Mașini în Thailanda - de ce și cum să închiriezi o mașină

Această poveste este despre modul în care ne-am luat masina de închiriere în timp ce în vacanță în Thailanda. Inițial, planul este că nu avem numărul și sa dovedit ca ceva spontan. În teorie, desigur, inchiriati o masina din Thailanda a fost văzută ca o modalitate de a călători între atracțiile, dar speriat unitate de pe stânga și, respectiv, „greșit“ pentru noi de a conduce vehicule în mașină. Cu toate acestea, situația sa dezvoltat în așa fel încât o mașină a trebuit să ia, și ce să spun.

De ce masina Thailandei

Personal, cred că, în principiu, nu este necesar. Cel puțin pentru mine. Pentru toate călătorii într-un fel a reușit să facă serviciile de transport public și închiriere de vehicule limitate la scuter, pe care am scris deja. Iată ce un vehicul cu două roți și este transportul optim pentru a muta într-o locație stațiune.

Mașini în Thailanda - de ce și cum să închiriezi o mașină

Rent a Car în Thailanda ar putea fi relevante în cazul în care aveți de gând să viziteze un număr de atracții din județ, cu o listă a acestor locuri interesante, iar traiectoria de mișcare nu este același lucru între ei cu darul de obicei numeroase agentii de turism care au lucrat deja rutele lor, listele de atracții.

În ultima noastră călătorie, am considerat posibilitatea de a închiria o mașină atunci când compilat o listă de locuri pe care ar dori să ajungă acolo, în timp ce în Chiang Rai. Legat aceste repere pe hartă, am dezvoltat o cale de mișcare. El a oprit numai stranietate circulației pe partea stângă și faptul că cele mai multe dintre aceste locuri am putea vizita, închirierea unui loc pe un taxi sau cumpărarea unui tur de microbuz.

drumuri de pământ sinistral

Probabil în valoare de încă ia în considerare mai bine posibilitatea de închirierea unei mașini în Thailanda, în acest caz, și anume. A. Dintre locurile de interes, încă nu am vizitat. Ei bine, dar există un motiv pentru a merge acolo din nou.

Așa cum avem încă o mașină de închiriat

Conchide etapă a noastre de vacanță în această țară binecuvântată de Buddha a avut loc pe Insula Lanta. Sunt în acele locuri deja vizitate, și Irina acolo. Printre atracțiile se evidențiază Lacul Emerald (piscina Emerald) și situat în apropiere de Lacul Albastru (bazin albastru).

Mașini în Thailanda - de ce și cum să închiriezi o mașină

Acesta a fost al doilea rând, în care am vrut să viziteze. Acesta este situat la câțiva kilometri de lacurile din izvoarele termale.

Așa cum am spus, Lanta - este o insulă, sau mai degrabă două insule Lanta Noi și Lanta Yai. Pe continent există un serviciu de feribot. Anterior, trebuia să utilizați două feriboturi. În primul rând pentru a ajunge la Koh Lanta Yai, care a fost cu greu populat, strabat, iar pe al doilea feribot trebuie să ajungă la Lanta Noi, în cazul în care sunt toate hotelurile, plajele și orice altceva. Recent, între două insule a construit un pod, care facilitează foarte mult și simplifica mișcarea, eliminând unul dintre feriboturile.

Pod nou pe Ko Lanta

Deci, practic, puteți închiria întotdeauna un taxi, sunt de acord asupra unui preț, și veți fi luați, așteptați, vă luați înapoi. Noi nu plănuit să facem. Din păcate, atunci când am cerut hotelul pentru a afla ce ar costa o astfel de excursie, am numit suma de 4.000 de baht și imediat a spus că ar fi mai ieftin să călătorească prin închirierea unei mașini. Mai mult decât atât, a arătat imediat preț, în cazul în care prețul pe zi a început la 1200 baht. Excluzând benzină, desigur.

Am decis să ia un pic de timp afară „să se gândească.“ 4000, desigur, un pic prea mult, dar, pe de altă parte, locuri interesante de vizitat, de asemenea, ar fi de dorit. În cele din urmă, spiritul de aventură a câștigat amfibiu, și, după ce sa întors de la plajă, la recepția hotelului nostru, am fost de acord că luăm mașina. Am ales cel mai ieftin, ceva ca un Nissan Micra sau calibru similar. Ei au promis că mașina va conduce în dimineața următoare. Ei bine, ne-am planificat.

Mașini în Thailanda - de ce și cum să închiriezi o mașină

Foto deteriora masina de închiriere

Înregistrarea leasing

Nu există nici un loc pentru a se confunda, insula este un drum pe ea a ajuns la noul pod de pe același colaps în special nicăieri. Singura răsuciți - la dig, în cazul în care feriboturile acosta, dar este dificil să rateze.

Mașini în Thailanda - de ce și cum să închiriezi o mașină

Apoi totul prea ușor. Obținem în coada de așteptare pentru a plăti pentru transport este posibil, fără a lăsa mașina, pe care sunt afișate în cazul în care pentru a ajunge pe feribot - și totul a mers ... Ei bine, în acest caz, a plutit. 20 de minute - și trebuie să se deplaseze în jos de pe feribot. Acum vom merge la primul loc ne-am propus - la Lacul Emerald.

Ferry peste strâmtoarea

Ei bine, așa cum este, cu roata din dreapta?

Și a făcut. Adică, nu vă faceți griji. Desigur, aceasta este o chestiune individuală, dar trebuie să se obișnuiască cu localizarea neobișnuită a mașinii în raport cu drum și șoferul în legătură cu masina nu a reușit în câteva minute. Cel mai probabil, nu aș îndrăzni să meargă aici, apoi oriunde în Bangkok, cu traficul nebun, dar loc atât de liniștit - cel mai bine să se obișnuiască cu stânga trafic.

Mașini în Thailanda - de ce și cum să închiriezi o mașină

Miscarea liniștit, puține mașini, mai ales pe drumurile locale. De feribot există un drum 4206, care afișează piesa №4. Este mai multe mașini, dar merge tot liniștit și fără bătaie de cap. Apoi vine dreapta (pentru noi, ca și stânga) rândul său, la semafor pe drum 4021, bine, dar deja există un navigator vă va spune cum să conducă la Emerald Lake. Iar semnele sunt, de altfel, în limba engleză. Izvoarele termale se află în apropiere, la 9 kilometri, unitatea este ușor.

În final, amândoi conduce. În mod surprinzător, sa se obisnuiasca sa indrepte volanul rotit cu ușurință. Deși, din nou, totul e pur individual. Poate că într-o anumită măsură, a fost mai ușor pentru că în ultimele câteva zile au trecut deja scutere și prilovchilis și la faptul că ar trebui să păstreze în partea stângă a drumului, și că, la rândul său din dreapta - este ca și cum ne-am lăsat.

În orice caz, dacă încă planul de a închiria o mașină în Thailanda, aș fi mai întâi instruiți în orice fel de drumuri liniștite. Desigur, există un alt mod, și puteți „pe sistemul brazilian“ o dată în Bangkok, să ia o mașină, ca să spunem așa, chiar în luptă, o luptă, dar acest lucru nu este nivelul meu de aventură.

Concluzie. Închirierea unei mașini în Thailanda - nu teribil, dar foarte atractiv

Care este linia de jos? La un cost de:

• 1200 baht - inchiriere de zi cu zi. Am luat o zi, chiar mai puțin. Am comandat masina cel mai ieftin, și, prin urmare, mici, atâta timp cât mașina și aerul condiționat a fost. Am adus Ford Focus, care, teoretic, ar trebui să coste mai mult, dar, se pare că, celălalt nu a fost disponibil, și să-și piardă clientul - nu comme il faut.
  • 450 baht (aproximativ) - achiziționarea de 15 litri de benzină. Prețul exact nu va spune ceva de 28 de ceva Baht pe litru. Alimentată, desigur, nu ar trebui să fie pe Lanta, care este mai scump, dar pe pista, acolo sunt mai ieftine.
  • 240 baht - pentru abur în ambele direcții.
  • 20 baht - parcare la Emerald Lake.
  • 30 baht - parcare la izvoarele termale.
  • Impresii, fotografii, soare, tipuri de baie de plăcere - este de nepretuit.

bilete de feribot. THB 100 de mașini, 20 - 2 persoane

Parcare la parcul național. 20 baht

Apropo, pe drumul de intoarcere ne-am oprit la marginea drumului pentru a cumpăra un ananas, dar nu este mare, și există mici. Ele stabilesc buchet, și costă 2, 3, 5 liliac pe bucata, sau 20 pentru gramada și o grămadă de trei lucruri. Apropo, le-am cumpărat.

Mașini în Thailanda - de ce și cum să închiriezi o mașină

Ananas de pe piață pe marginea drumului

În raportul său cu privire la inchirierea unui scuter, am menționat că închiriat în hotel, mai degrabă decât în ​​numeroase birouri de rulare, care pot fi găsite pe aproape fiecare colț. Experiența mea proprie este că hotelul astfel de probleme sunt rezolvate mult mai ușor. Nu există contracte și pașapoarte ca garanție.

Deci, cred că, este necesar să se facă o lege internațională, pentru că închirierea unei mașini în Thailanda - nu este infricosator, nu este dificil, dar distractiv.

Toate IMHO, desigur.

Ai călătorii bune și impresii vii!

• După publicarea de performanță „Jubileul de bijuterie“ - aici nu cred atât de crud!
  • Publicare anterioară controler pentru SSD Maxiotek - noul nume al cel mai vechi producator