Așa cum am rostogolit până la acest lucru, și am spus - a plecat - și a intrat în tramvai - Forum gratuit -

Valentin Bogdanov a sugerat Telegrmm împărtășesc intim, care este „informat mai întâi familiaritatea sa cu tramvaiul“ sau aproximativ, dar ușor: „? Dar ai la Tașkent tramvai“ Puteți gramada cu siguranță în sus, și despre celelalte povești de dragoste despre alte forme de transport public din Tașkent. Există mult mai ușor conservat și otyskivaemo este pentru acele povești, mai degrabă decât în ​​telegramă. Eu, probabil, de asemenea, scrie aici, dar mai târziu.

Anterior, tot m-am așezat în mod deliberat în Tașkent în 72 autobuze și 8 și 6 și 29, și mai târziu în 3 și 23 de tramvaie. Am fost 3 ani (1983). Am trăit pe casa Lisunova 4-20. Doar în afara ferestrei erau șine. In 4 ani (1984) sa mutat la Lisunova 1, în casa 115, cel care se uită la producătorii de aeronave bazaar. Tramvaiele au fost link-ul meu cu bunica, și 72y - pe de altă parte. In fiecare week-end, m-am dus la ei. KTM-5 si Icar - aceasta este copilăria mea timpurie. Și numai atunci Laz, sloturi, și Rafik liază. Simultan cu tramvai utilizate sunt 4, 5, și mai târziu de 17, 18, 24 trollyami. Aproximativ 9 ani (1989), am început un jurnal personal, care înregistrează informații despre toate ma văzut pe ruta. Desigur, primul în listă a fost primul autobuz (Tashselmash-Clear) pe Icarus.

Cel mai îndepărtat și de neînțeles pentru mine - a fost Chilanzar și împrejurimi. Nu am avut nici rude acolo, iar eu nu aleg sa. Prin urmare, toate tramvaiele și troli al doilea depozit am considerat inamic, dar, cu toate acestea, și-a făcut și le în jurnalul dumneavoastră. Chiar primul Chilanzar traseu de autobuz am fost 69 de ani, era deja pe Daewoo verde. L-am întâlnit la stadionul de START. După ce m-am îndrăznit să merg la piață Farkhad și tot ceea ce a fost copiat întâlnit, în mare măsură, adăugând la revista lui. Oh, cum nu am avut timp pentru un astfel de forum, și oameni ca-minded. Dar chiar și ceea ce am adunat, a fost foarte confortabil și ajută-mă o mulțime de a pune întrebări, cum să ajungi acolo.

Din păcate, indepartezi treptat în trecut: nu mai trolii în curând nu vor fi tramvaiele, pe autobuze, nu toate bune, și străzile au fost redenumite și nu știu unde e este. Cu toate acestea, vă faceți griji pentru pasagerii obișnuiți și A, și sper că nici măcar o dată vin și plimbare pe oraș actualizat, în PS noi și spațioase.

Din fragedă copilărie, în primul rând amintesc un traseu de autobuz 161, deoarece este aproape în fiecare zi, dimineața și seara, a condus / mi-ar aduce la bunica mea de la 40 de ani de la Victory Jarkurgan. Bunica a trăit în Faizabad. De asemenea, este folosit foarte des numărul de taxi 42, care va înlocui 8 autobuz, și în care SS a fost roșu Lasik, dar dintr-un parc - 3 sau 5 au fost viața mea nu-mi amintesc! de multe ori ne-am dus la rudele sale la 19 sfert Yunus Abad. Mai târziu, nu pentru o lungă perioadă de timp a fost traseul de autobuz din nou - №142 pe Lazy 5-lea (acest lucru este amintesc exact!) Flota.

în mod clar, de asemenea, sunt amintite Icar 30 traseu care sa dus apoi la comunist și în mod clar amintesc ziua în care a fost transferat la Laz. Îmi amintesc de nemulțumire violentă din partea pasagerilor.

Tramvaiele din zonă, de asemenea, de multe ori am folosit - 3,6,20,29.

Îmi amintesc de un caz pe care l-am așteptat pe TADI 20 de tramvai și rode KTM 5, ne-am așezat, dar el a spus că va trece prin nu Tashselmash, iar în Alai și Start. Suntem încă foarte surprins, deoarece cursa înainte cu Pușkin spre Parkentsky a fost plecat, dar șoferul ne-a asigurat că drumul este deja restaurat. Am ajuns la Shastri și el strigă „Voydod, Toba“, virați la stânga în direcția de Gorki. Rzhachno a fost, să fiu sincer!

Ei bine, în cazul în care face fără tramvaie - dragostea de tramvaie abia a început la acel moment. Apoi, la diferite momente de timp cât mai multe trasee prin Gospitalku mers - 1,5,9,10,13,24,25,26,27,28. A fost super! Așa cum am scris de multe ori, fără ca zona de tramvai a pierdut aspectul său și nu va fi niciodată așa cum a fost, de altfel, întreaga Tașkent!

Primele mele amintiri conștiente ale VT a fost o excursie cu bunicii mei în Charvak. Unchiul meu, de altfel, locuiește acolo încă. La acel moment (93-94 ani), în Charvak se poate ajunge numai cu trenul (la Khodjikent), iar de la stația de capăt a mers la LASIK Carvaka și Khumsan. Dar, pentru a intra în tren, desigur, a trebuit să conducă la Salar. Ne-am dus acolo pe un tramvai 29 la Start sau 6 la Shastri. Cel mai mult mi-a plăcut drumul înapoi, atunci când, după o așteptare de 29 de trenuri (uneori a stat 3). Apoi, linia în sine de Pușkin și tramvaie au fost foarte frumoase.

Înapoi în '94 mama mea mi-a dat la școală duminică în seră vechi. Ne-am dus acolo pentru 48 de case armenești la Uspenka, apoi - pe jos. Foarte povyaivshiesya impresionat acolo verde Daewoo, deoarece Ikarus ma rau de mare, iar Daewoo a apărut streașină confort.

„Transfer“ de la cea mai apropiată stație de metrou pentru noi a fost întotdeauna 119 și 161 autobuze cu Chkalov. Cum m-am bucurat când, în loc de Ikarus 161 din Daewoo

A fost un păcat, atunci când la sfârșitul anului 90 a ucis 48 traseu. Îmi amintesc cât de multe reclamații au fost dacă în această privință. Am auzit că inițial planificat pentru a pune prin Dobrolyubova 148, dar în cele din urmă a permis să 23, care a trăit, de asemenea, un pic mai mult de 48.

În general, căruciorul, aproape că nu am folosit, deoarece ei nu au fost niciodată în zona Lisunova. Un cuplu de ori fratele meu și m-am dus la 6 în centrul evreiesc la începutul anilor 00. Chiar și atunci când a mers la facultate, m-am bucurat de 4 și 18, și 17 doar skated când nu era nimic altceva de făcut. Oh, cât de trist că întregul VT, am descris aici, este plecat pentru totdeauna.

Sunt un adevărat chilanzarets, cea mai mare parte a copilariei petrecut în cărucior, pentru că el a trăit în habitatele lor, cu tramvaie doar a trebuit să se confrunte cu mult mai rar. Și când subiectul a fost adus amintiri de tramvai din copilarie, primul lucru pe care mi-am amintit, ca am o vârstă destul de matură, călărea un cuplu de opriri în noul apoi KTM-19. Și am mers, nu atât de mult din necesitate de interes „a verifica afară noul“ tramvai. Care este Tatra, la acel moment am deja nu știam din auzite, și, prin urmare, conducerea unui cuplu de opriri într-un nou KTMe, am ieșit și murmură pentru sine: (Ventilatoare KTMov - Foc și pietre!) „Junk unele cumpărat.“

Ei bine, dacă este serios și vine înapoi la copilărie, ceea ce a fost pentru mine tramvai? Prima este o excursie la TEE pe 17 la hipodrom și spate. De fapt, 17 de minute pentru mine și a rămas - cu siguranță TEE. Iar a doua este atunci când a mers la bunica ei - o călătorie cu tramvaiul de la „frățești“ Samarkand la stația de autobuz. Părinții au ales întotdeauna tramvaiul desigur, dar cu un frate mai mic vrem întotdeauna să vină doar pentru T-3 al 7-lea. Și nu fără durere percepută în perspectiva Shota Rustaveli, apariția albastru KTM-fețele 5 la 24 sau KTM-8 la 28. Ambele „dinozauri“ a făcut deja câteva sumbru și, uneori, chiar speriat uruit și scârțâie ușile de pe lanțurile lui.

Care este hipodromul copilariei mele? Aceasta nu este o forfotă bazar, înghesuit și murdărie, așa cum este acum. pista de curse pentru mine - l TEE 17-y, LAZ pe 153-y, aeronave care zboară scăzut, canalul rece, celebrul „Trei“ și, desigur, căpșunile cele mai delicioase. Înainte de piața construcțiilor, tatăl său a lucrat în hipodrom, șeful complexului sportiv, și, prin urmare, o mare parte din copilăria mea a fost petrecută în stadion sa și câmpurile de căpșuni din jur :) Acolo de multe ori ne-am dus la autobuz, pentru că el a mers direct din casă, și din nou, de multe ori în tramvai, pentru ca argument decisiv în favoarea sa a fost că nu era necesar să traverseze drumul, și apoi, de foarte multe ori în seara, când s-au întors de origine, a avut destul de 153rd o lungă așteptare. Au existat chiar cazuri în care nu ne-am așteptat și a mers la tramvai. De obicei, ajunge înainte de „Sobirki“, iar apoi pe metrou. Și foarte adesea, se uită la traseul roșu la vagonul mic de ieșire, m-am gândit, pentru a avea în continuare el călătorește neexplorat dat.

O excursie la bunica, am început întotdeauna cu tramvaiul, dar la întoarcere, completând călătoria sa în autobuz. Am cerut statia de autobuz de pe Dombrabade și a mers la inelul troleibuzul, și există aproape întotdeauna de așteptare pentru noi, și 7 și 16. Acesta este doar un astfel de tramvai a fost copilăria mea.

Primele mele amintiri din VT ca întreg, sunt asociate cu L .. Plimbarea pe bancheta din spate. Cald în timpul iernii și fierbinte în timpul verii este imposibilă, și chiar aroma de combustibil în cabină. Din moment ce rezident I Yunusobod, autobuzele au fost principalele mijloace de transport. 83,96,129. Pe măsură ce se prăbușesc, pufăind, hodorogit pus în scenă cursa reciproc și a depășit creșterea Gărzile. După o vodyatel 83, usi de zdrobit aproape cutie cu gruzom.Tak fragilă a strigat, de asemenea, la noi, spunând, Th atât de încet du-te! Gos.758, după cum îmi amintesc! Amintiți-vă doar 9 traseul pe DEU și plimbare pe pomul de Crăciun. Cum am fost surprins de-al doilea sistem de deschidere a ușii.)) Și apoi în profit flotele absolut minunate animale-Mercedes. Mi-a plăcut să călărească în rândul din spate. M-am ridicat genunchi pe scaun și se uită înapoi, ceea ce se întâmplă acolo. Este adevărat că ma deranjat bip înainte de a deschide dverey.No, după cum experiența a demonstrat, nu ma singur, pentru că această funcție rapid cărucior otklyuchili.S întâlnit când a devenit mai în vârstă. 25,26 rute. Întotdeauna de așteptare pentru un cărucior atunci când călătoresc la supermarket și 26 sunt întotdeauna conduse la Chorsu. Îmi amintesc încăierările constant între șoferii care - primul skoltsa merg, și modul în care acestea sunt aceleași în după-amiaza în tăcere am băut ceai împreună. Boys a alergat la inelul pentru distanțierele troleibuzul grafit (nu știu ce se numesc corect) și a jucat cu ei. Este păcat că nu a păstrat pentru tine! Tramvaiele utilizate rar. Doar din cauza depărtării de ea. Dar au existat excepții. 6 tramvai, așa cum am scris, a mers cu tatăl său într-o excursie de pescuit pe Chirchik sau un fel de piese de schimb pentru Yangiabad. Asta a fost introducerea mea VT și începutul ventilatorului de transport rutier. Oh, nostalgie! ))