Așa cum am petrecut Anul Nou Vacanțele (scrisoare girlfriend) trikki - teste pentru fete

La începutul sărbătorilor de Crăciun, eu, împreună cu familia sa, a plecat în Spania.

Când am ajuns în Spania, unde a fost rece.

De îndată ce am coborât din tren, a venit la noi ceea ce a spus și imagini fata. Și asta a însemnat: „Bine ai venit.“ Apoi, am fost abordați de un unchi, și ne-a dus la hotel sub numele ciocolatei.

Când am intrat, am văzut-o foarte mare și o sală mare. Ne-au dat o cheie de la camera la hotel, la numărul 23, care este situat la etajul 7.

Bine că hotelul a avut un lift. Când am intrat în cameră, am văzut că pereții din camera erau albastre, doar pe perete la care au participat o oglindă mare în care te uiți, și a menționat că la fel ca ai fost pe un lup.

A doua zi, te-ai plictisit, și te-ai dus cu mama ei la zoo. Un bilet la zoo a fost 476. În grădina zoologică primul lucru pe care ai venit peste un tigru, și a început să-l hrănească carne.

Dar în curând a trebuit să merg acasă pentru că strada era murdară și umedă.

Și așa am petrecut meu de Anul Nou kanikuly.I te simți bine când vii, pentru că ai putea vizita atât în ​​film și la o plimbare, și chiar la râu!

Prietena ta Valeria. 3

La începutul sărbătorilor de Crăciun, eu, împreună cu familia sa, a mers în Japonia.

Când am ajuns în Japonia, unde a fost soare.

Imediat ce am coborat din elicopter, ea a venit la noi și ceea ce a spus fata aia Hikari. Și asta a însemnat: „Bine ai venit.“ Apoi, am fost abordați de un unchi, și ne-a dus la hotel, numit anime.

Când am intrat, am văzut-o foarte mare și o sală mare. Ne-au dat o cheie de la camera la hotel, la numărul 5, care este situat la etajul 5.

Bine că hotelul a avut un lift. Când am intrat în cameră, am văzut că pereții din camera erau albastre, doar pe perete prezintă o mică oglindă în care te uiți, și a notat că așa cum ai fost într-un porumbel.

A doua zi, erai trist, și te-ai dus cu mama ei la zoo. Un bilet la zoo a fost 300. În grădina zoologică primul lucru pe care a dat peste un porumbel, și a început să-l hrănească Semion.

Dar în curând a trebuit să merg acasă pentru că strada a fost soare.

Și așa am petrecut meu de Anul Nou kanikuly.I ai fost singur când ai venit pentru că ați putea accesa pădurea și parcul, și chiar pe plajă!

Prietenul tău Lola.

La începutul sărbătorilor de Crăciun, eu, împreună cu familia sa, sa dus la Los Angeles.

Când am ajuns în Los Angeles, unde a fost soare.

Imediat ce am ajuns pe nava de croazieră, ne-am dus la un fel de fată, și a spus dragoste. Și asta a însemnat: „Bine ai venit.“ Apoi, am fost abordați de un unchi, și ne-a dus la hotel sub numele familiei.

Când am intrat, am văzut-o foarte mare și o sală mare. Ne-au dat o cheie de la camera la hotel, la numărul 28. Asta a fost la etajul 27.

Bine că hotelul a avut un lift. Când am intrat în cameră, am văzut că pereții din camera erau albastre, doar pe perete la care au participat o oglindă mare în care te uiți, și a menționat că la fel ca ai fost pe o leoaică.

A doua zi ai fost distrezi, și te-ai dus cu mama ei la zoo. Un bilet la zoo a fost 16. În grădina zoologică primul lucru pe care ai venit peste un leu, și a început să-l hrănească carne.

Dar în curând a trebuit să merg acasă pentru că strada era vânt.

Și așa am petrecut meu de Anul Nou kanikuly.I ai fost minunat, când ai venit pentru că ați putea accesa McDonalds și parcul, și chiar și în film!