Pe cârlige, „sau ce“ suspendat „, Omsk de tineret, talentul, MC2

„Simțiți-vă cum să se separe pielea revine treptat, la fel de plăcută ca și baloane izbucni pe filmului de ambalare.“

Utilizarea în viața de zi cu zi expresia „a fi în uitare“, că pentru cineva aceste cuvinte transporta și sens literal, noi de multe ori nu suspecta. În cazul în care capul și se încălzește o bănuială vagă, atunci cu siguranță nu cele mai placute: Flagellants sau Flagellants care au torturat în mod deliberat carnea de dragul ispășirii, sau ritual sângeros al indienilor americani, sau (cel mai șocant!) Pedeapsa care a existat în România până în secolul al 18-lea - se pare, acest lucru nu este scufundat în uitare: rândul tinerilor de astăzi este în creștere în popularitate câștigă mișcare „saspeshn“. În arsenalul reprezentanților săi au adunat carlige groase de pescuit, ace, frânghii, cu care sunt (nu, nu pește!) Este suspendat. ei înșiși. Cum, de ce și, mai important, de ce, MS 2 Kosyachenko a declarat Yaroslav - primul care a făcut-o în Omsk.

- Pentru prima oară am aflat despre suspendare acum 4 ani. Pe unul dintre site-urile tematice dedicate piercing și tatuaje am dat pe informații care a fost bătut de tot ce am văzut până acum: prin punctii în piele de oameni se atârnate. Unii au scris că aceasta este experiența cea mai neobișnuită care le-am experimentat vreodata. Am fost curios. La acea vreme, în Omsk că nimeni nu a făcut. Desigur, au existat copii de la Moscova, Novosibirsk și alte orașe, dar mai ales pentru a merge undeva nu vrem. Așa că am decis să se organizeze agățat în orașul nostru.

-De ce, atunci, am nevoie de el, acum nu știu. La noi emoții, unitate, pericol, orice punte nici măcar nu cred. Probabil, a fost interesant pentru ei înșiși, posibilitatea de a testa corpul său. A fost obiectivul pe care a dorit să ajungă, s-ar putea spune chiar, un fel aparte de „joc“.

Pe cârlige, „sau ce“ suspendat „, Omsk de tineret, talentul, MC2

- Principala problemă pe care ne-am confruntat. - este lipsa de echipamente speciale în Omsk. În cazul în care coarda și acul nu a fost greu de găsit, veți obține un diametru mai mare de cârlige de 3,2 mm dovedit a fi o adevărată provocare. Ne-am plimbat toate magazinele și piețele de pescuit, în cele din urmă, optovke a văzut cel mai mare la care cârlige de timp - 2,8 mm, și le-a cumpărat. Cei de la Novosibirsk, apoi mult timp întrebat de ce nu au stat în picioare și nu au rupt. Eu însumi nu înțeleg. Poate e faptul că prietenul meu și eu nu sunt cele mai „grele“, sau este doar noroc. Nu știu.

- Prima suspensie nu a reușit. Totul era gata când m-am îmbolnăvit. A simțit o durere infernală în locuri care sunt perforate. Apoi a refuzat hang.

- Totul a mers mult mai mult succes pentru a doua oară. Nu a fost frică. În primul rând, utilizarea de ace pentru piercing și prindere intepaturile de piele realizate. Instrumente, cu excepția cârlige, de unică folosință. Toate, desigur, tratate și dezinfectate. Gaura introdus un cârlig. Apoi, va ajunge pe degetele de la picioare și să aștepte până când te iau. A fost un pic speriat de pe pământ, dar în acest moment, este necesar să se depășească. Când se atârnă, pielea este întinsă și separată de mușchi - există ceva ca un trosnituri sau ronțăit. Se pare că legat de mâini și de picioare și nu se poate mișca. De fapt, esti absolut gratuit.

Pe cârlige, „sau ce“ suspendat „, Omsk de tineret, talentul, MC2

- Pentru a fi sincer, la acel moment nu am simtit nimic special. Povisel mai puțin de un minut și mi-a cerut să se întoarcă înapoi. Când suspensia a fost finalizată, în cele din urmă am dat seama, pentru ceea ce am făcut: să se simtă, cum să se separe pielea revine treptat, la fel de plăcută ca și baloane izbucni pe film de ambalare. Pentru această suspendare, în opinia mea, și merită încercat.

- După mai multe agățat într-un cerc de prieteni apropiați, avem de a efectua în cluburi. muzică ritmică în anumite imagini în fața publicului uimit atârnate pe cârlige. „Teatrul de durere“, au fost întotdeauna populare, astfel încât lipsa de audiență nu au experimentat.

- Dar doresc să repet ceea ce facem foarte puțin. Pentru toate „outsideri“ au fost doar 10 de oameni În ciuda faptului că suspendarea este acum la nivel subteran, uita-te la ea cu precauție și unitate, dar în cercurile de persoane interesate în așa-numitul „saspenshn“ - un fenomen destul de comun. La Moscova, de exemplu, nu acționează singur, ci mai multe echipe, dar este mult mai gravă. Pass nu evenimente one-time, și constantele „adunări“: „suspendate“ in fiecare week-end, merge la cinci sau zece persoane și

Pe cârlige, „sau ce“ suspendat „, Omsk de tineret, talentul, MC2

- Accidente în practica noastră nu a fost. Puncții vindeca destul de repede la spital nimeni nu a fost luat. Și publicul de „spectacol“ nostru în cluburile prea prins rezistente. Cu toate acestea, îmi amintesc că la unul dintre concertele de master a devenit bolnav.

- Noi nu mai dețin agățat publice. În cele din urmă, am realizat că am vrut să o fac pentru ei înșiși, și nu de a împărtăși sentimentele lor cu strainii. Corpul uman - un lucru complex, dar infinit inteligent, posibilitatea reală a unui adevărat nelimitate. Este copiii noștri (acum tu) și încercarea de a dovedi.

Ajutor. saspenshn sau suspensie - mișcarea de tineret curente, ai cărui reprezentanți cu cârlige sa spanzurat pentru piele. În ceea ce Agățați pescuit des folosit, dar unele utilizarea unor fire de diferite grosimi, îndoite în formă de cârlig, cu un sistem de blocare. Dacă anterior au fost suspendate sub formă de pedeapsă corporală, sau un fel de sacrament, care acum- acest lucru nu este nimic mai mult decât un moft la modă.