectați „Save“.

Recenzii jocuri Vkontakte

Oamenii întreabă adesea în cazul în care, sau mai degrabă, de meme ce film, în cazul în care Dzheki Chan ridică mâinile. Cadrul nu este din film, fotografia noroc la unele conferințe. Poate că la Cannes (unde a apărut purtând aceleași haine ca și în fotografia de mai sus).

Primul proiect util, în care a luat parte, a fost filmul „Umbra vulturului.“ El a fost lăsat să vină cu propriile sale cascadorii în film. Din acest moment, filmul principal, in care joaca Dzheki Chan, această comedie cu arte martiale. Popular Hollywood actori '90 a oferit în mod repetat rolul de Chan personaje negative. În ciuda acestui fapt, el încă mai apărut în mai multe filme ca un „tip rău“: „Nu există nici un sfârșit de surprize“, „Killer Meteori“. Aceasta este toate filmele din anii 1970. Actorul a refuzat să-i, pentru că Nu am vrut să fie amintit de oameni ca un personaj negativ.

Da, Jackie - cascador cine altcineva, el este atât un actor și cascador, dar se crede că toate trucurile efectuate de actorul însuși. Acest lucru nu este adevărat. De exemplu, în „Fracul“, un film a avut 7 camere duble. Deși el nihuevy tur de forță, el a primit o mulțime de leziuni in timpul filmarilor. Fanii muncii sale știe că, în cele din urmă cea mai mare parte filmul arată rău, uneori amuzant, dublu, și, uneori, există, de asemenea, cele în care Chan ceva descompune. De multe ori el stoarsă degetele, șoldurile, gâtul, glezna, nas, etc. Actorul cel mai grav rănit a fost pe platourile de filmare „Armura lui Dumnezeu“. El a fost literalmente între viață și moarte, pentru că Am primit un traumatism cranian.

Actorul continuă să ne încânte cu proiectele lor, și participarea la comedia de acțiune. Filme cu Dzheki Chanom pot fi revizuite, deoarece este proiecte cel puțin interesante. Nu vorbesc despre toate părțile „oră de vârf“, în cazul în care vom râde de două ori (Kris Takerilor da + 100%). Chiar și cu o față serioasă Jackie ne face să râdem. Poate cunoștințe de kung fu și aplicații a jucat un rol imens. Da, probabil că nu, dar exact. Dar actorul spune că vrea să fie un luptător, care joacă în film, iar actorul care știe cum să lupte bine.

Recenzii jocuri Vkontakte